Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Ingilizce Infinitives Videolu Konu Anlatimi

Ekol hoca ingilizce dersleri ne tam kadro devam ediyoruz. Şimdi sizlere ingilizce infinitives videolu konu anlatımı yani mastarlar konusu videolu anlatımı nı yapacağız. İngilizce infiniteves mastarlar konusu nda gerund deyince fiilmizin Ving hali infinitives deyince to V1 hali gelecek. Gerund and Infinitives konusu videolu anlatımı aşağıdadır.

38 yorum:

  1. tbrk ler hocam bnların indirme yolu yokmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır indirilmiyor :( (bir öğrenci)

      Sil
  2. süperr yaaa çok teşekkür ederiz ekol nilüfer hoca sayesinde yıllardır anlamadığım şeyleri anlamaya başladım :)

    YanıtlaSil
  3. indirmek isteyenler çok basit bi şekilde indirebilirsiziz googleye dowlantorbit indir yazın o programı kurun kurduktan sonra internet sayfayı açın ust orta kösede sarı bi bölme olacak indirmek istediğin videoyu yada mp3 ü izle yada dinle izlediğin video açıldığı zaman o sarı yerde bir yazar ona tıklayıp dowlant deyip indirebilirsiniz

    YanıtlaSil
  4. yaaaaaaaaa biz daha bunları öğrenmedik
    beeeeeeeeeee orospularrrrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen sin o orospu çocuğu piç anana kaydırtma 63 styla senin ananin memerlini siker

      Sil
  5. terbıyelı olalaım arkadaslar.. ya bıraz abartılı anlatıo bu hoca dersı sınır ıldum konuyu tekrar zıhnımden gecırmek amacı ıle zorla da olsa dınledım malsef

    YanıtlaSil
  6. çok bilmiş anlatıyor.beğenmedim

    YanıtlaSil
  7. bence gayet iyi anlatıyor. çok teşekkür ederimmm..

    YanıtlaSil
  8. gerçekten tebrikler çok iyi anlattınızz okuldaa anlayamadığım konuyu sizden dinleyerek anladım tşk ler..

    YanıtlaSil
  9. allah razı olsun hocam ağzınıza sağlıkkkkk...............

    YanıtlaSil
  10. oyyyhhhhşşşş sarsılarak

    YanıtlaSil
  11. çok iyi anlatıyor

    YanıtlaSil
  12. bhencede fazla ıyı olmasad ıyı sayılır dıyek..emk var yınede..yazık olmasın yaww.

    YanıtlaSil
  13. thanks baby :D

    YanıtlaSil
  14. yaaaaaaaaaaaaaa past continious tense konu anlatımm bulamadm yaaa kmse anlatmıomu snwm war we ingilizcem 0 arkadaşlar yrdmcı olurmsnz.s.s

    YanıtlaSil
  15. yaaaaa 9.sınıf yokmu past continuos tensee.s bu ne yaa 6,7,8 çömlerinn dersleriiiiiii.s

    YanıtlaSil
  16. beğendim güzel anlatmış :)

    YanıtlaSil
  17. Anlatım güzel ben begendim,teşekkürler hocam.

    YanıtlaSil
  18. Çok teşekkürler hocam. Çok güzel anlatmışsınız.

    YanıtlaSil
  19. çok iyi anlatmış hoca emeğine sağlık başka videoları var mı merak ettim

    YanıtlaSil
  20. arkadaşlar ben ingilizce öğretmeniyim meslekdaşım güzel anlatıyor yararlanın

    YanıtlaSil
  21. kaçıncı sınıf bu mk

    YanıtlaSil
  22. elinize sğlık helal olsun cok iiii olmus bence yararrlanalım (ben nizipte bu kadar iiii hoca görmedim )

    YanıtlaSil
  23. kadının sesi cok rahatsız edici

    YanıtlaSil
  24. hocam gerçekten ağzınıza sağlık ama benim istediğim comparative mor than leri anlamadım arkadaşlar biliyorsanız söylermisiniz. şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  25. bence güzel ama okdar değil benim hocam daha güzel anlatıyor :)

    YanıtlaSil
  26. öMER HOCAMIZ daha iyi lan ne böle cıyaak cıyaaak !
    Tcrt mslk lsesi.
    Ömer hocaaaaaa <3

    YanıtlaSil
  27. seni hoca yapanın ..

    YanıtlaSil
  28. 11. sınıf grammer konularını yazarmısınız

    YanıtlaSil
  29. coming to here anymore olmasın o ???:D:D

    YanıtlaSil
  30. kent nedir yaaa :D kant diye okunur o :D:D:D:D

    YanıtlaSil
  31. orospu diyen arkadaş şerefsiz ağzını topla yoksa ben toplarım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EZİK SUS :D O KELİMEYİ BEN DEMEDIM SLK MSN YA BEN DEMEDIM HEMEN SUCU BENİM ÜZERİME ATMA

      Sil
  32. bu TOEFL dersleri akıllılar.

    YanıtlaSil
  33. ekol sen hocalığı bırak imamlığa başla

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS