Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Geometri Aci Kenar Bagintilari Sorulari

Ekol hoca ilköğretim ortaöğretim lise geometri açı kenar bağıntıları soruları testleri öss 2009 da çıkmış soruları arasına katılacağını da biliyoruz. Ekol hoca geometri açı kenar bağıntıları konusu hakkında bizzat meşhur ekol hoca mız konu anlatımı ile başlıyoruz vidyomuza.
sorular - 1

sorular - 2

sorular - 3

sorular - 4

Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.Açı Kenar Bağıntıları Videolu Konu Anlatımı (Mustafa Hoca)
1.Açı Kenar Bağıntıları Videolu Konu Anlatımı (Kemal Hoca)
2.Açı Kenar Bağıntıları Özel Sorular (Nejdet Hoca)
3.Açı Kenar Bağıntıları Özel Sorular (Tekin Hoca)

15 yorum:

  1. tebrikler gayet güzel ve faydalı bilgiler veriyorsunuz

    YanıtlaSil
  2. bu sorular 9. sınıflar için mi?

    YanıtlaSil
  3. ya dogru evet çok güzel bilgiler veriliyor fakat yazılıya yönelik hazırlanan bir ögrenci bunlara bakıpta yazılıya hazırlandııgı zaman başarıyı elde edemez cünkü hocalar bölye sorular sorsa bütün ögrenciler 100 alacaklarından eminim keşke yaazılıya yönelik sorular ve össye yönelik sorular olarak hazırlansydı bnce daha güzel olurdu..teşekkrler geene de güzel bi paylaşm ..

    YanıtlaSil
  4. evet bende butesti çözümlerini izledim ama yazılıda büyle cıkmadı

    YanıtlaSil
  5. cok ggozel soru cozuyorsunuz...

    YanıtlaSil
  6. ben 12 yasindayim fakat yinede izliyorum 7. sinifina yonelikte yapar misiniz

    YanıtlaSil
  7. çok zor soruları çözmenizi istiyoruz

    YanıtlaSil
  8. fayda vermiyon sesini değiştir adam ol

    YanıtlaSil
  9. daha zor sorular çözün

    YanıtlaSil
  10. öss de çikmış sorular çözün

    YanıtlaSil
  11. allah sizden razı olsun

    YanıtlaSil
  12. hocam ben bu alt sınır üst sınır olayını anlamadım ya ama en cok sizin ve nejdet hocanın anlatımını beğeniyorum cok tsk ederim

    YanıtlaSil
  13. insanı geometriden soğutur bu ses.

    YanıtlaSil
  14. bnce sesine bakmamıza gerek yok güzel anlatıyor begendim sesine bakıp yorum yapılacak olsa sussunlar öyle yazsınlar mutlaka bi bahaneniz oluyor ne gzl paylasım iste sesini kes izliosan izle izlemiosan sus

    YanıtlaSil
  15. ZORRRRR OLSUNNN

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS