Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Fizik Isik Teorileri Videolu Konu Anlatimi

Ekol hoca fizik konularında yeni bir bölümde beraberiz. Ekol hoca sitemizde bugünkü konumuzun adı lise fizik ışık teorileri konusu dur. Işık teorileri konusu çift yarıkta girişler young deneyi formülleri kuralları karanlık nokta yonung deneyi sonuçları saçak genişliği nedir tanımı formülleri kaynaklardan tekine saydam bir cisim koyarsak A0 kaynak tarafına kayar. Işık teorisi konusu aşağıdadır.

39 yorum:

  1. ya yazilar net gorülmüyor ama cok guzel anlatilmiş elinize sağlik

    YanıtlaSil
  2. ışık konusunun hepsini anlatırsa sevinirim çalışmam lazım

    YanıtlaSil
  3. çok güzel anlatılmış ışık konusu....yalnız soruları yazarsa yada sorular önceden yazılıp bizim önümüze yazılmış olarak çıksa daha güzel olucak..herkese teşekkürler..süpersiniz

    YanıtlaSil
  4. herşey güzel ama yorum sorularıda var bu konuda onlarında biraz üzerinde durulsaydı keşke.Anlatımı çok beğendim güzel olmuş

    YanıtlaSil
  5. bncede çok güzel olmuş keşke bellk düşünme konuları ayrı ayrı videolarla anlatılsaydı

    YanıtlaSil
  6. korsak değil koyarsak olcak:P:Pgüzel bi anlatım teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. hayatıumda bu kdr kötü bir anlatım görmedim ben bizim fizikçi kötü diodum ama sen ondan daha beter çıktın tebrikler

    YanıtlaSil
  8. 7.sınıf konusu mu buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    YanıtlaSil
  9. hastirrrrrrrrrrr lann

    YanıtlaSil
  10. bugun
    1 nisannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  11. çok güzel ve çok yararlı tebrikler

    YanıtlaSil
  12. bu konu 7.sınıf konusu mu acaba şaştım kaldım

    YanıtlaSil
  13. helal olsun adam sana yaa..1000 kere hava kaması diyip diyip aklmda tutturdun:)

    YanıtlaSil
  14. konuşması çok tuhaf ama beğendim

    YanıtlaSil
  15. başka hoca yok mu agam

    YanıtlaSil
  16. ya tahtaya yazdıklarını bin defa tekrarlamasa ben bittim burada

    YanıtlaSil
  17. gerçekten çok işime yarıyo çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  18. SINAV ÖNCESİ İŞİME YARADI

    YanıtlaSil
  19. berbattı adamın bildiğinide şaşırtır yha hiç beyenmedim saçaka ıı saçak saçak bu ne be...

    YanıtlaSil
  20. yaa çook güzeldi işime yaradı sağolun varolun ..=)

    YanıtlaSil
  21. çok güzell anlatıyorsunuz çok teşekkürler :):)

    YanıtlaSil
  22. Kötü yorum yapanlara söylüyorum:Kalkıpta size bunu zorla izleyin diyen yok.Adam sağolsun anlatmış diyeceğinize bide kalkmış çok bilmişlik taslıyosunuz.Ne kadar saygısız ve tatminsizsiniz!!! Asıl sizi tebrik ediyorum bide gelin benim fizik öğretmenimi dinleyin bi b.k anlarsanız suratıma s.çın

    YanıtlaSil
  23. tekrarlaması komik ama bi okadarda dediğini anlamıyorum...

    YanıtlaSil
  24. wideo acılmıyor..

    YanıtlaSil
  25. video açılsa da izlesem,mat 1 i sayenizde kurtardım,darısı fiziğe..

    YanıtlaSil
  26. koptum ya anlatma şekline insan bildigi şeyleride unutuyor papagan gibi sürekli tekrarmı olur

    YanıtlaSil
  27. bunları izleye izleye göz kalmadı

    YanıtlaSil
  28. okumucam ben ya anlamıyom bıseyyy

    YanıtlaSil
  29. BUNE LAN BEN KENDIM CALISSAM BUNUN ANLATTIGINDAN DAHA IYI ANLARIM

    YanıtlaSil
  30. Ayıp aylüyaşlar teşekkür ediceğinize, laf söylüyorsunuz

    YanıtlaSil
  31. çok kötü bune lan

    YanıtlaSil
  32. iğrenç ya bu ne

    YanıtlaSil
  33. süper anlatmış bence, zeka seviyesi düşüklerin anlayamaması kadar normal birşey yok, kızmayın salaklara:)

    YanıtlaSil
  34. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adamın tekrarladıgı doğru bana göre eski okulumdaki hocam vardı ona göre bin kat iyi anlatıyor kadın ney azdıgını bırakın neyden bahsettinin farkında bile değildi kadın bir soru sormustum ilk bakısta cözüm kitapta nasılsa aynını yazardı bu böle olduda burdan olduyor demezdi kusura kalamyında malın tekiydi ki bu hoca ona göre iyi anltıyor harbi tekrarlıyor duruyor ama konuyu anlıyorum :)
      ‡‡‡£®£N‡‡‡

      Sil
  35. Hocam güzel anlatıyorsunuz da...korsak nedir ya:-)

    YanıtlaSil
  36. hocam kelimeleri birkaç defa tekrarlamasanız keşke

    YanıtlaSil
  37. abi bu nedir ya neye uğradığıma şaşırdım bi ara video takıldı falan sandım

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS