Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Ingilizce am is are videolu konu anlatimi

Ekol hoca web sitesi ne hoş geldiniz sevgili arkadaşlar. Artık sitemizde olmayan hiçbir ders videolu konu anlatımı bırakmamak için aramıza yeni katılan ekol hoca ingilizce dersleri ekibimizdeki hocalarla sizlere yine ücretsiz üyeliksiz sbs ilköğretim ortaokul lise öss ekol hoca ingilizce dersleri ne başlıyoruz. İlk konumuz genel anlamda ingilizce temel bilgiler diyebileceğimiz am ise are olumlu cümleler dir. Temel cümle kalıpları ile başlıyoruz. İyi çalışmalar ( tabii ki hergün yeni konular eklenecek )

21 yorum:

  1. gerçekten cok ıyı anladım cok guzel anlatıyor

    YanıtlaSil
  2. hocam süpersiniz

    YanıtlaSil
  3. cok guzel olmus

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim arkadaşlar

    YanıtlaSil
  5. tankyo teacher

    YanıtlaSil
  6. saolun ben veysel say.

    YanıtlaSil
  7. ßen tesT isteDim siz baNa konu anLatımı veRiyorSunuz... Ama qzl biRaz da olSa biLgileRimi tazeLedim saoLun :D :)

    YanıtlaSil
  8. zaten inglzceyi seviyorum anlıyorumda şimdi de bilgilerimi tazeledim teşkrlr

    YanıtlaSil
  9. elif karakaya :) :D29 Kasım 2010 10:35

    süper :) allah razı olsun hocam :D

    YanıtlaSil
  10. acık ogretm lise 1 deym burdan da yardım alıyorum uygunmudur o sınav için acaba???

    YanıtlaSil
  11. varooooooooollllllllllllllllll hocammmmmmmmm saten bilodum amaaaa iimis yinede

    YanıtlaSil
  12. gzel de teset çözsem iyi oLR

    YanıtlaSil
  13. Boşver sen teset çözme kaset çöz

    YanıtlaSil
  14. pek bişi anlamadım ama genede saolun en azından bir konu tekrarı gibi birşey oldu. emeğe saygı...

    YanıtlaSil
  15. B2 seviyesi için de konu anlatımları var mı acaba????

    YanıtlaSil
  16. bi de video açılsa ne iyi olcakkkkk!!!!ne biçim site lan bu

    YanıtlaSil
  17. Video Acılmıo :S S

    YanıtlaSil
  18. neden açılmıyo ??

    YanıtlaSil
  19. abi niye açılmıyo :O

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS