Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Fizik Itme ve Momentum Videolu Konu Anlatimi

Ekol hoca 11.sınıf lise 3 fizik dersleri ne devam ediyoruz. 11.sınıf 1.dönem 2.dönem fizik yazılısı soruları kuşağında itme ve momentum videolu konu anlatımı nı yayınlıyoruz şimdi. İtme ve momentum soru çözümleri test kitapları yaprak testleri nde vidyolu olarak sanal dersane ortamında çözüyoruz.
Birinci Bölüm

İkinci Bölüm

57 yorum:

  1. lutfen 1995-2008 yılları arasında cıkmıs ıtme momentum soruları lazımbu hafta yıllık odewımı teslım etmem gerek ama bulamıyorum yardım edınde hocadan azar ısıtmeyeyım.ne olur yardım edın

    YanıtlaSil
  2. ALLAH RAZI OLSUN... FİZİK DERSİ BU KADAR MI GÜZEL ANLATILIR. ÇOK ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİMM. FİZİĞEEE AŞIK OLDUMMMMMMMM... GERÇEKTN ÇOK BÜYÜK SEVAP KAZANDINIZ HOCAM. HAYATIMIN DÖNÜM NOKTASI OLDUNUZ

    YanıtlaSil
  3. bu hoca gerçekten çok güzel anlatıyo

    YanıtlaSil
  4. 5. örnekte kuvvetlerin büyüklüğünü sıralayın demiş -p ile p nin büyüklükleri aynıdır ama hoca p>-p demiş yakıştıramadım bi fizik hocasına bunu.ama böyle bi uygulama düşüncesi bile güzel o yüzdn teşekkürler hocam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. -p ile p den başka bir yolla anlatılamaz zaten bu kavram

      Sil
  5. Hocam bir eğitim fakültesi öğrencisi olarak yaptığın işi çok beğendim eline koluna sağlık gençlerin çok ihtiyacı var böyle videolara saygılar.

    YanıtlaSil
  6. vallaha çok teşekkür ederim.gerçekten çok yararlı oldu benim için.

    YanıtlaSil
  7. sınav zamanları hep burdan çalışıyorum ve notlarım yüksek oluyo.Allah razı olsun.Nefret ettiğim fiziğe karşı artık daha bi istekliyim.Çok çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. İnsan fiziği bu kadar mı güzel anlatır.Bizim okuldaki hoca izlese de biraz örnek alsa çok güzel olur.Okulda hiçbir şey anlamıyorum..

    YanıtlaSil
  9. ya bu kadar mutlu olmamıştım fizik yapabilmek ayrı bişey . bu video için çok teşekkürler . .

    YanıtlaSil
  10. hocam süpersiniz fizikten hep 2 ve ya 3 alıodum ilk depa 4 aldım çoooooooooooooooooooooooook saolun

    YanıtlaSil
  11. merve imran dioki biz çok çalışkanız

    YanıtlaSil
  12. Çok ama çok sağolun çok işime yaradı. Başarılarınızın devamını diliyorum.Gerçekten çok sağolun.

    YanıtlaSil
  13. ii de bunun çarpışmaları nerde???

    YanıtlaSil
  14. hocam ya sınavm var ..aslında cok zorlanmıyorm bu konuda ama şu çarpışmalar falan karıştıryo kafamı.

    YanıtlaSil
  15. Okuldaki hoca fizikten soğuttu beni ya!
    konu anlatımlı kitaplar bile o sözde uzman fizikçimizden daha iyi anlatıyor. e tabi bide ekolhoca (Y) sağolun

    YanıtlaSil
  16. Allah razı olsun dua edin de yarın ki sınavım iyi geçsin:(

    YanıtlaSil
  17. amına koyum sizin

    YanıtlaSil
  18. çok teşekkür ederim çok iyi anladım konuyu :)

    YanıtlaSil
  19. eğitime verdiğiniz gönüllü destekten dolayı çok teşekkür ediyorum sınav öncesi çok faydalı oldu.

    YanıtlaSil
  20. Arkadaşlar okulda dersi anlamamız çok normal :D Çünkü okulda dersi dinlemeye karşı isteğimiz yok fakat evde rahat rahat dersi dinlemek hepimize çok kolay geliyor.

    YanıtlaSil
  21. allah kabul etsin :D

    YanıtlaSil
  22. F (ef)kuvvetine F (fe) diyen hocayı ilk defa gördüm amk. bizim harvard 2.öğretmde böle hocalar yok amk alayınızn liseli fetüsler :D

    YanıtlaSil
  23. ck sagolun hocam ellerinize saglık süper:)))

    YanıtlaSil
  24. cidden harika ama bunu tahtada anlatsanız daha iyi olurdu bence boyle bi tuhaf cunku ve cok hızlı

    YanıtlaSil
  25. örnek 5 te sıralama yanlış oldu gibime geliyor hocam f2 -li bir değer olduğu için 0 dan küçük f2 en sonda olmalıydı saygısızlık etmek değil çok teşekkür ederim hocam öss ye hazırlanıyorum ve çok yardımcı oluy böle videolar

    YanıtlaSil
  26. ne sı guzel anlatıyor yav bence hiçte guzel anlatmıyor

    YanıtlaSil
  27. ekolcüm iyisin iyiii keyfine bakk ;)

    YanıtlaSil
  28. ıı kı varsın .d

    YanıtlaSil
  29. gerçekten cok işime yarıyor :) ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  30. güzel anlatmış ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  31. coh eyi olmuş coh da güzel olmuş amma lakin ki herkesin fiziği bidir

    YanıtlaSil
  32. süperrrrrrrrrrrr anladımmm sonundaa konuyuuu sağolasınnn ekol hacaaa ;) :D

    YanıtlaSil
  33. teşekkür ederim konu süper anlatılmış..

    YanıtlaSil
  34. anlatım biraz karışık olmuş daha açık olabiird ama yinede güzel.

    YanıtlaSil
  35. elinize sağlık hocam

    YanıtlaSil
  36. çok beğendim bu videoyu

    YanıtlaSil
  37. tşkler ALLAHrazi olsun.

    YanıtlaSil
  38. çok saol çok iyi anladım

    YanıtlaSil
  39. daha da güzel olabilirdi yinede teşekkürler

    YanıtlaSil
  40. hocam fizikten nefret ediyorum ya napcam hiç bişey yapamıom bide anadolu lisesindeyim sorularda zor bi türkü yapamıorm offffff

    YanıtlaSil
  41. yarın yazılı vardı iyi oldu :D

    YanıtlaSil
  42. yarın yazılı var ilk defa burdan çalıştım ve ilk defa fiziğin bir konusunu tamamıyla anladım...

    YanıtlaSil
  43. teşekkürler teşekkürler..

    YanıtlaSil
  44. lan bok gibi anlattı. mustafa tekinay hoca daha güzel anlatıyor. yahu fiziği bilipde ne yapacağız. bilmeyeni öldürmüyorlar ya? salla gitsin fiziği. fiziği, kimyayı, matematiği, geometriyi siksinler. bunları hiç bilmesek ne olur yani. ne gerek var bu salakça derslere.

    YanıtlaSil
  45. lan bok bu kadar örnek olur muydu?

    YanıtlaSil
  46. oha lan 44 tane örnek mi olur yuh ya. lan muhammet çoruh senin ananı siksinler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Terbiyesiz ve ukalasın. Sayın hoca bizi düşünüp emek vermiş o kadar soru çözmüş. BU MU EMEĞİNİN KARŞILIĞI! YAZIKLAR OLSUN SANA!!!

      Sil
  47. Çookkk güzelll emeğinize sağlık hocam :)) sizde olmasanız halimiz nice :(

    YanıtlaSil
  48. Açamadım ki yaa... Nasip olmadı izlemek of!

    YanıtlaSil
  49. BUunlar açılmoyore hocam

    YanıtlaSil
  50. aynen açılmıyor

    YanıtlaSil
  51. açılmıyor neden kontrol etmiyorsunuz ki

    YanıtlaSil
  52. açılmıyo ki

    YanıtlaSil
  53. yıl 2013 açılmıyor sınavım var bideeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    YanıtlaSil
  54. açamadımmm :'((

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS