Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

cografya dunyanin hareketleri videolu konu anlatimi

Ekol hoca dan sizlere merhaba arkadaşlar. Ekol hoca coğrafya dersleri bölümünden ben cafer elitoğ sizlere coğrafya dersleri anlatmaya devam ediyorum. Ekol hoca şimdiki konumuz ilköğretim ortaokul lise sınıf ları için ekol hoca coğrafya dünyanın hareketleri konusu videolu anlatımı dır. Dünyanın iki türlü hareketi ( kendi ekseni ve güneş çevresinde ) hareketi vardır. ekol hoa dünya eksen hareketi yapar. 24 saatte yani 1 günde bu hareketi tamamlar bunun sonucu gece gündüz arka arkaya gelir. Dünyanın kendi etrafındaki hareketi güneş etrafındaki hareketi dünyanın yıllık yörünge hareketi sonuçları kavramları örnek soru çözümleri test kitapları yaprak testleri nden alınmış coğrafya 1.dönem 2.dönem yazılı soruları cevapları da vidyomuzdadır. ekol hoca coğrafya iyi çalışmalar.
1.bölüm

2.bölüm

115 yorum:

  1. çookkkk gsel olmuşş tşkkler:))) bnm gbi coğ anlamayan bi insan bile anladysa tamamdır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 20 dk kalık ders 40 dk da anlatmssnz hocam uykumu getrdınız

      Sil
    2. aynen ama anlamayan öğrenciler var daha net anlatıyo onların adına güzel olur daha ıyı anlarlar arkadaşım

      Sil
    3. hocam uğrasmıssın ama bizde insanız 2 gün sonra sınavım var 80 dk buna calıssam yani bırakalım bu isleri
      az daha seri anlatsak daha iyi olur
      yanlıs mıyım

      Sil
    4. çok güzel anlatmışsınız teşekkür ederim kendi adıma ben yazılıdan 60 aldım ve 4 düşürebilmek için de 85 gibi bir not almam lazım hocayı hiç sevmiyorum hele dersi hiç hiç sevmiyorum ama sizden birkaç bir şey anladım tekrar teşekkür ederim

      Sil
    5. iyiydi ya :)

      Sil
    6. süperdiniz hocamm çok iyi anladım :)

      Sil
  2. gerçekten çok iyi anlatımı tşkler

    YanıtlaSil
  3. paylaşım işin tşk

    YanıtlaSil
  4. hıocam ellerinize sagglık ben lise 1 gidiyorum dersleriniz sayesinde 98 aldım işin garibi ben cografyayı hiç sevmiyordum ama derslerinizi takip ediyorum çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  5. hocam çok tşklerrr geçekten süper anlatıyonuz :))

    YanıtlaSil
  6. çok sağolun.....:)

    YanıtlaSil
  7. hocam cok güzel anlatıyrsnz oklda bile bu kdr anlamyrm...=D

    YanıtlaSil
  8. yaw nie kimse sizin gibi anlatmio

    YanıtlaSil
  9. hocam pravooooooooooooooo gercekten süpersiniz

    YanıtlaSil
  10. gözde hocam her eve lazım sizin gibi bir cografyacı

    YanıtlaSil
  11. la bu adamdan nfrt edymmm mülayim saff seyyy :D bda bunu koymayn aznızı kırarım ekol başkan sözüm sana

    YanıtlaSil
  12. ya kesinlikle çok gusel olmus okulda bıle bu kadar anlamıom anlatıp gecıo yazmadan hoca hıc bısı anlamıom tesekurler:-))))

    YanıtlaSil
  13. çok güzel anlatıyosunuz hocam ağzınıza sağlık dersane imkanım yok ama iiki sizler varsınız

    YanıtlaSil
  14. Allah razı olsun valla ağzınıza sağlık...

    YanıtlaSil
  15. mükemmel bir anlatım biçimi dersane we okuldan anlayamadığımı burda anlatım:)))))))

    YanıtlaSil
  16. hiç güzel anlatmıyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence çok güzel anlatıyor bu arada anlatmıyo değil anlatmıyor diyecektin onu da söyleyeyim dedim ::))

      Sil
    2. anlamak istemiyorsundur :)

      Sil
  17. süper tek kelimeyle süper diğer siteler gibi donukluk yapıp durmuyor ayrıca..:)

    YanıtlaSil
  18. hocam tşk ederm çk gzel anlattnz wla dersanem hocamdn dha iisiniz:)

    YanıtlaSil
  19. Hocam gerçekten çok iyi anlatıyorsunuz. Okulda da derslerini çok dikkatli dinleyen birisi olduğum halde yine de bazı eksiklerim oluyor. Bu eksiklerimin kapanmasında siz büyük rol oynuyorsunuz. Düzenli çalışan bir öğrenci için çok yararı olur bu sitenin. Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  20. aga 11. sınıf konuları yokmu yaa 80 aldım diğerine çalışıp 100 almam lazıım :(:(

    YanıtlaSil
  21. bnm coğrafyam baya bi kötü sınawdan 53 aldım 2.sınawa da kurtaramam herhalde bu konuyu pek anlamıyodum ama güzel anlatıyo görüntü biraz bulanık sadece ;)

    YanıtlaSil
  22. bu hoca keşke bizim okulda olsaydı coğrafyayı çok iyi anlardım bizim coğrafyacı hiç anlatamıyoo hocam teşekür ederim

    YanıtlaSil
  23. benimcoğrafyam 38 çok kötü ama hoca bişey anlatamıyo burda çok daha iyi anladım inş 2. yazılı yükselir ve 4 düşürürüm karneye

    YanıtlaSil
  24. 38 alan arkadaşım şunu unutma en kötü hoca en iyi öğrenciden daha iyidir.. yani lafı şuraya getrmek istiyorum anlatamayan hoca yoktur dinleyemeyen öğrenci vardır...hocam video çok işime yaradı tekrar için büyük bir fırsat oldu anlatım için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  25. bende beğendim ama çok detaylı değildi

    YanıtlaSil
  26. abartmayın yha cok da güzel deil bizim hoca daha güsel anlatıyo

    YanıtlaSil
  27. ÇOk teşekkrler çokk güzell anlatmışsnz ...

    YanıtlaSil
  28. Bizim hocanın bir şivasi bir sesi var, hiççbir şey anlaşılmıyor...Uğraşlarınıza müteşekkirim bundan dolayı, dilinize sağlık.

    YanıtlaSil
  29. SİZ ÇOK YAŞAYIN HOCAM!!!!! :-D

    YanıtlaSil
  30. emeqe sayqı Ltfen ...bence çok iyisinz hoCam çokk tskr ederm ben kenDi adıma...(bukeT)

    YanıtlaSil
  31. tek kelime mükemmel agzınıza emeğinize saglık hocam =)

    YanıtlaSil
  32. kesınlıkle cok guzel olmus benım okuldakı hoca ancak karızmayı konusturur cografyayı degıl o yuzden bır halt anlamazdım am sımdı cok sgln heseyı anladım

    YanıtlaSil
  33. harika anlatıyorsunuz umarım ki sınavlara anlattıklarınız yardımcı locaktır.teşekkür ler

    YanıtlaSil
  34. Bizim okuldaki hacadan daha iyi anlatıyosun elerine salık ama bizim haco kazık soruyo inşalah guzel binot alırım :)

    YanıtlaSil
  35. Paylaşımlar çok faydalı, sağolun :)

    YanıtlaSil
  36. paylaşımlarınızı çok beğendim sağolun bizim hocadan daha güzel anlatıyosunuz

    YanıtlaSil
  37. gerçekten çok güzel hocam ama sewemedim gitti bu coğrafyayı ..... :)

    YanıtlaSil
  38. anladım , valla anladım

    YanıtlaSil
  39. hocam çok gzl anlattınız inş. yarın ki sınavımdan ii not alırım

    YanıtlaSil
  40. biraz yavaş ama olsun yinede mükemmellll

    YanıtlaSil
  41. hocam anlatım çok güzelde 28 dakikadan sonra video yürütülmüo

    YanıtlaSil
  42. burdan akçaabat anadolu lisesine selamlar...T.M

    YanıtlaSil
  43. Hocam ağzınıza sağlık çok güzel anlatmışsınız.

    YanıtlaSil
  44. lanet olsun ya coğrafya batırıyor beni bişe anlamadım hocam sizin yüzünüzden değil sorun bende anlamıyom ya da anlamaak istemiyom ( adı lazım değil baş harfi ç )

    YanıtlaSil
  45. Hocam okulda dersleri ne kadar dinlesem de tam olarak anlayamıyordum , ve coğrafyayı sevmiyordum. Ama sayenizde hem coğrafyayı seviyorum hem de konuları çok iyi anlıyorum. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  46. size birsey dimi ben bu videoları acamıyorummmm

    YanıtlaSil
  47. ağzınıza sağlık harika anlattınız

    YanıtlaSil
  48. çok yardımı oldu, sağolun.. :)

    YanıtlaSil
  49. elinze sağlık hocam güzel anlatmışsınız.

    YanıtlaSil
  50. böyle bir hoca hiç bir yerde görülmemiştir hocam çok güzel anlatıyorsunuz sanki ağzınızdan bal damlıyor bu kadar güzel anlatan hiç bir hoca görülmemiştir

    YanıtlaSil
  51. tesekkürler hocam sayenizde bu konuyuda anlamış oldum

    YanıtlaSil
  52. gercekten cok ıyı emeği gecen herkese çok teşekkür ediyorum inşallah öss sınavında yardımcı olur sağolun hocam elinize dilinize sağlık

    YanıtlaSil
  53. emegi gecen herkese teşekkür ediyorum gerçekten cok faydalı elinize dilinize sağlık hocam inşallah ygs de faydalı olur bana kazanmayı çok istiyorum çünkü

    YanıtlaSil
  54. Adamın anlatışı başta sıkıyor, bayıyor hatta bu ne kaplumbağalık diyorsun ama sonra fena sarıyor. Teknofem'de ki o adamdan kurtulduğum için çok mutluyum, umutluyum, neşe doluyummmm :D

    YanıtlaSil
  55. bence abartılcak birşey değil okadr da değil 40 dk dersi 80 dk anltmış ama emege saygı ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  56. çok güzeldi tşk ederim

    YanıtlaSil
  57. hocam aynı mal gibisiniz hele o burun pinokyoda bile yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. calıskan (:25 Mart 2012 10:06

      bence cok güzel anlatıyorsnuz ALLAH razı olsun gercekten cok faydalı oluyo bazı dengesiz arkadslar boş konuşuyo ama aldırmayın.....

      Sil
    2. Hay yaşa. Emeğe saygı yok

      Sil
    3. sen bence dersle ilgilen hocanın burnuyla değil :) insanın yüzünde sürekli büyüyen tek yer burnuymuş böle dediğin için burnun çok uzasın :D hocanın burnuda gayet iyi

      Sil
    4. derslerle ilgin yoksa bu sitede ne işin var mal. Allah burundan almış akıl vermiş adama sanada tip vermiş galiba böyle konuştuğuna göre ama akıldan almış. emeğe saygınız olsun.

      Sil
    5. ara sıra kullan o beynini yan etkisi yokmuş damat almıyon burda

      Sil
    6. Allah aşkına ya bira insanların fiziksel özellikleriyle dalga geçeceğine dön de bir aynaya bak sende her şey tam sanki.
      Adam güzel bir şey yapıp hiç bir amaç gütmeden ders anlatmış ellerinize sağlık hocam :)

      Sil
  58. uykum geldi hiç birşey anlamadım :S

    YanıtlaSil
  59. anladm ama fazla uzun:/

    YanıtlaSil
  60. o kadar sıkıcı anlatıyor ki uykum geldi:S

    YanıtlaSil
  61. allah razı olsun iyi anlatıyo. böyle bedava ders bulmussunuz bi de yakınmayın yavas filan diye. degerlendirin bence

    YanıtlaSil
  62. çok yavaş anlatıyor uykum geldi valla

    YanıtlaSil
  63. allah razı olsun

    YanıtlaSil
  64. hocam çok saolun harika anlatıyosunuz keşeke hocalarımız<da bu kadar net anlatsa

    YanıtlaSil
  65. emege saygı gercekten cok güzel olmuş elinize kolunuza saglık :)

    YanıtlaSil
  66. very vey gooddd

    YanıtlaSil
  67. güzel anlatıyo ama biraz hızlı olsa süperr olur ama yine de çok güzel hocam

    YanıtlaSil
  68. iyi fakat çok yavaş anlatılıyo..

    YanıtlaSil
  69. ben okulda anlatırken 20 dk da anlattım 100 aldım

    YanıtlaSil
  70. HEEP KAGIDA BAKIYOR BEE

    YanıtlaSil
  71. 10 DK LIK VİDEOYU KAÇ DKKA ANLATMIŞ AMK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dinleme zorla değil ya :)

      Sil
    2. zaten 12 dakkada anlatmış soruları dinlemek zorunda değilsin gerizekalı

      Sil
  72. şu çok yavaş anlatıyo uykum geldi gibi şeyler diyenler adam 10 dakkada anlatmış neyin kafasındasınız

    YanıtlaSil
  73. teşkkürler yanlız biras daha hızlı olsaydı ama genede çokgüzeldi

    YanıtlaSil
  74. konuların sırlaı yazdığı yanivieoların sıralı konulduğubir bölüm varmı varsa yardımcı olurmusunuz?

    YanıtlaSil
  75. hocam süper olmuş ALLAH razı olsun sizden ağzınıza sağlık:)

    YanıtlaSil
  76. cok güzel taktikler tesekürler

    YanıtlaSil
  77. idare eder...yani okadar da değil.ama güzeldi

    YanıtlaSil
  78. cok uzun olmus

    YanıtlaSil
  79. hocam ellerinize sağlık çok güzel olmuş .Biraz uzun ama akılda daha anlaşılır daha kalıcı kalsın diye biraz uzunlukta gerekiyor okulda hiç birşey anlamıyorum.İyi ki böyle bir site var.Emeği geçen herkese teşekkürler...

    YanıtlaSil
  80. Hocam soruları az anlatımı fazla tutabilir miyiz?

    YanıtlaSil
  81. hocam güzel anlatmışsınız teşekkürler

    YanıtlaSil
  82. emeğinize sağlık hocam

    YanıtlaSil
  83. helal olsun :)))

    YanıtlaSil
  84. en sıkıcı ders buydu sanırım.. yinede güzel anlatmışssınız. bu konu çok sıkıcı, sizinle alakalı değil hocam

    YanıtlaSil
  85. çok yavaş anlatıyo ses tonu falan çok iyi değil sinir bozuyor ama mecburiyetten dinliyorum iste

    YanıtlaSil
  86. dediklerinden pek bişi anlamıyorum yuvarlıyo sanırsam ve sürekli geri sarıyorum onun için ve çok aşırı uzun ve çok yavaş ama yinede saolun

    YanıtlaSil
  87. TŞKR
    EDERİM HOCAM KENDİNİZE İYİ BAKIN

    YanıtlaSil
  88. SİZİN GİBİ EN GÜZEL DERS ANLATAN GÖRMEDİM VALLAH BİR TŞKR EDERİM

    YanıtlaSil
  89. Çok beğendim emeği geçen herkesden allah razı olsun

    YanıtlaSil
  90. bende cd si var. süper yaaaaaa.

    YanıtlaSil
  91. hocam dakikaya deka diyorsunuz çok hızlı konuşuyorsunuz ama yine de saolun

    YanıtlaSil
  92. Mİkemmel Mİkemmel :D :s

    YanıtlaSil
  93. Öğretmenimiz biraz sakin ses tonlaması kullanmayı tercih etmiş bu da çok verimli dinlememeye yol açmış, Ama yine de vurguları ve detaylı bilgileriyle başarılı bir sonuç çıkarmış. Emeğinden ve eğitime desteğinden dolayı teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  94. Uzun bir anlatma tekniği kullanılmış, gereğinden fazla tekrarlamalar yapılmış fakat yine de thank you very much.

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS