Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Matematik Carpanlara Ayirma Videolu Konu Anlatimi

Ekol hoca ilköğretim matematik dersleri lise matematik dersleri ne hoşgeldiniz arkadaşlar. Şimdi sizlere ekol hoca anlatımımızla lise 2 10.sınıf matematik çarpanlara ayırma videolu konu anlatımı yapacağız. Bu önemli öss matematik konuları ndan olan bir konudur ve isteyen arkadaşlar için çarpanlara ayırma yaprak testi soruları başlığı altında hiçbir sitede olmayan soruları da hazırladık sizler için. Şimdi videomuzda çarpanlara ayırma özdeşliklerden yararlanarak çarpanlara ayrılma çarpanlara ayırma metodları yöntemleri yolları örnek soru çözümleri test kitapları ndan alınmış soruları cevapları da yayınlıyoruz iyi çalışmalar.

Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1-A.Çarpanlara Ayırma Yazılı Konu Anlatımı
2.
Çarpanlara Ayırma Özel Sorular (Ahmet Hoca)
3.
Çarpanlara Ayırma Özel Sorular (Lisan Hoca)
4.Çarpanlara Ayırma Özel Sorular (Nejdet Hoca)
5.Çarpanlara Ayırma Özel Sorular (Mehmet Hoca)
6.Çarpanlara Ayırma Özel Sorular (1) (Tekin Hoca)
7.Çarpanlara Ayırma Özel Sorular (2) (Tekin Hoca)
8.Çarpanlara Ayırma Yaprak Testi (Togay Hoca)

125 yorum:

  1. bencew güzel bir site

    YanıtlaSil
  2. çokkk teşekkr ederimm ...doğru düzgün bişey anlamıyodumm bu konudan çok yardımcı oldunz:))çok iyi anladımm

    YanıtlaSil
  3. bu soruların korsan çözüm yollarını gösterirmisniz bizim hoca 1 tane gösterdi baska göstermem dedi siz biliyosanız gösterirmsiniz

    YanıtlaSil
  4. cok yardmcı oldunuz gercekten sınav oncesı tekrar oldu cok saolun

    YanıtlaSil
  5. slm ben şırnak tan pervin bu site çok güzel okluda anlamadığım konuları hep burdan takip edyorum iyiki varsınız çok tşk ler..

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş ellerinize sağlık yarın yazılım var ve bu konuyu hiç anlamamıştım çok yardımcı oldu teşekkürler...

    YanıtlaSil
  7. güzel anlatıyorsunuz saolun

    YanıtlaSil
  8. benimle evlenir misin senaa?! <3

    YanıtlaSil
  9. cok hızlı anlatıosnz hocam relax!!

    YanıtlaSil
  10. güzel anlatmışınız hocammm...inş.yazılımda güzel geçerrr....

    YanıtlaSil
  11. Allah sizin belanızı were inşallah ben ne diom asalaklar 8. sınıf olacak lan delirtmeyin adamı deli kadir olurum laaan bak çarpanlaraaaa ayırma we yöntemmmmmm doğru düzgün yazın şu bilgisayara gebertirim bak haaaaaaaa

    YanıtlaSil
  12. Allah sizi waryaaaaaa nasıl biliyosa öyle yapsın

    YanıtlaSil
  13. güzel saolun hocamm

    YanıtlaSil
  14. açılmıyooo leyyynnnn :@

    YanıtlaSil
  15. iyi anlatıyor ama bizim okulda bir aliihsan hoza var polatlı anadolu lisesinde süper ötesi anltıyor bundan daha iyi :D neyse hocam szde süpersnz ama lütfn daha yavas anlatın ve dha acık geryeri daha net ustnden gecersenz seviniriz tkrr tskkrler allh razı olsun.

    YanıtlaSil
  16. çok güzel anlatıyorsunuz hocam ama bazı yerlerde hızlı geciyorsunuz ama cok iyi anladım insallah sınavımda iyi gecer:)

    YanıtlaSil
  17. Ne biçim bi site burası ya? Herkes ayrı bi demden!...

    YanıtlaSil
  18. Laaan hepinizin A.B.V anlayan anlarrrr....
    Keşanlı Mahmıd xD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mahmıd kim çakmış sana böyle ağzın yüzün dağılmış?

      Sil
    2. helal panpa

      Sil
  19. böyle oldumu çok güzel anlatıyorlar ama okulda hiçbişey anlamıyorum

    YanıtlaSil
  20. hcc bi bok anlamıyrm :)

    YanıtlaSil
  21. ulan o ekol hocayı buluyim dayaktan gebertcem hocalığı bıraksın bu götüme ses kaydı ypsam sıçsam bundan güzel olur mall gibi malbeyinli hoca

    YanıtlaSil
  22. Arkadaşlar konu zaten zor bide hoca hızlı geçiyo ama bilene tekrar için gayet başarılı başını anladım sonunda tık yok soru gelirse sbsde falan direk boş bırakırım hiç uraşamam bide yanlış çıkar falan gereksiz.Ayrıca banane ya çarpanlardan uff!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Çok Doğru Dedin Yarın Sınavım Var Bişey Anlamadım KEsin Sıfır Alıcam :(

      Sil
  23. yavaş anlatın ya

    YanıtlaSil
  24. valla süper anlatıyor sınıfım 45 kişilik olduğu için evde yatarak herşeyi anladım allah tutuklarını altın etsin............

    YanıtlaSil
  25. Hocam gerçekten iyi anlatıyorsunuz en ufak ayrıntıyı bile gösteriyorsunuz .




    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  26. sınavlara cok ii hazırlanıyormm saolunn..

    YanıtlaSil
  27. gizemli derskolik2 Kasım 2011 11:46

    hocam tamam iiiiyyyssssssiiiinnnniiizzzz ama biraz yavaş anlatın ve biraz ayrıntıya girin yaa lütfen hadi bbeeee hocam çok hızlısın detaya giirrr emiiii thank you şimdiden

    YanıtlaSil
  28. DERSKOLİKKKKKK2 Kasım 2011 11:48

    teşekkürler hhhhhhhoooooooooocccccaaaaaaMMMMM

    YanıtlaSil
  29. yarın sınawm war dua edin lütfen başlayın BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................AAAAAAMMMMMMMMMİİİİİİİİNNNNNNNNNNN AMİN

    YanıtlaSil
  30. gerçekten çok iyi anlatıyorsunuz çok iyi anladım

    YanıtlaSil
  31. Konuları yavaş anlatır mısınız 10 dk da 5 soru anlatıyorsunuz ama hiç birşey anlamıyorum

    YanıtlaSil
  32. ellerinize sağlık hocam gerçkten okulda anlamıyorum bu sitede anlıyorum çok çok sağolun

    YanıtlaSil
  33. mehmet kalyoncu = ben yakışıklıyımya anlamışımdır faceden ekleyin sökenin yakışıklısıtım emre teşen we ben :)

    YanıtlaSil
  34. valla süper elinize dilinize sağlık. matematikten korkmuyorum artık.

    YanıtlaSil
  35. ben cizreden ve şırnaktan cudi mükemmel

    YanıtlaSil
  36. çok muhteşemmmmm anlatılmış anlatanın ellerine saglık

    YanıtlaSil
  37. gayet açık ve güzel anlatılmış sorularda gayet güzel ama konuyla ilgili şifreler yapsanız çok güzel olr tşklr :)

    YanıtlaSil
  38. Ben ankaradan mücahit . ilk sınava burdan çalıştm 19 aldım . 2.yede burdan çalışıyom 45 i geçemezsem ananızı sikicem saygılar .

    YanıtlaSil
  39. türkiyeye böyle yaralı siteler kazandırdığınız için hepinize teşşekkür ediyorum hocaların ellerinden öpüyorum

    YanıtlaSil
  40. Anlatımınız güzel hocam, teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  41. hocam biraz daha yavaş anlatın...

    YanıtlaSil
  42. Basını cok iyi anLadm da dewmnı hızLı anLtmsınız hocam Biraz yawas oLsaydı iyiydi hany.. ynede TsqLer..

    YanıtlaSil
  43. Yavaş anlatın biraz ya doğru düzgün konuyu anlatmadan sorulara geçti :(

    YanıtlaSil
  44. Abi müthişsin sayende 95 aldım yazılıdan!!!

    YanıtlaSil
  45. yine çakmadım yaa yine :(

    YanıtlaSil
  46. hocam neden kolay sorudan çok zor soruya dogru gtmyorsunuza sizin bu yaptıgınız sorular bebelere balon ama kitapta daha zor sorular war konuyu anlatmadan soruya geçinoz 1 degil 2 video olsa olmaz mı ama yinede sagolun !!!biraz yavaş anlatınn bu yorumlarıda okuyup degerlendirin

    YanıtlaSil
  47. cidden biraz yavaş anlatırsanız gayet iyi olacak kendinizi karşıdakiyle karıştırmayın hocam bizi hiç bişey bilmiyoruz farz edin ve öyle anlatın olur mu?

    YanıtlaSil
  48. çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  49. süper ya gerçekten çok güzel anlatıo bizm hocadn bn hç birsey anlamıom

    YanıtlaSil
  50. Bayılıyorum bu siteye, emeği geçen herkesten Allah razı olsun:)

    YanıtlaSil
  51. çok teşekkür ederim hocam sayenizde çarpanlara ayırma konusunu çok güzel anladım yarın sınavım var inş. güzel geçecek sayenizde tekrar tekrar çok teşekkürler :):) :)

    YanıtlaSil
  52. Çok faydalı oluyosunuz teşekkür ederim . İnşallah yarın ki maematik yazılımdan yüksek bi not alırım . Hepinize dua ederim :) Saygılar .

    YanıtlaSil
  53. bıktım artık çarpanından da senden de matematik

    YanıtlaSil
  54. gerçektennn çok faydalı oldu tesekkürler...!

    YanıtlaSil
  55. :) elllerinize saqlık . Allah szdn razı olsun .

    YanıtlaSil
  56. çok güzel ve faydalı hocam çok güzel anlatıyorsunuz ya harika.sınava son gün çalışıyorum ama yine de anladım. bizim hocadan hiç bişi anlamıyorum ama onuda severim yani :)neyse teşekkürleeeeeeeeeerrrrrrrrrrr !!! :::::::D

    YanıtlaSil
  57. ya ben bi soruyu çözemedim daha doğrusu çözdük ama ben mantığını anlayamadım bana yardımcı olabilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  58. Teşekkürler .)

    YanıtlaSil
  59. hocam armutu çizerken karınızı yada sevgilinizi mi düşündünüz zaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah belanı vermesin emi çocuk.d

      Sil
  60. hocamm size çook çook çook teşkkr ederim çünkü benm matematik dersimden geçmemde çokk büyük katkınız var ben okuldaki öğretmendn hiç memnun değilim daha doğrusu sınfca memnun değiliz sizn anlattıklarınızı dinleyerek matemtkten yüksek alıyoruzz...

    YanıtlaSil
  61. gerçekten süper bi anlatım amma çok zor konular hele bide bizm hocamz dha zorlastırıo o daha da kötü :((((((((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her işin kolayı bulunur gülüm

      Sil
  62. adamlar işi bilio abii...

    YanıtlaSil
  63. 5 zayıf var nası düzeltices ortalama yükseltme sınavına kaldık

    YanıtlaSil
  64. video açılmıyo

    YanıtlaSil
  65. video açılmıyooo :( lütfen bi ilgilenin

    YanıtlaSil
  66. video açılmıo ipne

    YanıtlaSil
  67. bence güzel anlatılmış :p

    YanıtlaSil
  68. çağataaaaaayyyyyyyyyyyy seni seviyoruuummmm :) <3<3<3

    YanıtlaSil
  69. hocammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm anbladıııımmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  70. Hürrem Sultan Hamam Otu Yağı satılır. Kıçınıza sürün farkı görün. Pişmaniyeye dönmüş kıçınız kıllardan arınır. Ayrıca kokuyu da geçirir. Farklı esanslar içerir... Satın almak için;'' www.yasinhoca.com '' Stoklar tükeniyor! Hızlı olun.
    Yasin Hoca hem matematikte hemde pişmaniye olmuş götte devrim yapıyor.

    YanıtlaSil
  71. of bidaha biri bu adama ders anlattırmasın abi uykudan ölücem şidmii

    YanıtlaSil
  72. Lütfen bir robot olmadığınızı kanıtlayın ne of ordaki yazıyı okumakiçin yırtındım resmen robot olsak nolcak robot buraya niye girsin of delirdim sayfa kurucusunun zekasınada hayran kaldım bb.

    YanıtlaSil
  73. öncelikle üsttekiler gibi konuşmaycağım 6 kasımda matematik sınavım polinomlar ile ilgili her sıruyu çözebiliyorum sınavda 2 konu var polinomlar ve çarpanlara ayırma polinomlarımı sizin sayenizde süper yaptım umaarım çarpanlara ayırmada bu kadar iyidir DİPNOT:HÜSEYİN HOCA HARİKA ANLATIYOR ARKADAŞLAR

    YanıtlaSil
  74. çok hızlı anlatıyor, onun dışında güzel. Allah razı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. m.k.a.ö.l'den selamlarr :) bizim beran hoca süper buna 1000 basar :D

      Sil
  75. çok harika bi site ekol hocanın eline sağlık

    YanıtlaSil
  76. bu arada adım mahsun gülistan lisesinden

    YanıtlaSil
  77. 2. soru yanlış 55 olmalıydı hoca işaret hatası yaptı

    YanıtlaSil
  78. allah belanızı versin ne biçim bir video 21. saniyeyi istiyosun 42. saniye çıkıyor

    YanıtlaSil
  79. selam ekol bey sizin hayranınızım çok güzel anlatıosunuz tebrik ederim sizi

    YanıtlaSil
  80. elinize sağlık çok teşekkürler çok guzel anlatıyorsunuz hocam ama biraaz daha yavas :)

    YanıtlaSil
  81. yavaş biraz acelemiz yok hocam

    YanıtlaSil
  82. +5 -5 war -5 parantezine nasıl alıon onlarıda anlatsana

    YanıtlaSil
  83. Ya Biraz Detaya Gir Be Adam :D Yüzeyden Anlatıyon Her Şeyi

    YanıtlaSil
  84. iyi güzel de.hızlı analatıyon hojam.

    YanıtlaSil
  85. hocam çok eksik hep yüzeysel soruları neden böle yptğını anlat ya

    YanıtlaSil
  86. amına koyam göt bse anlamıdım yarın sıfır alacam kşar

    YanıtlaSil
  87. off matematikle basım belada ilk sorudakı a+b felan o nerden geldi yaa biri sölesn ltfn

    YanıtlaSil
  88. ya arkadaslar resmen ağlamak istiyorm hayatımız matematik denen bir şeye bağlı ve bunu anlamak cok zor cok çaresizim şuan ya allah kahretsin ya

    YanıtlaSil
  89. güzel ama biraz relax yavaş abi zaman bol...
    arkadaşlar dua edin yarın sınav var hoca zaten gıcık....

    YanıtlaSil
  90. güzel anlatmış bence saolasın

    YanıtlaSil
  91. anlatma tarzınız daha iyi olabilirdi..

    YanıtlaSil
  92. bence hiö güzel değil neyin nerden geldiğini anlatmamış bişe etmemiş heç bi sikime yaramir

    YanıtlaSil
  93. hiç ii değil bu ne ya hıhh

    YanıtlaSil
  94. ıyyyyyy iğrençççç bune ben size konu anlatımı dedim sen bana soru çözüyosun nasıl iş abi

    YanıtlaSil
  95. anlamıyorum be bu ne

    YanıtlaSil
  96. çok aşırı hızlı anlatıyor hızlı geçiyor o yüzden bişey anlaşılmıyor ama yinede Allah razı olsun yinede bişeyler anladım

    YanıtlaSil
  97. sağolun ekol hocam sizi çok sewiyoruz keşke matematik hocam siz olsaydınız bn cansel sewgiler

    YanıtlaSil
  98. bu konu böyle bakınca anlamışsın gibi duruyor ama sınavda yapılmıyor arkadslr xcdxdxdxd

    YanıtlaSil
  99. çok iyi ödevime çok yardımcı oldu çok teşekkür edderim

    YanıtlaSil
  100. umarım kurtarma sınavlarında kurtarmama yardımcı olur bana dua edin pleaseeeeeee:):):):):))))))))))))))))))))))))))))..................................................................................................

    YanıtlaSil
  101. ya bu çarpanları ayırmada sadeleştirme var onu anlatırmısınız

    YanıtlaSil
  102. Direkt olarak hayatımızda yer edinmeyen fakat bilimin dahil olduğu her konuda var olan bir konu başlığından bahsedeceğiz. TYT Matematik çarpanlara ayırma konu anlatımı her ne kadar oturup evde ailenizle konuşacağınız bir konu olmasa da ilerleyen hayatınızda tıptan ekonomiye; mühendislikten mimarlığa kadar her alanda önem teşkil edecek. Bu yüzden dersi iyi anlamalı ve sınavda kesinlikle yüksek netler çıkarmalısınız. Bu hususta tyt matematik çarpanlara ayırma soru çözümü içerikleri ile sizleri desteklemeye çalışacağız.
    çarpanlara ayırma soru çözümü

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS