Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Ingilizce Past Perfect Tense Videolu Konu Anlatimi

Ekol hoca ingilizce dersleri bölümüzden merhaba. Şimdi sizlere ekol hoca ingilizce hocası olan daha doğrusu hocalarından olan leyla hocamızın tenses zamanlar konusu ndan past perfect tense videolu konu anlatımı nı izleyeceksiniz. Ekol hoca ingilizce past perfect tense geçmişte başlamış ve onda bitmiş eylemler için kullanılır. Past perfect tense present perfect tense nin geçmiş biçimidir. Başımızdan geçmiş olayları yada bir hikaye anlatırken past perfect tense yi (-miş 'li zaman) kullanırız.

25 yorum:

  1. ben burayı çok sevdim çünkü bu öğretmen çok güzel anlatıyor. onu tebrik ederim

    YanıtlaSil
  2. bu kacıncı sınıf dır

    YanıtlaSil
  3. bu site tüm dersleri güzel anlatıyor tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  4. evet güzel anlattı teşekkürler ama bu kadar jet hızıyla konuşmasa daha güzel olucak

    YanıtlaSil
  5. güzel anlattı ögretmen fakat çok hızlı konuştu onuda anlamaya çalıştım

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel anlattı ama sonda (soru kalıbında ) cevaplarınıda verseydi keşke...

    YanıtlaSil
  7. emeği geçen veya geçmeyen herkese teşekkürler.... ingilizceyi iyi bir şekilde çözdüm.. çok mutluyum.... sağolun..sınavdan 95 aldım daha iyi yani 100 almayı bekliyorum..:) teşekkürler.iyi dersler. :) ben ışıl

    YanıtlaSil
  8. öğretmen galiba biraz heyecanlı çünkü kendini bi ileriye bi geriye doğru sallıyor ama güzel anlatıyorsunuz sağolun emeğinize sağlık teşk.
    been merve

    YanıtlaSil
  9. Biraz uykumu getirdi ama dersi hocamız çok güzel anlatıyor.Ben şu anda sınıfta en çalışkan olmamın sebebi bu anlatım dersleri.Çok teşekkür.

    YanıtlaSil
  10. Cok Tesekür ediyorum Hepinizi Sikim.

    YanıtlaSil
  11. çk iiyiidi ama gliba hca çk hycanlıydı:)

    YanıtlaSil
  12. ya bu gecmiş zamanın elkol hocanın perfect tense istiorum ama cok qüzel

    YanıtlaSil
  13. BEN AÇIKÖĞRETİM LİSESİ OKUYORUM GERÇEKTEN ÇOK FAYDASI OLUYOR ÇÜNKÜ İNGİLİZCE KİTAPTAN ÖĞRANİLEBİLECEK BİR DERS DEİL BENCE ÇOK SAOLSUN ALLLAH RAZI OLSUN

    YanıtlaSil
  14. bazı kişiliği oturmamışlar lütfen buraya gelmesin;buraya gerçekten bir şeyler öğrenmek isteyenler gelsin.rica olunur...

    YanıtlaSil
  15. çok hızlı konuşuyor sanırım çok heyecanlı

    YanıtlaSil
  16. hocam msn nizi verirmisiniz

    YanıtlaSil
  17. çk iiyiidi ama gliba hca çk hycanlıydı:)

    YanıtlaSil
  18. arkadaşlar ben bu videoları açamıyorum, neden... marematik videolarını izledim ama ing. ve biyoloji izliyemiom

    YanıtlaSil
  19. ya bende bu videoları açamorum matematiği açtım ama inglizceyi kesin açmalıyım

    YanıtlaSil
  20. bu site çok güzel ama açılmıyor bu video

    YanıtlaSil
  21. bütün öğretmenleri çok tipik of! biri hızlı hızlı anlatır biri sırıtarak bakar birinin konuşması gariptir. adam gibi ders anlatın kafayı yiyoruz burda ya.

    YanıtlaSil
  22. Tesekekkürler hocam ama son sorununda cevabını verseydiniz keşke .

    YanıtlaSil
  23. hiç ayrıntılı anlatmıyor...

    YanıtlaSil
  24. bence bu hocayı hoca yapan hocayı elinden öper anlıma koyarım

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS