Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Geometri Kati Cisimler Prizmalar Piramitler Anlatimi

Ekol hoca geometri dersleri nden yine merhaba arkadaşlar. Bu konu ile birlikte bugünden itibaren sizlere tüm geometri konuları nı anlattım artık son konumuz ekol hoca öss geometri katı cisimler videolu konu anlatımı dır. Ekol hoca lise geometri katı cisimler prizmalar dikdörtgenler prizması küp eğik prizmalar piramitler kare dik piramit koni kesik piramitler koni küre kuşağı kapağı dilimi düzlemsel yüzeylerin döndürülmesi silindir özellikleri videolu konu anlatımı örnek soru çözümleri yaprak testleri soruları cevapları da videomuzda mevcuttur. Ekol hoca iyi çalışmalar..

109 yorum:

  1. harika olmuş tşk ederim ekol hoca işime yaradı

    YanıtlaSil
  2. hoc süpersin yha yazılıya çalışmış oldum sağol

    YanıtlaSil
  3. Emeğinize sağlık çok güzel olmuş teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. saol ödevime yardımcı oldunuz

    YanıtlaSil
  5. çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk gslll çokkkkkkkkkkk işime yaradı çokk sağolun

    YanıtlaSil
  6. ekol hoca nerelisin:)

    YanıtlaSil
  7. süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr bi siteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeben 8.sınıf olmama rağmen süğer yani

    YanıtlaSil
  8. accayip güZelL ANLATION BEE :d

    YanıtlaSil
  9. ellerinizdertgörmesin.hayatımdailkdefasizingibiiyibirhocaylakarşılaştığımaşükrediyorum.

    YanıtlaSil
  10. çok güzel anladım bizim şuayip hocaya kapak olsun :) Allah razı olsun ekol hocam bir çok öğrenci dua ediyor size ...

    YanıtlaSil
  11. allah hepinizden ırazı oluveeesin gaari

    YanıtlaSil
  12. saolun cok yardınmcı oldunuz....tesekurler:)))

    YanıtlaSil
  13. bizim şaziye hoca pörtlek gözlü şişko çatal sesli bişey ondan bin kat daha ii

    YanıtlaSil
  14. iğrenççççç

    YanıtlaSil
  15. aI\/I k eŞŞeğe prizmayı s0k qotne piRamid'e birazdaha ağırLIk werseydin Ya qÖÖtweren

    YanıtlaSil
  16. çok güzel hazırlamıssınız ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  17. hocam ya ben bu dersi hiç mi hi anlamıorum nolur yardımcı olurmusunuz b konudua..

    YanıtlaSil
  18. ekol hocam çok iyi ve sade olmuş
    iyice kavradım şimdi ellerine salık hocam

    YanıtlaSil
  19. süper olmuş elinize sağlık harika çok saolun sınavıma yardımcı oldunuz

    YanıtlaSil
  20. ben gizem çok teşekküer hocam inanın bizim matematik hocasından güzel anlatıyosunuz

    YanıtlaSil
  21. çok güzel olmuş yıllık ödevimi bunun sayesinde yapyım

    YanıtlaSil
  22. Kardelen:

    O kadar güzel anlatmışsın ki bizim okulda 2 haftadır işleyipte anlamadığım konuyu 1 saatte anladım .
    Çok teşekkürler yarın da sınavım var çok iyi oldu . (:

    Ekol farkı ;)

    YanıtlaSil
  23. yaaa süper okulda 1 donemdır anlatılıyor ama anlayan yok burada sadece yarım saatte ogrendık cok saolun hocam yaa + nerelısınız yaa ben o memlekete gelmek sızın ogrencınız olmak ıstıyorum.........sız ı sevıyoruz ......

    YanıtlaSil
  24. dersane hocalarına bin basaar...ama bnm matematkcm ayrııı yaaaaaaaa 23 =)

    YanıtlaSil
  25. hmm süper matematik perf.ödevim için süpper oldu......saol ekol hoca...xD

    YanıtlaSil
  26. çok teşekkür ederim ekol hocam...

    YanıtlaSil
  27. güzel bişimiş bizim hoca beğenir

    YanıtlaSil
  28. daha iyi olabilirdi ama tşkler..!

    YanıtlaSil
  29. berbat....... üstü kapalı anlatıyorsunuz hiç beğenmedim

    YanıtlaSil
  30. bence güzel de ben bişi anlamadım

    YanıtlaSil
  31. çok güzel anlatım şekliniz var ben çok ii anladım bana çok yardım cı oldu bunun sayesinde sınıfta birinciyim

    YanıtlaSil
  32. teşekkürler çok güzel

    YanıtlaSil
  33. teşkkrlr yazılıda çok işime yaradı

    YanıtlaSil
  34. süper anlatmışsınız herkese teşekkürler.sbs de çok işime yarıyacak.

    YanıtlaSil
  35. Yok hocam ben anlayamıyorum bu dersi . :S

    YanıtlaSil
  36. (qùLdén)xDxDxD haRbi sùPéR ãnLãTıO kéŞké biZim hoCãmıZ oLsãYdı xDxDxD ...zB

    YanıtlaSil
  37. süper yhaww sayesinde yazıLıyı kurtarcazz iyimi :):):)

    YanıtlaSil
  38. on numara ağzınıza sağlık hocam

    YanıtlaSil
  39. video açılmıyo

    YanıtlaSil
  40. Arkadaşlar Merhaba ben ekol hoca sorularınız varsa hazırım.

    YanıtlaSil
  41. ALLAH RAZI OLSUN Çoook İşime Yaradı RABBİM RAZI olsun

    YanıtlaSil
  42. çok ii ya sınava i hazırlandım

    YanıtlaSil
  43. hiç bi şey anlamadım yha çok karışık berbat la ben böle video izlemem

    YanıtlaSil
  44. Hocam Videoyu Açamıyorum .

    YanıtlaSil
  45. of bişey anlamıyom bunlardan ofofof

    YanıtlaSil
  46. allah belanı versin bi bok anlamadım eşek oglu eşek

    YanıtlaSil
  47. bence çok güzellllllll

    YanıtlaSil
  48. bu bilgiler yarınki sbs sınavım içinyaralı oacağını sanmıyorum ama desi dinlmeden önce izlenmesi gereken yani temel atılması için izlenmesş gerek bir video diye düşünoyurm

    YanıtlaSil
  49. tsk ederim süper anlatmş fakat örnekleri birz basit tutmuş...

    YanıtlaSil
  50. allah razı olsun iyiki böyle bişe yapmışsınız wallaha yarın sınawım wardı cok iyi oldu

    YanıtlaSil
  51. çok güzel olmuş emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  52. bence fena değil ... yinede saolun :D

    YanıtlaSil
  53. süperr ya tek kelimeyle

    YanıtlaSil
  54. ya ne biçim bu yaaaaaaaaaaa site salakça malca hiç birşey anlamdım ............ ya siz arkiler sizdemi iğrenç yaaaaaaaaaaa bok desm yalancı olurum are you ready*

    YanıtlaSil
  55. YHA BU VİDEOYU YAPMAK İÇN HANGİ PROGRAM KULLANDINIZ ACİLL......LTFN

    YanıtlaSil
  56. Güzel olmuş elinize sağlık ekol hoca ama ben anlamadım da biraz daha iyi olabilirdi...xD

    YanıtlaSil
  57. boş şeyler hoca xD

    YanıtlaSil
  58. hiç bişey anlamadım yaaaaaaa cık cık cık

    YanıtlaSil
  59. yorum yapanların çoğu yalaka....

    YanıtlaSil
  60. hoca güzel anlatmış ama tabi anlayana anlayan yok pff yaf bu geometri ve matematikten bişi anlayamıyorum napıcam ben yaa yazılıda var çok tırsıorum nefret ediyoruumm bu derstennn aslında canım bu derse çalışmak istemio sıkılıyorum çalışmayıncada bi poh yapamıorumm :( :( (iksde)

    YanıtlaSil
  61. aI\/I k eŞŞeğe prizmayı s0k qotne piRamid'e birazdaha ağırLIk werseydin Ya qÖÖtweren yazan arkadaş sen insanmısın ya ne yaptığını sanıyosun senin ne haddine bunu yazmak ilk önce haddini bilicen sonra senin ne işin var bu sitede sen burayı çet yapma küfür etme yerimi sandın git başka yere ne yaparsan yap bu yaptığın hocaya büyük saygısızlık onlar bizim için anlatıo bu dersleri beğenmiosan babana söyle sana özel hoca tutsun tamam hocayı beğenmemiş olabilirsin ama hocaya küfür edemezsin tmmı cincon :):) x

    YanıtlaSil
  62. hocam saolu sizinsayenizde sinvadan 65enyükse79bekliyorum vesizinörencinizolmakistiyorum

    YanıtlaSil
  63. güzeldi ama hep yazıları okuduğunuz için fazla şey anlamıyorum.

    YanıtlaSil
  64. Gerçekten Harika olmuş. Benim için mükemmel bir tekrar oldu. Unuttuğum yerleri hatırladım. Çok teşekkürler! (=

    YanıtlaSil
  65. iğrenç hiç beğenmedim hiç piramit konuu testi yooooooooooooooooooooook........................

    YanıtlaSil
  66. bana didötgen piramit lazımdı.ama emege saygı.ellerinize saglık ;)

    YanıtlaSil
  67. Anladım ama bizim öğretmeniz daha farklı ve daha iyi antıyo bence:(

    YanıtlaSil
  68. yine de teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  69. ay ya harika anlatıyorsunuz hocam sbs'ye 20 günden az kaldı zaten bu konuyu anlamamıştım şimdi ise süperr çooook teşekkür ederim:):):)

    YanıtlaSil
  70. bu neeeeeeeeeeeee yaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  71. güzel olmus aslında ama arasıra ınsanın ılgısı dagılabılıyor ama arkadaslr hocanın anlatımına laf etmeyın ınan kı guzel anlatıyor ben ne anlatanlar gordum hıcbırsey anlasılmıo ..

    YanıtlaSil
  72. Çok güzel olmuş hocam ellerinize sağlık...bu konuyu çok iyi öğrendim sayenizde :)

    YanıtlaSil
  73. Teşekkürler ekol hocam süper bi paylaşım.9.sınıfım bu bilgiler bana çok yaradı teşekkürler!...

    YanıtlaSil
  74. Abıcım ekol hoca super anlatıyor ama bnm sıgırlıgım anlayamıyom :D 30dklık videoyu ızledim ama sadce ilk 15 dkyi anlayabildim gerisi fasafiso :D

    YanıtlaSil
  75. aYh cHoq qUseL hOjAm eLiNiZe faLaN sAqLıq yHaNi xDé aYrIchA sEsİnİzDe cHoq qUseL xDé

    YanıtlaSil
  76. ayyy hocam çok güzel anlatıyosunuz SBSme 3 gün kala konuyu pekiştirdim çok teşekkürlee

    YanıtlaSil
  77. çok teşekkürler hocam :) ortalama yükseltme sınavları için iyi bir tekrar oldu

    YanıtlaSil
  78. ya sprsiniz allah razı olsun cografyadada sizden yarlnmıştım

    YanıtlaSil
  79. bu kaçıncı sınıf soruları acill lazm

    YanıtlaSil
  80. çok teşekkürler hocam :)

    YanıtlaSil
  81. açılmıyor hocam :(

    YanıtlaSil
  82. e açolmıyoooo offffffffff

    YanıtlaSil
  83. offfffffffff açılmiyoki iğrenç........:)

    YanıtlaSil
  84. açılmıyoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

    YanıtlaSil
  85. bu ne yaa açılmıyoo...ama emnim açılsa iyidir am a açılmıyooo

    YanıtlaSil
  86. Açılmıyo !!!

    YanıtlaSil
  87. açılmıyoo sınav var napçazz offffffffffffffffffffffffffff

    YanıtlaSil
  88. offfffffffffffffffffffffffffff

    YanıtlaSil
  89. ewt yaaa açılmıyor....

    YanıtlaSil
  90. açılmıyo açılsa kesin güzeldir [Sinan]

    YanıtlaSil
  91. ben de açamadım neden hep böyle sorun oluyor

    YanıtlaSil
  92. bende açamadım ama öncekilerde açtığımdada anlamıyodum ama güzel yapmışsınız emek vermişsiniz:))

    YanıtlaSil
  93. sagolun hocam teşekürlerrr

    YanıtlaSil
  94. açılmıyor neden yanıt istiyorum

    YanıtlaSil
  95. işime yarayacak hiçbir video açılmıyor bu nasıl iştir arkadaş

    YanıtlaSil
  96. a.ç.ı.l.m.ı.y.o.r.

    YanıtlaSil
  97. AçılMıyor!!!

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS