Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

9.sınıf fizik konuları videolu anlatımı ekol hoca

Ekol hoca dan merhaba arkadaşlar. Aşağıda sizlere ayrıntılı bir biçimde 9.sınıf fizik dersi videolu konu anlatımları ya da lise 1 fizik dersleri konu anlatımı listelerini ayrıntılı biçimde liste veriyoruz ekol hoca ailesi olarak istediğiniz şekilde 9.sınıf fizik konuları ders anlatımları yazılı konuları soruları cevapları 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı videoları müfredata göre düzenledik aşağıdan bakıp izleyebilirsiniz.
YENİ MÜFREDATA GÖRE DÜZENLENMİŞTİR !
1.ÜNİTE
Madde ve Özellikleri Videolu Konu Anlatımı
2.ÜNİTE
Hacim Videolu Konu Anlatımı (1.Bölüm)
Hacim Videolu Konu Anlatımı (2.Bölüm)
3.ÜNİTE
Kütle ve Ağırlık Videolu Konu Anlatımı
4.ÜNİTE
Özkütle Videolu Konu Anlatımı
5.ÜNİTE
Esneklik Videolu Konu Anlatımı
6.ÜNİTE
Maddelerde Isı Videolu Konu Anlatımı (1.Bölüm)
Maddelerde Isı Videolu Konu Anlatımı (2.Bölüm)
Maddelerde Isı Sıcaklık ve Genleşme Özel Sorular
7.ÜNİTE
Işık Teorileri Videolu Konu Anlatımı


Ekol HocaLİSE 1 9.SINIF FİZİK
YAZILI SORULARI ARŞİVİ


9.Sınıf Fizik 1.Dönem 1.Yazılı Soruları ve Cevapları

195 yorum:

  1. ben derslerimi daha iyi anlayabilmek için bu siteden yaralanmak isttedim benim okuduğum okulun dersleri o kadar zor ki yardımcı olmanızı istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anasikicisizdegetirinsizinkinidesikem4 Eylül 2012 02:53

      ne valan ananısikeyimmi!

      Sil
    2. hangi okul

      Sil
    3. 9. sınıfım kuvvet hareket yoqqqqq burda ekol hocacıııııııııııımımızz bizim canımııııııız

      Sil
  2. ya lütfenb yardımcı olun ders kitaplarında anca soru soruluyoo biz böyle olursa öss ye nasıl giricez konu anlatıcam okulda lütfenn yardım edinnn

    YanıtlaSil
  3. yha arkadşlar bunlar co basıt konular biraz çalışın anlarsınız ınternetten gerek yok hocanızı ıı dınleyın yeter sonra tekrar yapın evde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ewet çok basit olabilir ama size göre basit size basit gelen konular bize zor gelebilir.........

      Sil
    2. çok zor bu konulsr bence

      Sil
    3. zaten anlasaydık bu siteye girermiydik mal

      Sil
    4. zaten anlasaydık bu siteye girermiydik mal

      Sil
    5. aynen ya anlasaydık burda ne işimiz var salak

      Sil
    6. Abi çocuk çocuk yorumlar atıyosunuz, yok mal, yok küfürler.Yapmayın ya ayıp denen bi şey var Allah görüyo.Adabınız hiç mi kalmadı?Bize sunulan bi fırsat oturun izleyin veya gidin dershanelere para verin.Olmadı girmeyin siteye,kendiniz çalışın ya da sıfırı alıp oturun.İnsan olun biraz

      Sil
    7. çok haklısın admin mesala bzm hocamız günaydın derken bile anlaşılmıyo ki biz ondan ders dinliyoruz yarın sınavım var ben de burdan çalışıyorum anlayanlar da girmesin siteye saçma yorumlar yazmasın _melisa_

      Sil
    8. @26 Kasım 2012 ------Adam şakirt beyler dağılın ...

      Sil
  4. bence bu konular çok zor değil dersi dinleyen anlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnek öğrenci modülü :D :(

      Sil
    2. Uyuzz. Herkes aynı kapasiteye mi sahip? Anlamayan anlamıyo işte.

      Sil
    3. BU SİTEDE İŞİN NE O ZAMAN OR*SPU

      Sil
    4. yavee niye burdas
      ın o zman

      Sil
  5. kimyadan çekmiom fizikten çekiom sıkıntı bu ne lan kafayı yicem :S

    YanıtlaSil
  6. sizi seviyorum yardımcı olduğunuz için

    YanıtlaSil
  7. fizik matematik ve geometri derslerim çok kötü ne yapabilirim bana yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çalışabilirsin mesela

      Sil
    2. sen bence kendini camdan at çünkü bi bok yapamazsın

      Sil
    3. aynen hamığa sen liseyi bişeyler karşılığındamı kazandın kezban ?

      Sil
  8. konuyu anladıktan sonra soru çözmedkçe hiç bir şey anlayamayıp yapamazsın

    YanıtlaSil
  9. ben kendimi bildim bileli burdan yararlanıyom ve notlarım kendi emeklerimde tabiiiiiiiiiii süperrrrrrrrrrr artık öss de allah yardımcımız olsun..............aminnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  10. hedefi olmayan gemiye hiç bir rüzgar yardım etmez.bütün arkadaşlarıma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen Diyarbakır'da mı yaşıyosun yaa laa?

      Sil
  11. hedafi olmayan gemiye hiç bir rüzgar yardım etmez.

    YanıtlaSil
  12. süperrrrrrrrrrrr ama ekol hoca bir matta çıkıyor.

    YanıtlaSil
  13. kimya ve geometri korkulu rüyam matematiği bile sewerek yapıyom ama bu geometri beni öldürüyor napcam ben yardım edin bana

    YanıtlaSil
  14. laa idiot ler xD yorum yapcagnza ders clsn laaaaaa

    YanıtlaSil
  15. bence gayet güzel anlatıyorsunuz ben çok güzel anladım teşekkürler:))

    YanıtlaSil
  16. süperrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  17. begenmedim okuldakıler daha ıyı anlatıyo

    YanıtlaSil
  18. ya bnm mat 5 düşüo ama geometri 3:)

    YanıtlaSil
  19. of geometrim berbat ya n yapcam ben çöz çöz bişeye yaramıo:(

    YanıtlaSil
  20. arkadaşlar burdaki konular basit burda olmayan konular zor...

    YanıtlaSil
  21. aradğımz konular yok.hepsini koyun.bari bi işe yarasın.bu ne be ara ara bulunmuyo.fizik özkütleyi koyun.soru ve cevap şeklinde.

    YanıtlaSil
  22. bütün derslerimm ii (dil fizik ing kimya biyoloji geo mat hariç):S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten bunlardan geriye ne kalıyo ki

      Sil
    2. "dil fizik ing kimya biyoloji geo mat hariç" diyosun da başka ders mi kaldı amk :D Bence senin bütün derslerin KÖTÜ aöjgfçad :D

      Sil
  23. ^0Head__Hunter10 Mart 2010 01:34

    benim okuduğum okul çok zor soruyo bu kadar dersin sadece küçük bir bölümünü soruyor aq

    YanıtlaSil
  24. sayısaLı yapamı0m boLe isn..ouF yhaw :S:S

    YanıtlaSil
  25. valla okadar zor ki istediqin kadar dersi dinle ama olmuyo olmuyo okadar uqraşıyorum ama bi trlü olmuyo günlerce de çalşlsa olmuyo...:S

    YanıtlaSil
  26. ben daha izlemedim

    YanıtlaSil
  27. ya aslında bn birinci dönem hiç birşey yapamıodm çalıştıkça anladım onunda kaynağı dersi derste dinlemekten geçiyo arkadaşlar diyorum azıcık dişinizi sıkmanız yeterr!!!

    YanıtlaSil
  28. ha bide telefon varsa elinizde onun zararı olabilir ders çalışırken ve bu videoları izlerken koyun bi köseye sonra bitince alın elinize...

    YanıtlaSil
  29. hızın formülü neydi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hız=yer değiştirmeyi, geçen süreye bölünce bulunan sonuç..

      Sil
  30. ne bileyim ya fizik zor ders

    YanıtlaSil
  31. EKOL HOCAM DOĞADAKİ TEMEL KUVVETLER KONUSU NEDEN YOK??

    YanıtlaSil
  32. annem diyorki ' çalşan adam her konuyu her dersi yapar' dostlar diyorki çalışıyoruz ama olmuyor.sonra çalışıyorum ama gene yapamıyorum!!!bu durumda dostlar haklı ama !!!çalışıncada bazı dersleri yapıyorum ee bu durmdada annem haklı!!!eee ben haksız mıyım?yaa hoca dangalak salak ...ders anlatmıyor namaza gidiyor.tamam kılsın ama biz???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sende onunla namaza git zararına mı yoo biz derken sen kimsin ki . orda allaha birazdaha yaklaşayım diyo adam sen burda biz diyon adamın bu durumda seni secceni mi zannedıyon

      Sil
  33. benim yardıma ihtiyacım var hemde hemen

    YanıtlaSil
  34. aynen bizim hoca da ole yha .S formül verio sadece bi soru cözmeye calışıo onu da becermio sonagerisini siz yaparsınız dio sınavda da soruo yha ooof.!!!

    YanıtlaSil
  35. arkadaşlar walla ben bu fizikten bişe anlamıom anlaan warsa bana bi anlatan yer bulabilirmi.... kenmdnize ii bakınn ii akşamlar cümleten ßß...

    YanıtlaSil
  36. offfff bee lise 1 manyak süper ha çok kolay yha hepsi mikemmmel benim teşekkür aldim 2. dönem de idare eder benim fizik 5 mat4 ingilizce 4,edebiyat 4.:):-)

    YanıtlaSil
  37. ya fizik konularını anlıorum fakat sınavda yapamıyorum

    YanıtlaSil
  38. lise 1 çoooooooooooooooooooooook zor

    YanıtlaSil
  39. lise 1 bu kadar zor oldugunu bilmiyodum offfffffffffff ya.allah lise 1re giden herkese yardım etsin

    YanıtlaSil
  40. bencede yhaaa ankara anadolu lisesine gidiyorum ve öğrencileri çok zorluyorlar fizikte çok zor yhaaaaa ufffff keşke bütün konuları adamakıllı yazsanız ama anlatmanız güzel

    YanıtlaSil
  41. bu nasil sitte yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  42. vayy sizin yaptığınız sitenin ......

    YanıtlaSil
  43. yaaaaaaa elektrik ve magnetizmaaa konusu yokk ne yapcam sınavdaaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  44. hocam yeni müfredata göre diyosunuz ama elektrik konusu yok neresi yeni müfredat bu ??

    YanıtlaSil
  45. hocam bu ne yyyyyaaaaaa....hani elektirik hani kuvvet hareket....

    YanıtlaSil
  46. dalga , elektrik en zorlnılan ve en önemli konulardan ve bu sitede yk brda olanları zatn biliorz...

    YanıtlaSil
  47. yeni müfredat !?
    yeni müfredatta sanki elektirik konusu vardı dimi :S
    bu ne saçmalık.asıl zor konuşlar yok yaa!!!

    YanıtlaSil
  48. fizik geometriye göre daha zor bnce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. la oğlum malmısın fiziğin neresi zor ilk yazılım 90 okulun en yüksek notu gerizekalı şapşal:]

      Sil
  49. yaa ben sorumluluk sınavlarına giricem ama bu sene mevzun oluyroum sorumlulk sınavında yeni fizik konularındanmı yoksa bizim zamanımızdaki müfredattanmı cıkar?

    YanıtlaSil
  50. çok fıs bi site yaa yalan yanlıs yazmıssınız bide google da ilk site olunca bişey sandık girdik.adam akıllı site yapın milleti kandırmayın

    YanıtlaSil
  51. yaa Mehmet Çoruh'dan başka fizik anlatan hoca yok muu?? ;( şu ekol hocanın matematikçisi fiziğide bi ele alsa ne iyi olur

    YanıtlaSil
  52. hocam pardon adınız Muhammet çoruhmuş Mehmet çoruh yazmışım da

    YanıtlaSil
  53. lise 1 bu kadar zor oldugunu bilmiyodum offfffffffffff ya.allah lise 1re giden herkese yardım etsin

    YanıtlaSil
  54. yaaaaaa ben şimdi yazıldım geldim okuldan yeni liseye başlıcam korkutmayın gözümü yha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiiç korkma lise çok kolay sınavlara bile girmiyorsun.
      ....

      Sil
    2. sınavlar sana giriyor

      Sil
  55. mufredat degişti bunlar bi işe yaramaz

    YanıtlaSil
  56. http://ygshaber.blogspot.com/2010/09/ygs-ve-lys-puanm-hesapla.html bu linkten 2011 ygs ve lys puanlarınızı hesaplayabilirsiniz....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dur Bismillah daha yeni başladı lise

      Sil
  57. hız formülü sürat bölü zaman olabilir yada tam tersi

    YanıtlaSil
  58. evet sürat bölü zaman

    YanıtlaSil
  59. hızın formülü çok kolay HIZ=YOL/ZAMAN

    YanıtlaSil
  60. yorumlar hiç iyi değil bakmadan cıkacam yorum yapanlar;delirttiniz lan beni

    YanıtlaSil
  61. Arkadaşlar L1 çok kolay diyenler özellkle?*
    Kolaysa bu sitede ne işiniz var ??
    pardon ama maL mısnz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yo bilgilerimi güçlendiriyoruz bilginin fazlasından zarar gelmez

      Sil
  62. lehçe,şive ve ağız

    YanıtlaSil
  63. benim için çok kolay geçdi bu sınaf işale sizle iyi not alırsınıs

    YanıtlaSil
  64. banada yardımcı olun sınavım var düşük alırsam hoca kırar kafamı

    YanıtlaSil
  65. ya bu fizik hocasi aklimizda kalsin die tekrar ediyorda bir cümle 5 kere söylenmezki ben birşey anlayamadim başka hoca yokmu

    YanıtlaSil
  66. testlerde yapabiliyorum ama yazılılar da olmuyorrrr :((( bi tavsiyee :((

    YanıtlaSil
  67. ekol hoca sağol ben sayenizde kimya hocamın kıymetini anladım:))))böhöhööhöööyt

    YanıtlaSil
  68. hocam siz yokken abaküstüm tam bir öküzüm

    YanıtlaSil
  69. bu sitede hiçbişey yok be lise 1 de zor ama çalışırsan idare edersin aslında da biz bunu bi türlü anlayamıyoruz başarılı olmak istiyoruz ama asansör de yokki merdivenler var...allah hepimize yardım etsin :Dkolaylık versin:)

    YanıtlaSil
  70. yaaaa yeterli konu yok ... yeni mufredatda değil ayrıca ! emeğe saygı tamamda biz napıcaz hocalar doğru düzgün anlatmıyo bi site yapmışsınız bari yardımcı olsun burdan tek çalışabildiğim matematik. şu mufredata bi göz atsanızda oyle anlatsanız!! hiç bişe anlaşılmıyo bu ne ya ooofff ekol hoca nlurdu azcıkta fizik anlatsaydın ! şu sınavdan iyi alıyım üniversiteyi bitirip muhendis olursam ilk maaşımla sana çiçek hatta çelenk yaptırıcam ama bişee anlamıyorum ya bu ne ya!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu yorumu yazcağına gidip başka site bulsaydın fizik mühendisi olurdu mk.Yoksa yok yeterli konu.Yarakta bile kafa var sende yok mk

      Sil
  71. asrkadşalr bu yıl keisn fizik lile kimyam zayıf of ya of?????????????????????????????????????????????__ _____________________________---bu arda bn adanalıyım güzel kız varsa tanışavbiliriz emailim bu metecanincedal@hotmail.com eklerseniz 15 16 yaşındak ızlar konuşabiliriz

    YanıtlaSil
  72. ekol hoca senin sayende fizikten iyice soğudum.

    YanıtlaSil
  73. bu siteye sapıklar giremez yazılı tabela asmaları gerekiyor

    YanıtlaSil
  74. ulan manyak herifler

    YanıtlaSil
  75. la ilişki sitesimi burası git başka yerde kız ara

    YanıtlaSil
  76. bizim okulda ki hocalar bizi önersemio bari bu siteden öğrenelim dedik işallah tüğm ders konularını bulurz

    YanıtlaSil
  77. biraz daha ayrıntılı fiziik çoooook zorr .. :(

    YanıtlaSil
  78. bu konular müfredat dışı :(

    YanıtlaSil
  79. lütfen biraz daha ayrıntı

    YanıtlaSil
  80. geometrim 100 den 5 ama matematiğim 1 bu nası iş yha matematiğe kafam basmıyo bi türlü..

    YanıtlaSil
  81. elektrik konusu yokk .s

    YanıtlaSil
  82. ardığım konular yok ayrıca bizim hocada anlatmıyor ama yinede çok zor soruyor...şuanda 2 düşüyor ama ben karnemde 2 olmasın istiyorum ben yapamıyorum,da başkaları nasıl yapıyo...ayrıca niçin dalgalar konusu yok hem de bu konular yeni müfredat felan diil..

    YanıtlaSil
  83. konular çok eski lan :S

    YanıtlaSil
  84. Ders çalışsanız diyip duruyolar zaten çalışıok ama bu fizik olmuo ayıp ya :(

    YanıtlaSil
  85. aynen yha ders çalış yaparsın deip duruolar abi yok anlamıyorum yha olmuo ne zorluosun sanki..

    YanıtlaSil
  86. çok güzel sınav soruları ama daha açık ve net anlatabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  87. ya varya topu topu 2 ay geçti ama herşey öyle üst üste geldiki hiçbirşeyi yetiştiremiyorum ve anlayamadığım noktalar var, eskiden 5 derse tek çalışırdık şimdi 12 dersi birden götürmeye çalışıyoruz hemde konular kat kat daha ağır. bu müfredaatı böyle düzenleyenleri saygıyla anıyorum buradan.

    YanıtlaSil
  88. adım Pardon



    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  89. biz bunları işlemiyoruz ki

    YanıtlaSil
  90. aynen biz enerji flan işliyoz burda yok burdakileride işlemiyoz???

    nasıl iş bu yaa

    YanıtlaSil
  91. lan bu hoca bişyi 5 kere tekrar etemeden duramıyo :D

    YanıtlaSil
  92. neden 9. sınıf vektörler konusu yok :/

    YanıtlaSil
  93. Yanıtlar
    1. BOOOK gibi bir hoca insan biraz eve gidince yarrağını karısına nasıl sokoyor onun anlatırdı BOOK..

      Sil
  94. bu ne yaw hıç bişe yk :P

    YanıtlaSil
  95. I love you ekolll , I love you ekoll ,I love you ekol ,I ı love you ekoll
    yardımcı oluyo bea :)

    YanıtlaSil
  96. 9. sınıf fizik dersinden sıcaklık ile ilgili sorulr lazım. bana yardımcı olun lütfen.

    YanıtlaSil
  97. çok güzel anlatmış

    YanıtlaSil
  98. teşekkürler ekol hoca.

    YanıtlaSil
  99. teşekkürler

    YanıtlaSil
  100. Yanıtlar
    1. hı ? manyak mısın kardeşim

      Sil
  101. ekol hoca çok yaşa ekol hoca çok yaşa ekol kral heyyy ekol kral heyyyyyyyy ekol hoca oleyyy ekol hoca oley

    YanıtlaSil
  102. Açıkçası, pek güzel bir video olduğunu söyleyemeyeceğim.Benim kitabımda 4.ünite kuvvet ve hareketken burada özkütleyi almış.Lütfen bu konuyu halledin .Yine de Hocama emeklerinden dolayı teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  103. 9.SINIF İÇİN POTANSİYEL VE KİNETİK ENERJİ KONUSU YOKK !!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  104. dinamik çözümlü konu testini bulamıyorum yaaaaaaa

    YanıtlaSil
  105. fizikte dalgalar çok zor yapamıyorum anlatacak video anlatım sitesi bulanmıtorum acil yardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok haklısın aynı dert bende

      Sil
  106. ya yapıcaksanız doğru düzgün bir site yapın bu ne ya 9.sınıfta elektromıknatıs yok hız zaman grafiği yok pess doğrusu birde yeni müfredata uygun demişsiniz..

    YanıtlaSil
  107. Ekol hoca ben senden 10.sinif soru bankalari istiyorum

    YanıtlaSil
  108. Ya abi bu fizik varya onu bulan adam anladik zekisinde bide bizi düşün be abi yazik bizede

    YanıtlaSil
  109. bu ne abi bunlar çalışırken basit gel bi de test çöz kalıyon walla :)kal gelioyo bana

    YanıtlaSil
  110. Siz gene iyisiniz ya hoca anlatıyorda anlamıyonuz veyahut dinlemiyosunuz, fakat bizim hoca derse girer girmez Lay Lay Lomm.. İlk dersi öyle geçirir, ikinci dersin son 10 dk sında anlatır dersi(ki öyle sanılır) sınava gelincede pamuk şeker kesilir. Yok böyle bişey ya müfettiş gelince eli ayağı tutuşur. Burdaki Ekol hocamınki kadar uğraş verseydi ah bize profesör kesilirdik milletin başına

    YanıtlaSil
  111. fizikte dalgalar ve elektrik çok zor yapamıyorum kolay anlatan sitede yok çok zor anlatıyorlar

    YanıtlaSil
  112. sen niye bu siteye girdin o zaman

    YanıtlaSil
  113. iğrençççç :( bi bok yok amk. hemde açılmıyo öçnksdlhfaşxjfca :'(((

    YanıtlaSil
  114. Arkadaşlar hocanızın anlattıgı konuları derste dinleyerek ilk 48 saat içinde o konu hakkında tekrar yaptığınızda konuyu çok daha kolay anlarsınız.

    YanıtlaSil
  115. ya terazi konu anlatımı koysanızaaaaaa offff

    YanıtlaSil
  116. ya beyler 1 .ünitedeki adamın sesi cıkmıo of :S

    YanıtlaSil
  117. valla ben anadolu imamhatipe gidiyorum okulum ve hocalarım çok güzel bence lise bir anlayana ve çalışana güzel çalışıpta yapamıyorum diyenlere tavsiye demekki ders calışma sisteminizde hata var okulunuzda rehberlik hocanız varsa dAnışın o yardımcı olur yani bu dünyada allah cellecelaluhu calışana daha doğrusuu hak edene yardım eder ayriyeten ne kadar allaha yakın olursak o kadar sevilen kul oluruz bu sayede işlerimiz ters gitmmez hherkesse sınavlarda özellikle hayatın sınavın da basarılar dilerim müsllüman kardeslerım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eywallah kardesım benım

      Sil
    2. şakirt dedektıt :D (bazı amına kodum liselileri gelir dedektık die yazılmaz doğrusu böyle diye yazar amına kodum kezbanları bilerek yazdım)

      Sil
  118. eyww kardeşiiiiiiiiiiiiiiiiimm

    YanıtlaSil
  119. neden 9.sınıf kuvvet ve hareket yok yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  120. çoooooooooooooooooooooooooook thank you

    YanıtlaSil
  121. kuvvet ve hareket neden yok? yeni müfredat değil miydiiiiiiii???

    YanıtlaSil
  122. saçma sapan yorum yapmasanıza ya bu ne boyle ahaha okurken güldüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum :D :D :D
      Bknz :
      fizik matematik ve geometri derslerim çok kötü ne yapabilirim bana yardımcı olurmusunuz

      Yanıtlar
      Adsız17 Aralık 2012 10:24
      çalışabilirsin mesela


      Adsız31 Aralık 2012 11:18
      sen bence kendini camdan at çünkü bi bok yapamazsın

      Sil
  123. sınavım var fizikten burdan 9fye selamlarrrr kızlarrrrr zor geçersiniz bu seneeeeeee anonimm

    YanıtlaSil
  124. la olum soın posta bende :D

    YanıtlaSil
  125. olum illa matematik profösörü olcan diye bişe mi var edebiyatçılarda aynı maaşı alıyo matematik öğretmenleride anlamıyon diye mal muamelesi yapmayın kendinize:)

    YanıtlaSil
  126. lan ALLAH belanızı vermesin komedimi la bu yazıları okumaktan alamadım kendimi karnıma kramp girdi ne mallar geiliyo bu siteye ben gelmem bida ekol hocayada kolay gelsin bu kadar mala konu anlatmak zor hadi bay

    YanıtlaSil
  127. bu sayfadaki tüm oruspu cocukların SİZİ SİKEYİM OV YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

    YanıtlaSil
  128. ekol hoca biz ne çektik senden be hiç bi syfan açilmio açılsada yararı yoh fizikten almışım 45ve60ı ne bok yicem bilmiom karneyi pedere nasıl gösterce ha sen bunun cevabını ver hele manyah :d

    YanıtlaSil
  129. videolar açılmıyor

    YanıtlaSil
  130. eskiden fizik mi vardı sanki büyüklerimiz böyle konuşuyorlar eskiden ali ata baktı
    şimdi ise mert eve gel olmuş kimse bizim çilemizi bilmiyorlar konuşuyorlar gelsinler de kendileri yapsınlar bu soruları onlarda sınıfta kalsınlarda görelim bizler ne çile çektiğimizi anlasınlar öyle boş boş konuşuyorlar allah hepimize sabır versin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen çok doğru söylüyorsun

      Sil
  131. DRESLERİMİZ ÇOK ZOR ARKADAŞLARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

    YanıtlaSil
  132. büyüklerimiz neden hiç birşeyi bilmeden konuşuyorlarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  133. ben çok iyi anladım anlamayanlar özürlü herhalde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunun özürlülükle alakası yok laflarınıza dikkat edin

      Sil
    2. etmezse noluuur

      Sil
    3. kötü olarrrr

      Sil
  134. TAM OLARAK İSTEDİĞİM KONULAR YOK YAAA...

    YanıtlaSil
  135. Lann verim yokk.zaten bi tek aradığını bulamazsın :(((((((

    YanıtlaSil
  136. Beynim sikildi, ama yine anlamadım.

    YanıtlaSil
  137. bi bok anlatamıyo be

    YanıtlaSil
  138. yaaa off çok terbiyesizsiniz hep küfür ediyosunuz

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS