Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Matematik Bolunebilme Kurallari Videolu Konu Anlatimi

Ekol hoca matematik dersleri ne hoş geldiniz arkadaşlar. Şimdiki konumuz ekol hoca matematik bölünebilme kuralları videolu konu anlatımı dır. matematik bölünebilme kuralları tam bölünebilme kuralları 2 ile bölünebilme 3 ile bölünebilme 4 ile bölünebilme 6 ile bölünebilme 9 ile bölünebilme kuralları anlatımı videoları testleri soruları cevapları test kitapları yaprak testi çöz mek için videomuzu izleyin.

Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.Bölünebilme Kuralları Yazılı Konu Anlatımı
2.Bölünebilme Kuralları Özel Sorular

28 yorum:

  1. ya ben birşey anlamadım hatta bildiklerimide unuttum çünkü çok hızlı anlatıyor...

    YanıtlaSil
  2. bize bir yararı olması için anlatan kişinin daha yavaş anlatması gerekir...

    YanıtlaSil
  3. işe yarar... çok kötü değil

    YanıtlaSil
  4. tamam güzel anlatıyorsun ama kusura bakmayım çok ezbere dayalı olmuş klasik bir matematik sınavında sizin söylediklerinizi yapsak puan alamayız....diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
  5. evet hocam sadece ezber anlatıyosunuz bunları benim ilkokula giden kardeşimde yapıyooo bize daha zoorr sorular lazım sınavda bu kadar koolllaayy çıkmıyor bebe işi bunlar ayrıca ççookkkk hızlısınız nefes alın birazz

    YanıtlaSil
  6. bizim hacalar daha zorlarını öğrettiler bize ooooooo bu ne kii iyi hoşta sınavda böyle kolay çıkmaz ki ha ha ha ha çooooook kolay bunları bebelerde yapıyor hacam bence matematik anlatmak yerine gidin şarkı falan söyleyin sesiniz ççookk güzellll benim adıımmmmmmmmmmmmmmmmmmmm .............ışııııııllllllllll

    YanıtlaSil
  7. hocam bu ne ya 2 yasındaki kardeşim yapıyo daha siz çözmenen ben çözüyom hocam okar hızlı anlatıyorsun 2+2=4 benzedi ama genede yararlı bilgi......

    YanıtlaSil
  8. ck hzLı oLms yhaaaaaa ornklerde az...yınede tsk

    YanıtlaSil
  9. bence süpeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrr kolay kolay diosunuz görcez sınavda ayrıca hızlı değil anlamıosanız sizde sorun vardır hocama laf yok

    YanıtlaSil
  10. Allah razı olsun çok güzel anlatıyorsunuz hocam

    YanıtlaSil
  11. hocam çok genel bilgiler vermişsiniz diğer konulardaki başarınızı bu konuda sergilediğinizi düşünmüyorum birazdaha zorlanacağımız örnekler çözmenizi rica ediyorum

    YanıtlaSil
  12. Güzel anlatıyorsunuz hocam hızlı anlatıyosunuz diyenler videonun sol alt köşesinde durdurmak için buton var ona basın ve anlatılanları sindirin sonra devam edersiniz :D

    YanıtlaSil
  13. bu ne kardeşim bişi anlamadım yaa yavaş ve anlayark anlatsa kendine anlatıyoo sanki

    YanıtlaSil
  14. hocam bunlar çok kolay sınavda bize bunlar sormuyolar ki nede kazık soru var onları buluyolar off bıktım mattan yaa :D

    YanıtlaSil
  15. bu kadar begenmıosanız sızde dınlemessınız sorun var heralde hızlı anlıtıo dedınıze gore tın tın sızlemı ugrascak algılama sorunu olan dınlemesın parayla ozel ders almıyosunuz burda sonucta beyenmeyen dınlemsın

    YanıtlaSil
  16. hocam en kolay soruları çözmüşsünüz test kitabında hiç bu kadar basit sorular yokkk

    YanıtlaSil
  17. güzel anlatılıyor bence

    YanıtlaSil
  18. bence güzel anlatıyo yavaş bile :)

    YanıtlaSil
  19. bencede super anlatıyo

    YanıtlaSil
  20. çok güzel anlatıyo beğendim doğrusu:))

    YanıtlaSil
  21. okumak ta ayrı bi dert ben bırakıyorum okumuyorum artık ne bu yaa

    YanıtlaSil
  22. çok beğendim süpersiniz hocam olumsuz yorum yapanların 2+2 yi toplayabileceğini sanmıyorum ...

    YanıtlaSil
  23. video açılmıyor

    YanıtlaSil
  24. video açılmuyo amq

    YanıtlaSil
  25. çok önyargılı olmayın arkadaşlar.bence iyi yani

    YanıtlaSil
  26. yha ouf hocam video açılmıyor lütfen bu ikinci ama yeter hiç fayadalanamıyorum lütfen yardımcı olun sınavım var pazartesi ouf!

    YanıtlaSil
  27. hiç brınden doğru dzgun faydalanamadım açılanların çogu da hocalar sadece ustunden anlatıp geçmışler

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS