Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Cografya Dunyanin Sekli Sonuclari Cografi Konum

Ekol hoca coğrafya dersleri nden merhaba arkadaşlar. Geçen derslerimizde coğrafya iklim ve yerşekilleri etkileri ile grafik yorumlama yı anlatmıştık. Bugün konumuz coğrafya dünyayının şekli sonuçları coğrafi konum videolu konu anlatımı dır. Ekvator yer küre kuzey güney yarım küre dünyanın küresel şeklinin sonuçları nedir paralel enlem meridyen boylam sıcaklık güneş ışınları ekol hoca coğrafya dönenceler kuzey güney kutup noktası saat farkları özel konum tanımları konuları vidyolu anlatımı örnek soru çözümleri kitapları yaprak testleri soruları cevapları videolarımızda mevcuttur.
1.bölüm

2.bölüm

75 yorum:

  1. bazen aksaklıkla oluyo videyoda ama eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. anladım teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. sAyEnİzDe BaYa EkSiKlErİmİ GiDeRdİm HePiNiZe çOk tŞkLeR:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emo KıLıKLı herif jsdajdgbagbajgba

      Sil
  5. supersiniz hocam bana hocalarım ünüversiteyi kazanamassınız diyor ben kazanacagım inşallah sizin yardımınız çok oldu emeginize saglık

    YanıtlaSil
  6. anlatım güzel teşekkür ederim {emeğe saygı}

    YanıtlaSil
  7. BuNe La BöYLe MaL GiBi DeRs Mi CaLıSıONuZ?? OLuM Ot GıBı YaSaMaYıN...BiRaZ HaYaTıNıZı YaSaYıN...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ola şerefsiz senin gibi şerefsizler yüzünde türki bu halde cahil olu cahil
      .....

      Sil
    2. vatan haini

      Sil
    3. lan mal dediğin yoruma göre bu sitede bu konuda ne işin var sığır

      Sil
    4. oktay haklı beyler dağılın!!!1111!!!

      Sil
    5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    6. bence de Oktay haklı, şunun yazı tipine bakın bide ayrıca biz ot gibi yaşamıyoruz ileride kimin ot olacağı belli

      Sil
    7. biz ders çalışarak hayattaki senin gibi emolardan korunuyoruz

      Sil
    8. Sen baba parasıyla hayatını yaşayabileceğini düşünüyorsan o senin problemindir

      Sil
  8. teşekkürler hocam çok anlaşılır anlatıyorsunuz.

    YanıtlaSil
  9. gerçekten çok güzel ilk yazılım 26 idi şimiki 2.yazılım 98 aldım çok saolun gerçekten emeğe saygı arkadaslar

    YanıtlaSil
  10. butunlemelere kldm inş ii not alırım cok quzl anltyosnz tşşekkur ederm hocam

    YanıtlaSil
  11. aynen bende gerçektn çok güzel anltysnz hocam saolun

    YanıtlaSil
  12. gerçektn çok güzel anltysnz hocam saolun

    YanıtlaSil
  13. her şey için sagolun çok güzel olmuş allah razı olsun.....

    YanıtlaSil
  14. sınawım war ins ii bi not alırım bu arada tsk ederım hocam cok guzl anlatıosunuz harıta bılgısınıde izledim onuda harıka anlatmısınız okulda hıc bırsey anlamadım ama sızın sayenızde konuyu cok ıı kavradım saolun :)

    YanıtlaSil
  15. gerçktn çok mükkemmel ve anlaşılır anlatıosunz böyle nette yararlanabılecgmz cok az imknların en iisini sundunz içn tşkr edıorm

    YanıtlaSil
  16. süper olmuş ellerinize sağlık tşkr:D

    YanıtlaSil
  17. a.q üper olmu yaa xD

    YanıtlaSil
  18. çok teşekkür ederim yarın yazılım var ins güzel bi not alırım...♥

    YanıtlaSil
  19. comıkılo sağol

    YanıtlaSil
  20. allah tutuğunu alltın bıraktığını bakır etsin ekol emmi

    YanıtlaSil
  21. Çok teşekkürler hocam çok güzel anlatmıssınız..Yarın sınavım var İnşaallah çok güzel bi not alırım..♥♥

    YanıtlaSil
  22. 23 Mart 2010 10:20 de "BuNe La BöYLe MaL GiBi DeRs Mi CaLıSıONuZ?? OLuM Ot GıBı YaSaMaYıN...BiRaZ HaYaTıNıZı YaSaYıN..."
    diyen arkadaşa(!)sesleniyorum sen ders çalışmıyorsan bu sitedede ne işin var acaba !?
    .)
    -Ağzınıza sağlık hocam çok güzel anlatmışsınız teşekkürler..

    YanıtlaSil
  23. "BuNe La BöYLe MaL GiBi DeRs Mi CaLıSıONuZ?? OLuM Ot GıBı YaSaMaYıN...BiRaZ HaYaTıNıZı YaSaYıN..."
    diyen adsız arkadaş, sen şimdi hayatını yaşa ve çalışma, çalışanlar kazanç sağladığında asıl hayatını yaşıcak sonra zaten sen nasıl yaşarsın Allah bilir... TALEBE' ye katılıyorum.
    Ve gerçekten okulda anlamadığımı burda anlıyorum, çok teşekkürler emeği geçen herkese :)

    YanıtlaSil
  24. ağzınıza sağlık hocam.emeğinize sağlık
    çok güzel anlattınız inşallah yarın sınavımda işe yarayacak...

    YanıtlaSil
  25. hocam süper anlatıyorsunuz inşallah yarın ki sınavı kazanacağım

    YanıtlaSil
  26. hocam allah razı olsun cok güzel anlayıorsunz:D

    YanıtlaSil
  27. bu video açılmıyo acaba sadece bende mi oluyo bu ?

    YanıtlaSil
  28. cok sagolun super olmus hocam sızı bızım okula alsak ya

    YanıtlaSil
  29. baya güzel anlatım var hocanın nmrsn versenize özel ders alacam




    YAREN

    YanıtlaSil
  30. Çok güzel anlatmiş ağzınıza ve emeginize saglık inşaalah 100 alırım dualarınızı brkliyorum.siz dua ederseniz bende size dahA fazla edrim iyi günler iyi dersler.....

    YanıtlaSil
  31. bugün 24 kasım ama yine bugünde yazılı vardı yrında 3 yazılı var ben coğrafyadan başladım çünkü cografya çok zor. bu hocanın agzına sağlık hocam sizi bizim okula alsak ya cografyadan herkes geçer.

    YanıtlaSil
  32. katılıyorum herkese hoca akılda kalır bi şekilde anlatıyo ben anlamadığım konuları bile anladım.

    YanıtlaSil
  33. çok güzel anlatıyor hoca okuldan sonra ekol hocanın videosundan tekrar ediyorum aklıma da giriyor tekrar edince çok teşekür edrim yardımı oluyor tekrar ettiğimin

    YanıtlaSil
  34. bizim dersanedeki hocadan bin kat iyi tşk hocam:))

    YanıtlaSil
  35. mükemmel bir anlatım var çok teşekkür ederiz hocam ...

    YanıtlaSil
  36. çok güzeldi teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  37. valla helal olsun çok sağolun!

    YanıtlaSil
  38. Hocam Allah sizden razı olsun. bu sitede emeği geçen herkes Allah razı olsun. çok hayırlı bir iş yapıyorsunuz.

    YanıtlaSil
  39. gercekten cok güzel tesekkürler cok iyi anladım cok güzel anlatılmıs

    YanıtlaSil
  40. COĞRAFYA'dan nefret ediyodum ama yine de sizin sayenizde '93'aldım.ALLAH sizden razı olsun... <3<3<3<3<3<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cografyayi yapamadigin icin nefret ediyor olmayasin

      Sil
  41. GÜZEL ANLATIO AMA ÇÖZÜNÜRLÜK ÇOK KÖTÜ

    YanıtlaSil
  42. Güzel anlatıonuz ananızı sikeyim hocam.

    YanıtlaSil
  43. biz teşekkür ederiz hocam emeginize saglık

    YanıtlaSil
  44. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  45. bu videolar böle acılmadıktn snra takıldıktn snra ne anladık bız bundan bı vıdeo ızlcm 5 saat beklıyrm ne bu ya

    YanıtlaSil
  46. HOCAM ALLLAH BELANIZI VERSİN BŞE ANLAMADIM AMA EMEĞE SAYGI



    BOK SAYGI

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz terbiyeli olun ders dinlemek istemeyen bu siteye girmesin

      Sil
    2. ALLAH SENİN BELANI VERSİN GİRME O ZAMAN SİTEYE APTAL

      Sil
    3. Bu Sitede Küfür Etmek Ve Bela Okumak Yasak Piçler :)

      Sil
    4. senin mal beyninle sorunların var ona anlat ne derdin varsaaa :)

      Sil
  47. SÜPERSİNİZ...SİZİ DİNLİYİNCE DAHA ÇOK COĞRAFYA ÇÖZESİM VAAR :)

    YanıtlaSil
  48. sağolun hocam elinize sağlık yarın ki yazalıda çok işime yarayacak

    YanıtlaSil
  49. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  50. hocam çok güzel anlatmışsınız okulda hiç bişey anlamamıştım şimdi anladım sayenizde :)

    YanıtlaSil
  51. bişey söyliycem burda eğim bulma var mı? ben bulamadım bulan varsa hangi videoda söyleyebilir mi??

    YanıtlaSil
  52. Hocam çok sağolun çok faydası oldu...
    Derste bu kadar iyi anlamamıştım çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  53. Çok seviyorum bu hocayı ya keşke bizim hocamız olsaydı :D

    Teşekkürleer.

    YanıtlaSil
  54. saolun guzel ama daha iyi olabilirdi bnce (yorum yapmayin)

    YanıtlaSil
  55. Emeğinize sağlık , önceden çalışmıştım burada da tekrar yaptım, yararlı olacağını düşünüyorum yarın sınavım var umarım başarılı olurum :)

    YanıtlaSil
  56. beynini sikem hoca o kafa ne güzel anlatıo ama :D yarım saattir gülüom amk dinleyemiom .D

    YanıtlaSil
  57. anlatım gayet iyi arkadaşlar kusur aramayalım

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS