Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Kimya Enerji Videolu Konu Anlatimi

Ekol hoca dersleri sitemizden ücretsiz derslere devam ediyoruz sevgili arkadaşlar. Bugün sayısal 2 iki konuları ndan olan kimya enerji konusu videolu anlatımı na başlıyoruz. Lise 3 11.sınıf kimya enerji tanımı bir maddenin yapısında depoladığı tüm enerjilerin toplamına o maddenin ısı kapsamı veya entalpisi diyoruruz ve deltah ile simgeliyoruz. Ekzotermik tepkime endotermik tepkime konusu nu ve diğer kavramları da inceliyoruz.

53 yorum:

  1. sağolun emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. alah razı olsun hocam cokk ıı anladım

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  5. süper anlatımı ama çok hızlı çabuk geçiliyor..emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. sizin anlatma hızınızla bizim anlama hızımız bir değil ki ...
    biraz daha yavas anlatılırsa daha iyi anlaşılır :)
    ama yinede emeğinize sağlık .. :)

    YanıtlaSil
  7. hocam emeğinize sağlık çok teşekür ederim. Ama kameramanda tahtayı biraz yakından çekse daha iyi olurmuş ama yinede hepinize teşeekürlerr....

    YanıtlaSil
  8. Çok tesekkür ederim hacamızda çok güzel anlattı .. Her sey çok güzeldi 40 dk nasıl geçti anlamadım ..Tekrar Tesekkürler..

    YanıtlaSil
  9. emeğinize sağlık sizin gibiler sayesinde bu memleket ayakta duruyor teşekürler hocam...

    YanıtlaSil
  10. çok teşekkür ederim hocam sayenizde bu konu çok iyi anlaşılıyor.

    YanıtlaSil
  11. video açılırsa belki yazılanlardan daha memnun olurum

    YanıtlaSil
  12. ya videolar açılmıyo hocaam.harbiden şu siteyi bi düzene sokun anlatımız süper elinize sağlık ama böyle açılmayıncada insana geliyo valla..!

    YanıtlaSil
  13. video açılmıyor

    YanıtlaSil
  14. bende de video açılmıyor ...!!

    YanıtlaSil
  15. videolar niye açılmıyor?

    YanıtlaSil
  16. bişeyy yapın ve açılsınn şuu videolarr

    YanıtlaSil
  17. tşk. ederim hocam. anlatım süper :)))))

    YanıtlaSil
  18. ALLAH razı olsun hocam sayenizde çok iyi anladım :)

    YanıtlaSil
  19. okulda öğrenememiştim çok sağolun çok güzel açıklamışsınız

    YanıtlaSil
  20. teşekkürler hocam.

    YanıtlaSil
  21. okuldaki gibi degil eksik konu anlatımı var sistemler yokki birazda hızlı anlatılıyor.

    YanıtlaSil
  22. yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa açılmıyooooooooooooooo kiiiiiiiiiiiiiii oooooooooofffffffffffff...................................

    YanıtlaSil
  23. açıldı am bişey anlamdım ki hemde çok eksik war yaaaaaa başka sitede yokkkkk...

    YanıtlaSil
  24. Hocam bu kadar mı güzel anlatılır? İlk sınava kaynak kitapla çalıştım hiç birşey anlamadım 40 aldım. Sizi dinledim bütün testleri çözebiliyorum. Umarım bu sınavdan 100 alırım.
    Emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  25. HELAL OLSUN SÜPER ANLATIM. BİZİM HOCADAN KAT KAT İYİ

    YanıtlaSil
  26. eksotermik değil hocam ekzotermik diyin :D çok güzel emeginize saglık

    YanıtlaSil
  27. harika çok beğendim konuyu tam anlamıyla anladım teşekkürler..

    YanıtlaSil
  28. Çok güzel anlatmışsınız, teşekkürler:))

    YanıtlaSil
  29. çok iyi anladım :)

    YanıtlaSil
  30. hocam çok sağolun biraz eksiğim vardı bu konuda sayenizde hepsini anladım

    YanıtlaSil
  31. çok eksik var entropi yok bağ olayları yok... ama sorular iyi

    YanıtlaSil
  32. çok teşekkürler sınavım var konuyu da sayenizde anladım :)

    YanıtlaSil
  33. bence bu konu için çok yaşlısınız

    YanıtlaSil
  34. eger konuyu öncedn biliyorsanız cok faydalı olcaktır cok güzldi tskrlr

    YanıtlaSil
  35. BU ADAM YERYÜZÜNDE Kİ EN İYİ KİMYA HOCASI

    YanıtlaSil
  36. Bu adam harika anlatıyo ya dünyadaki en iyi kimyacı keşke bizim dersimize girse

    YanıtlaSil
  37. Helal olsun muhteşem bizim öğretmeni sollarda geçer:)Keşke bizim dersimizede girse.

    YanıtlaSil
  38. süper anlatmış, helal olsun, hemen anladım

    YanıtlaSil
  39. iğrenç bir video aradığımı bulamadım

    YanıtlaSil
  40. Gerçekten muhteşemdi. Kendimi online bir oyunda gibi hissettim. Teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  41. walter white yokmu burda amk :D

    YanıtlaSil
  42. çok tesekkurler sizin sayenizde hepsini anladim

    YanıtlaSil
  43. dayı sen ne diyon mk hiçbi bok anlamadım

    YanıtlaSil
  44. hocam çok açık anlatmışsınız çok iyi anladım teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  45. Güzel anlatıyoda basit şeyleri arıyorum ben sistemdir ortamdır felan :D

    YanıtlaSil
  46. (y) bravoooo..... kemal a bin basarsın hocammm

    YanıtlaSil
  47. elinize yüreğinize sağlık hocam mükemmel anlatmışsınız

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS