Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Analitik Geometri Nokta Konusu Videolu Anlatimi

Ekol hoca dan merhaba arkadaşlar. Birçok öğrenci analitik geometri nin zor bir konu olduğunu düşünsede aslında geometri konuları içerisinde en kolayı geometri dir. Ekol hoca analitik geometri sadece biraz kapsamlı olması nedeniyle temel kavramlarına hakim olmamız soruları çözmemiz için yeterlidir. Analitik geometri de noktayı inceliyoruz şimdi. Ekol hoca analitik geometri analitik düzlem bir doğru parçasının orta noktası konusu videolu anlatımı örnek soru çözümleri yaprak testi soruları cevapları vidyomuzda konu anlatımı yaparken bahsediyoruz. İyi çalışmalar.

66 yorum:

  1. hocam yüreqinize saqlık :D

    YanıtlaSil
  2. hocam ağzınıza sağlık çok güzel olmuş..!

    YanıtlaSil
  3. hocam ben yusuf demin ileti yazmıştım yazılıdan 98 aldım..!

    YanıtlaSil
  4. süper olmuş .....

    YanıtlaSil
  5. sağolun çok makbul geçti.anlatımınız çok güzel

    YanıtlaSil
  6. hocam siz bizden kopuk mu yaşıyorsunuz yha surda iki soru ANCAK çıktı:(

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş evde hazırlanıyorm çok yardımcı oluyo sizinle takip ediyorum konuları sırayla diğer dersleri anlatımınızıda çok beğendim allah razı olsun

    YanıtlaSil
  8. ben daha faydasini goremedim insalla ilrrde gorcem

    YanıtlaSil
  9. kırmızı kalemle yazarsanız başka sorun yok agzınıza saglık hocam inşlh 90 alırımda kurtarırım

    YanıtlaSil
  10. ya anlatım süpermişte bunun ikinci video su yok mu acaba ???

    YanıtlaSil
  11. güzel anlatıyosunuz da bu konudan 3 soru anca çıktı :(

    YanıtlaSil
  12. lan bi defol git adam bilmiyo gel ben sana ögretiyim hocam

    YanıtlaSil
  13. süperdı cok tesekkurler emegınıze saglık

    YanıtlaSil
  14. HOCAM SÜPER ANLATIYOSUNUZ BU KONULARI DAHA ÖNCEDEN HATIRLIYORUM SİZİ DİNLEDİKTEN SONRA DAHA DA PEKİŞTİ BİLGİLERİM ÇOK SAOLUN...

    YanıtlaSil
  15. bazı yerlerde detaya girmediniz ağzınıza sağlıq teşkür edrmm

    YanıtlaSil
  16. yaaaa bunun dewamı yokmu ya konuLar bu kadar kısa deqiLkii:(

    YanıtlaSil
  17. ağzınıza sağlık hocam İNŞALLAH yazılıdan yüksek alırım

    YanıtlaSil
  18. ya bunun dewamı yokmu bu ne ya offfff

    YanıtlaSil
  19. çççççççççoooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  20. TAMAM GÜZEL AMA EKSİK KEŞKE BU KADAR KOLAY OLSA BUNUN DEWAMI VAR MI ACABA OLSA ÇOK MAKBULE GEÇER YİNEDE AĞZIZA SAĞLIK
    ROCK GİRL

    YanıtlaSil
  21. allah razı olsun hocam

    YanıtlaSil
  22. ne kadar izlsem an lamıyorum yahu eksıgım ne gecen sene cok iyiydm liseye geçtim berbadım

    YanıtlaSil
  23. çok iyi anlatmışsınız emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  24. ben burda bazı örneklerin yanlış olduğunu farkettimm ama bana çok yardımcı olan iki nokta arası uzaklık oldu mükemmel anlatmışş herkez izlesin ama dyerleri peki iyi deyil emeğinize saygı (:

    YanıtlaSil
  25. hocam saolun valla okadar iyi anlattınızki 25 aldım sınavdan

    YanıtlaSil
  26. hocam çok güzelde bunun ikinci videosu yok mu bu kadar değil konular off yarın yazılı var yaa :(

    YanıtlaSil
  27. bu ne lan bok kafa

    YanıtlaSil
  28. çok güzel anlatılmış gerçekten anlamamı sağladı da ya bunun ikincisi yok mu ya..

    YanıtlaSil
  29. herkes eksik diyo ama bence tam sonuç olarak başlıkta analitik geometrinin hepsi demiyor sadece analitik düzlem nokta konusu diyor

    YanıtlaSil
  30. berbat bence hiç faydası olmadı sınavda

    YanıtlaSil
  31. saçmalık diz boyu anlattığı şeyleri biz zaten yapabiliyoruz anlamaadığım şeyler için baktım oda yoktu çok saçmaaaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  32. çok güzel olmuş tebrik ederim ben bu konuların hepsini unutmuştum ve yarın sınavım var hepsini çok iyi anlamamı sağladı :)

    YanıtlaSil
  33. hocameline saglık amk sınavdan 44aldım

    YanıtlaSil
  34. hocam ananı sıkım

    YanıtlaSil
  35. saolllllllllllllllllll

    YanıtlaSil
  36. ama gormeyeli analitk kolaylaşmşşşşşş

    YanıtlaSil
  37. keşke zahmet etmmesydinizzzzzzzzzz yaw konunun devami yok

    YanıtlaSil
  38. ALLAH razı ossun hocam walla çok faydası oldu :D

    YanıtlaSil
  39. çok etkili olcak inşll.emeği geçenlere tşkr

    YanıtlaSil
  40. hocam ellerinize sağlık bir de isteğim var daha geniş konu çeşitlilği sunarsanız.bu iş hepimize yarar.allah sizden razı olsun

    YanıtlaSil
  41. çok teşekkürler hocam saygılar..

    YanıtlaSil
  42. çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  43. Allah razı olsun

    YanıtlaSil
  44. hocam çok sağolunda 9 sınıf analitik konusundan topu topu 3 soru filan çıktı arttırırsanız seviniriz geometri sınavım var bana şans dileyin

    YanıtlaSil
  45. emeği geçenlere saygılar ve sevgiler yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
  46. öğretmenler gününüz kutlu olsun:)

    YanıtlaSil
  47. wallla hocam bence gayet güzel olmuş ağzınıza sağlık

    YanıtlaSil
  48. tşkler hocam gzl anlatıyonuz inş sınavda iyi not alırım anonymous... Sıddık demir anadolu lisesi warol!

    YanıtlaSil
  49. SAOOOL HOCAM AZINA SAĞLIK
    WALLA FAYDASI OLDUUUU!!!!!!!!!!!!!!

    BAŞKAAA YOKKKK MUUUUUUUUUUUU*???*****

    YanıtlaSil
  50. Yaa hocam emeğinize sağlıkta bn maatematiği anlıyorum daha doğrusu büyün dersleri anlıyorum ne hikmetse bi geometriyi anlamıyorum.yinede size çok teşekür ederim saolun varolun.

    YanıtlaSil
  51. ç0k gzl 0lmuş tşk. :D

    YanıtlaSil
  52. saol hocam iyi anlatmıssın çok tesekkürler

    YanıtlaSil
  53. hocam ben defalarca tekrar ettiriyorum yine şu soru yapımlarından anlamıyorum:D işim zor . .

    YanıtlaSil
  54. Keske android'dende izlense . .

    YanıtlaSil
  55. hocam tanım lazım bana bide tanım eklerseniz
    güzel olur :) <3

    YanıtlaSil
  56. güzel falan değil yarak kafalılar sınavda bi bok çıkmadı hiç anlattklarından yok !!!!!!

    YanıtlaSil
  57. aptal mısınız nesiniz burada konular anlatıyor sizin sınav sorularınız değil. bu videoları izledikten sonra 25-30 alıyorsanız eğer, kusura bakmayın ama o sizin geri zekalılığınız. hocam elinize sağlık bana derslerde çok yardımcı oluyorsunuz.

    YanıtlaSil
  58. herşey için teşekkür ederiz emeklerinize sağlık hocammm

    YanıtlaSil
  59. çalışmadı laa bir bakın hocam

    YanıtlaSil
  60. çalışmıyo laa bi el atıverin

    YanıtlaSil
  61. açılmıyo :(

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS