Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Kimya Kimyanin Temel Yasalari

Ekol hoca dan merhaba sevgili öğrenci arkadaşlar. Ekol hoca ailesi olarak sizlere ücretsiz üyeliksiz evden sanal bir dersane ya da açıköğretim ler için uzaktan eğitim yapıyoruz bir nevi ve tabii ki ilköğretim ve lise öğrencilerimize bedava dersane olmaya devam ediyoruz. Şimdiki konumuz lise 1 9.sınıf lise 2 10.sınıf kimyanın temel yasaları kanunları konusu dur. Öss de sayısal 1 bir e bağlı bu önemli konuyu kavramanız gerekmektedir. Kimya temel yasalar dediğimizde dört yasa kaşımıza çıkıyor. Bu yasalar sıraysıyla kütlenin korunumu sabit oranlar yasası kanunu katlı oranlar kanunu yasası sabit hacimler yasası kanunu dur. Şimdi bun kavramları ve diğer konuda geçen kavramları vidyomuzda incelemeye başlıyoruz.

Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.Kimyanın Temel Kanunları Videolu Konu Anlatımı (Ramazan Hoca)

452 yorum:

  1. teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. emeginize saglık. çok güzel anlatmıssınız

    YanıtlaSil
  3. çok güzel anlattınız TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  4. sizin gibiler sayesinde herkes başarıya br adım atıyor.tşk ler hocam

    YanıtlaSil
  5. çok teşekkür ederim sizin gibi insanlar sayesinde biz öğrenciler hep en iyi yerde olacağız

    YanıtlaSil
  6. hocam gerçekten çokkk teşekkürler çokkkkkk güzel anlatmışsınız ağzınıza sağlık devamını bekliyoruzzz

    YanıtlaSil
  7. hocam çok güzel anlatıyorsunuz ama çok hızlı gidiyorsunuz soruları birazdaha açsaydınız daha güzel olurdu ama yinede çoooooook güzel olmuş emeyinize sağlık ALLAH sizden razı olsun sizi CENNETİNE kabul etsin.AMİN.

    YanıtlaSil
  8. emeğinize sağlik

    YanıtlaSil
  9. ya siz bi dehasınız sayenizde dersine isteksiz olarak girdiğim kimyayı kim olduğu bilinmesede ben çözdüm ağzınıza sağlık

    YanıtlaSil
  10. çok teşekkürler çok yardımcı oLdu Allah razı olsun:)

    YanıtlaSil
  11. en son adsız kişi:)sen anladıgına göre bende anlarım kanga:)daha başlamadı video ama şimdiden çok tşk.ederim.ellerinize saglık....:)

    YanıtlaSil
  12. Hocam çok teşekkürler. Sizin sayenizde yazılıdan yüksek aldım. Allah tuttuğunuzu altın etsin :D. emeği geçen herkese teşekkürler.

    YanıtlaSil
  13. çok güzel yarın yazılıya gireceğim hocam sağ olun bizim öğretmenden bir şey anlamamıştım sizden çok iyi anladım hocam sağ olun artık hep kimya yazılılarına buradan çalışacağım...

    YanıtlaSil
  14. çok teşekkür ederim yarın yazılım var iyişallah yüksek not alırım saolun ağzınıza sağlıkk...

    YanıtlaSil
  15. Hocam Çok GüzeL aNLaTIyoRsuNuZ Cok SaoLuN...

    YanıtlaSil
  16. Hocam Gercek Bİr Profesyonelsınız emegınıze saygı duyuyorum sızın gıbıler sayesınde en ıyı yerlerde olacagız saolun alah emeğinizin karsılıgını versın saoolun

    YanıtlaSil
  17. hocam bu konuları sınıflara göre ayırsanız daha güzel olurdu konular çk karışık ama anlatım çk güzel gerçekten...

    YanıtlaSil
  18. I LOVE YOU HOCAM yarın yasılımz wardı teseqqur ederimmmmmmmmmm:-)bye

    YanıtlaSil
  19. hocam çoooookkkkkkkk teşekkür ederim allah razı olsun bizim kimya hocasından iyi anlatıyorsunuz

    YanıtlaSil
  20. başarılarınızın devamını dilerim

    YanıtlaSil
  21. hocam biraz yavaş gidin yetişemioruzz...!!!

    YanıtlaSil
  22. ya enfes anlatıo süpersiniz

    YanıtlaSil
  23. ya çok süper olmuş harikaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  24. ilk önce böyle bir gösterim için hocamıza çok teşekkür ederim.Derste kendi öğretmenimin anlattıklarını pek anlayamıyorum ve çok yakında sınavımız olacak...Sizin sayenizde sınavda başarılı olacağımı umuyorum :))) bu videoların devamınıda beklerimmm :)

    YanıtlaSil
  25. vallaha okulda anlamamıstım simdi çok ii anladım... TEŞEKKÜR EDERİM

    YanıtlaSil
  26. süpersiniz bayıldım anlatımınıza

    YanıtlaSil
  27. braz yavaş gidersiniz birazda açıklamalı yaparsınız daha ii notlar alırız :) teşekkürler yinede .....

    YanıtlaSil
  28. çok teşekkür ederim gerçekten çok iyi anladım

    YanıtlaSil
  29. Valla ne diim notları aydınlatan ampul gibisiniz sayenizde karneden tasarruf edioruz **
    ÇOK SAOLUN PERFECT OLMUŞ ELİNİZE SAĞLIK BİZEDE AFİYET OLSUN =)

    YanıtlaSil
  30. çok güzel anlatmışsınız sağolun...

    YanıtlaSil
  31. yarın sınavımız var çok yardımcı oldunuz sağolun.....

    YanıtlaSil
  32. ben lise 1 de okuyorum ve kimyamız aşırı zor.sınavdan çok korkuyorum.yarın sınav olacağız.ama konuyu anladım.inşallah güzel geçer.ayrıca diğer derslerimiz de çok zor.bu sene çok zor geçiyo.geçen sene daha iyiydim.sabit oranları anladım da katlı oranlar çok zormuş.aslında onları da anladım ama sorularda tıkanıyorum.hoca çok güsel anlatmış.çok yardımcı oldu.saolun.teşekkür ederim.:)

    YanıtlaSil
  33. hocam bardon ama iki tane sabit oran var hanibirleşenhacim oranları nerde

    YanıtlaSil
  34. birde şey neyse şey neyse şey ya diyecektim neyse hocam şey ya hocam utanıyom demeye şeyyyyyyyyy nasılsınız

    YanıtlaSil
  35. selam arkadaşlar bir şey dicem size siz geçmeyin bu kimyayı ama burdan herkese bir sorum var biz üniversitede bu sorularla uğraşıyok şimdi sorim mi sorim tamam şimdi türkler ile ingilizler savaşıyo türk yaralanıyo biz bu türkü nereye gömeriz a şııkı türkiyeye b şııkı ingiliz toprağına c şıkkı hiçbiri cevap geliyo şimdi yaralanna asker gömülmez ilk önce tedavi edilir sonra yine NE MUTLU TÜRKÜM DİYEREK SAVAŞIR İŞDE BİZİM ASKERLERİMİZ BENİM ABİM VE HOCAM ÖYLE YAPMIŞ TEBRİKLER AKIL YORDUĞUNUZ İÇİN SAOLUN SİZDE BUNU ARKADAŞLARINIZA SORUN HADİ BY

    YanıtlaSil
  36. bu sorunun konuyla ne ilgisi var anlam veremedim :) ekol hocaya tşklr sınav notum pek yüksek deil ama sınıf ortalamasına göre iyi :D ve bunun ekol hocayı dinlememde büyük faydası var :)))

    YanıtlaSil
  37. manyak anlatıosunuz keşke hocam olsanız

    YanıtlaSil
  38. süper birr site harika anlatıyorsunuz hocam

    YanıtlaSil
  39. süpert anlatıosunuz hocam ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  40. hocam harikasınız yaa... <3<3

    YanıtlaSil
  41. hocam çok sağolun emeğinize saygı tşkrlr

    YanıtlaSil
  42. hocam ya 40 çeşit soru tipi var yaaaaaaaaaaaa oofffffffffffffffffff bıktım bu sayısal derslerden ben şaşıorum sayısala giden nası kafayı yemiyo bi yerde insan artık sıkılır of offffffffff ne yapcam bilmiorum allahım bi çıkış yolu ,çıkış yolu yarabbim ben ne yapacağım bazen sırf sayısal dersler yüzünden okulu bırakasım gelio artık buna bi çözüm bulun yeteeeeeeeeeeeeeeeeerrr...

    YanıtlaSil
  43. piskolojim hayatım mahfoldu allahım yardım et allahım sen dileyince olur nolur şu sayısal derslerden geçebilmemi nasip eyle yinede hayırlısını ver RABBİM...

    YanıtlaSil
  44. sizin sayenizde yazılıdan 100 alabilirim

    YanıtlaSil
  45. süper anlatım teşekkürler

    YanıtlaSil
  46. Sağolun hocam emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  47. çok sağolun hocam yarın sınav vardı çok iyi anladım saolun çok tşkler

    YanıtlaSil
  48. teşekkurler hocam sınava daha iyi hjazırlandım böylece

    YanıtlaSil
  49. cok tesekkürler anlatımınız icin insallah yarınki sınavdan yüksek alırım

    YanıtlaSil
  50. yarın yazılım var bu iyi oldu :)(cidden iyi anlatılmış ama...)

    YanıtlaSil
  51. çok sağolun çok iyi açıklamışsınız

    YanıtlaSil
  52. tek kelimeyle SÜPER anlatmışsınız, tşk. ler...
    tatilde konu tekrarında süper oluyor....

    YanıtlaSil
  53. phantom_girl28 Ocak 2010 04:09

    kimyanın 2. yazılısını düşürdüğüm için kimyaya çok iyi çalışmam gerekiyordu, ellerinize, emeğinize, dilinize sağlık
    SAYISAL DERSLERE HASTAYIMMM...
    :)

    YanıtlaSil
  54. KONU ANLATIMINIZ SÜPER DE SORULARI KARIŞIK ANLATMIŞSINIZ...
    :(

    YanıtlaSil
  55. basakkk.....29 Ocak 2010 02:44

    hocam vallla nerdeyse 4gunde bı kere tum konuları tekrar tekrar dınlıorum.hıc unutmamak ıcın. emegınıze saglık cok guzel hazrlamıssınız..tesekkurler

    YanıtlaSil
  56. merve dedi ki
    tek kelime ile mükemmel hocam çooook süper anlatmışsınız emeğinize sağlık şu pratik çözümlerde deneme sınavlarında epey işime yarayacak teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  57. size bayılıyorum.d ck yardmcı oluyrsnz grcktn okulda anlatp gecıyrlar burda anlyrum.emegi gecn herken elıne salık ellrnzdn öpüyorum.d

    YanıtlaSil
  58. yha bis bunları geçtik beee

    YanıtlaSil
  59. bu ne len acılmıo bu

    YanıtlaSil
  60. ya hocam güzel anlatıosunuz da bide birazda yavaş anlatsanız süper olcak zaten okulda da dersanede de hızlı anlatıp geçiolar sizde hızlı anlatırsanız biz nasıl öğrencez kiii

    YanıtlaSil
  61. hocaaam çoksüper anlatıyonuz ama eksiklik var

    YanıtlaSil
  62. abim yarın sizi istemeye geliriz ama ders için geliyoz hangi ildeydi acaba

    YanıtlaSil
  63. süper anlatıyosun hocam ya bizim hoca çok hızlı yazdırıyo.. ona yetişecez diye bişe anlayamıyoz senin sayende bu konuyu anladım... çok teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
  64. çok güzel anlatıyosunuz kendi hocamdan anlamadım sizden daha iyi anladım yarın sözlüde işime yarıcakk tşk...

    YanıtlaSil
  65. allah razı olsun çok iyi anladı bu konuyu

    YanıtlaSil
  66. allah razı olsun yaa yeminle harika anlatmışsınız ne mutlu sizin gibi öğretmenlere :D

    YanıtlaSil
  67. Teşekkürler de ben daha 9. sınıf olduğum için ne karbonun orjinelini yada basşka bişeyin orjinelini bilmiyorum. ama yinede sağolsun iyi anladım :)

    YanıtlaSil
  68. Cok karışık olan bi konu fakat sizin sayenizde anlıyorum :)

    YanıtlaSil
  69. Hocam Elinize sağlık cok güzel olmuş saolun...

    YanıtlaSil
  70. çok ama çok güze olmuş

    YanıtlaSil
  71. güzel olmasına güzelde çok ayrntlı değilmi

    YanıtlaSil
  72. sizin sayenizde artık hedefim başarmak............

    YanıtlaSil
  73. çok iyi anlatım sizin sayenizde okulda anlamadıklarımı burda anladım bu arada site çok güzel böyle bir site yaptığınız için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  74. çok güzel bir anlatımm tskrlerr =)

    YanıtlaSil
  75. allah razı olsun sizden beahh sizde olmasanız ne yapardık

    YanıtlaSil
  76. Amca Allah razı olsun senin sayende anladık yoksa mehmet hoca canımıza okuycaktı kingsin gerçekten =)

    YanıtlaSil
  77. saolasın size yarın yazılım vaardı konuyu anladımm. tşkkürler.

    YanıtlaSil
  78. ben bursa fen lisesindeyim çok zor ama sizin sayenizde anladım teşekkürler...

    YanıtlaSil
  79. hocam çok saolun kendinize bi ste açp ordn videolu anlatsanız dha ii olr...

    YanıtlaSil
  80. hocam sagolun cok yararınız oldu bizim hocadan anladım ama bu kadar anlamadım sagolun wallaha

    YanıtlaSil
  81. gerçekten tam anlaşılacak sadelikte anlatılmış tesekkür ederimmm

    YanıtlaSil
  82. saolun yha allah razı olsun

    YanıtlaSil
  83. eda dedi ki;
    hocAm maNyaK qüZeL anLatMışsıNıZ...
    eLiNize saqLık ... büTün koNuLaRı çöZebiLiriM aRtıK hiçbi soRuN yoK ... tşkLr :) =)

    YanıtlaSil
  84. çok güzel anlatiyosunuz ama çok hizli gidiyosunuz biraz daha yavaş anlatsaniz daha ii olurdu asma yinede çok tşk edriz allah sizden razi olsunn

    YanıtlaSil
  85. sizin sayenizde yazılıdan 100 aldım çok teşekkür ederim emeğinize sağlık çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  86. yarın bize gel hoca kahve içelimmm birdee...

    YanıtlaSil
  87. ya çok zor bu sayısal dersler ALLAH kahretsin bunları hoca ii anlatmış ama anlayana. 9.sınıf çok zorr hemen bitsin istiorum RABBİM yardım etsin bizlere...

    YanıtlaSil
  88. emeğine sağlık hocam süper anladım

    YanıtlaSil
  89. HOCAM SÜPER ANLATIOSUNUZ DAŞŞANIZI YİYİM :D KAÇ YILININ VİDYOSU AMINA KOYM O ZMAN BİLE YAKISIKLIYMISSINIZ cukunuze kurban olm

    YanıtlaSil
  90. ben dedim ki;
    Hocam Allah razı olsun çok teşeküer ederim

    YanıtlaSil
  91. fatih siker siker siker ağlatır hep ismini hep ismini aratırr !!!!! daşşaklarına kurban :D

    YanıtlaSil
  92. fatih yelyaran bu borumu şu ibneleri geç şu ibnleri geç şu ibnleri fatih abi geç
    yarragımı ye fatih yarragımı ye fatih :)
    sikilmiş emniyet gerisini siktir er :D

    YanıtlaSil
  93. sagolun hocam konuyu daha iyi anladım teşşekkürler

    YanıtlaSil
  94. çok teşekürler çok güzel anlatınız hocam

    YanıtlaSil
  95. hocam çok teşekkürler çok güzel anlatmışsınız (:

    YanıtlaSil
  96. Çok Güzel Olmuş Hocam 3 ayda anlamadığım şeyi 45 dk de anladım valla Allah RAzı Olsun...

    YanıtlaSil
  97. DaLgamı geçionuz LaN NE BİCİM VİDEO BU HEPSİ BİRBİRİBE GİRMİ BİŞE ANLAŞIOLMIYO bu denyoda bişe anlatamadı

    YanıtlaSil
  98. bizim hoca hiç bişey analtmıyodu valla ellerinze sağlık ne kadar basitmiş :D

    YanıtlaSil
  99. hocam allah sizden razı olsun sizin sayenizde kimya sınavından 100 aldım çok teşekkür ederim biz siz gibi hocalar sayesinde bi yerlere varacağız...

    YanıtlaSil
  100. Hocam elleriniz dert görmesin çok sağolun evde napıcam ben diye ağlamaklı oluyordum sizin dersiniz yardımıma koştu.

    YanıtlaSil
  101. hocam coook sagolun elinize salık sizin sayenizde kimyadan 87 aldım

    YanıtlaSil
  102. Ağzınıza Sağlık hocam çok teşekkürederim .

    YanıtlaSil
  103. süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  104. thhh admlar 28 ocak ta msj yolluolar yalan hiç güzl deil bügünün tarihi şuan 2aralık 2010

    YanıtlaSil
  105. emeği geçen herkese çok tşekkürler ALLAH razı olsun sizin gibilerden

    YanıtlaSil
  106. Çok sağolun süper yarın yazılım var işime yaradı hoca kısayolları da anlatıyo ama sonlara doğru insan sıkılıyor ben 9.sınıfım çok teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  107. yhaa tmm emeğine sağlıkta yani gerçegi söylemek gerekirse hiç güzel anlatması....benim anladıklarımıda karıştırdı...çokkkkk karışık anlatıyor ve açıklıyamıyor ..........yani......
    . ...BEĞENMEDİM...

    YanıtlaSil
  108. bizim*hoca*birşey*bilmi*SİZ*HARİKASİNİZ*AK*SAÇLİ*NUR*YÜZLÜ*HOCAM

    YanıtlaSil
  109. hiç birşey anlamadım soru çözmlerinden

    YanıtlaSil
  110. gayet iyi anlatılmışnçok teşekkürler

    YanıtlaSil
  111. çok güzel teşekkürler .d

    YanıtlaSil
  112. süpersiniz hocam ellerinize sağlık ;)

    YanıtlaSil
  113. çok teşekürler işime yaradı bu bilgiler

    YanıtlaSil
  114. saadet teşekürler

    YanıtlaSil
  115. harika anlatılmışş:)

    YanıtlaSil
  116. yarın sınav var hıc bısey bılmıyodum sızı dınledım az cok gene 2 alırım ıns :)

    YanıtlaSil
  117. çok iyi olmamaış yine de ne deyiyim ki bir de bunun son kullanma tarihi geçmiş ii anlatamıyor

    YanıtlaSil
  118. güzel kızlar serhat beniceyi arasın face de güzel olsun ama

    YanıtlaSil
  119. HOCAM SAYENDE 5 ALDIM SINAVDAN ALLAH RAZI OLUSN HEMDE 95 İLK SINVAM 28 Dİ HOCA BİLE ŞAŞIRDI BENİ SÖZLÜ YAPTI SÖZLEM BİLE 100 OLDU SAOLUN HOCAM

    YanıtlaSil
  120. hocam çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  121. HoCaM aLLAh rAZı oLsUn :)
    Sayenizde kimya notum düzelecek. allah tuttuğunuzu altın etsin :)

    YanıtlaSil
  122. Hocam çok teşekkür ederim allah sizin gibileri başımızdan eksik etmesin.

    YanıtlaSil
  123. süperya anlatmış

    YanıtlaSil
  124. güneydoğuya selamlar ya busayısal dreslerden nefret ediyoruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuunmmmmmmmmmmmmmm özellikle mat geo ve kimyadan çünkü kafam basmıyor bu hoca fena anlatmıyor en azından temel yasa gibi birşey öğrendim

    YanıtlaSil
  125. hocam iyi anlattınızda bu arkadaşlar anlamamış okulda öyle diyolar bana

    YanıtlaSil
  126. çok iyi hazırlamışsınız teşekkürler ağzınıza sağlık bu videoların devamını bekliyorm :)

    YanıtlaSil
  127. böyle mükemmel site görmedim emeği geçen herkesin eline sağlık hocanın 2 haftadır anlattığı ama benim anlamadığım konuyu burdan gördüm iyice pekiştirdim tekrar sağolun

    YanıtlaSil
  128. YA BÖYLE ANLATIMI İLK KEZ GÖRÜYORUM :I

    YanıtlaSil
  129. doğru mu yanlış mı?

    YanıtlaSil
  130. hocam çok güzel anlatmışsınız siz olmasanız biz öğrenciler ne yapardık

    YanıtlaSil
  131. BENCE COK GEREKSİZ PEK BEGENMEDİM
    SATEN DERSTE ANLAMİOSANIZ BURDA ANLAMASSINIZ.BOSUNA URASMAYIN.SEN NEDEN BAKTIN DİENLERE CEVABIM ARKADASLAR SÖLEDİ MERAK BUYA BENDE BİR BAKİM DEDİM AMA BAKTIMM BİR B...K OLMİYACAGINI ANLADIM

    YanıtlaSil
  132. SAKA SAKA BAZI SALAKLAR İNANIR FİLAN İŞE YARIOR.MERAK ETMEYİN:ddddddddddddd

    YanıtlaSil
  133. ben fatih hocam dersleriniz gerçekten olağan üstü anlaşılır tşkkrler!!!!!!!!!!!!!!!11

    YanıtlaSil
  134. lan nie acılmıor bu video

    YanıtlaSil
  135. açılmıyor ki :(((

    YanıtlaSil
  136. hocam videoyu yenileyin lütfen açılmıor yakında sınav var acilll

    YanıtlaSil
  137. videoyu yenileyebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  138. çk teşekkürler bu videlar sayesinde daha iyi anlıyrum...

    YanıtlaSil
  139. ben hiç beğenmedim B..K gibi...

    YanıtlaSil
  140. Adam cok detaylı ve uzun anlatıyor o yuzden geregınden fazla suruyor bu adamın vıdeoları en az 30 dakka

    YanıtlaSil
  141. keşke bizim ders öğretmenimiz siz olsanız hocam,emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  142. ONUR SÜPER ANLATMİŞ.. lan .d

    YanıtlaSil
  143. çok beğendim hocam bizim hocamız kendei yazıyo sesizce çözüyo soruncada duvara mı anllattım diyor çok beğendim elinize sağlık

    YanıtlaSil
  144. GÜZEL OLMUŞ .

    YanıtlaSil
  145. Hocam süper anlatıyorsunuz ağzınıza sağlık.

    YanıtlaSil
  146. çok teşekkür ederim süper !!

    YanıtlaSil
  147. gercekten cok tesekkür ederim derste hicbisey anlamamıstım :D

    YanıtlaSil
  148. aslında kendimizi pekiştirmek için iyi bir site ama yinede ben çok beğenmedim

    YanıtlaSil
  149. yooo bence çok ii

    YanıtlaSil
  150. hocam allah razı olsun çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  151. çok güzel anlamadıysan sar baştan dinle normal hocadan daha güzel valla

    YanıtlaSil
  152. hocam ellerinize sağlık be diğer simyadan kimyaya hocasından daha iyisiniz

    YanıtlaSil
  153. sağolun hocam xD ben aleyna usata ekleyin beni faceden :P

    YanıtlaSil
  154. HOCAM BNDE EMRE GÜLER EKLEYİN FACEDEN BN,DE HAxd

    YanıtlaSil
  155. Hocam Ben 9. sınıf örencisiyim. Okuldaki Kimya hocamızın adını Kimse Bilmio Herkez Casper dio hocaya :D adı casper. Aynı Hayalet gibi hoca hızlı anlatıo bi bokum anlamıoz sizin sayenizde güzel alıcam yarınki ilk kimya sınavında alamassamda Amina Koyim Ben Bu Düzenin.. :D

    YanıtlaSil
  156. çok sağ olun hocam dilinize salık çok güzel anlattınız

    YanıtlaSil
  157. harika süperrr olmuş ama birazık daha yavaş anlatırsa ve örnekleri çoğaltsaydı çok dahan iyi olurdu ama yinede harika

    YanıtlaSil
  158. Allah razı olsun HoCaM

    YanıtlaSil
  159. Hocam çok sağolun hocanın 2-3 haftada anlatamadığını siz 1 saatte anlattınız . çok sağolun

    YanıtlaSil
  160. her okula sizin gibi bir kim yaaacı lazım hocam :D



    46.2.15.59 cs 1.6 online fullmod sw beklerim dersten bunalanlara ;)

    YanıtlaSil
  161. süperdi hocam elinize dilinize sağlık

    YanıtlaSil
  162. hocam süper anlatıyosunuz çok teşk..ben meram anadolu lisesine gidiyorum ve dersler özellikle kimya ve fizik çok zor..ama kimyayı sizin sayenizde anladım hocam sağolun

    YanıtlaSil
  163. Hocam Katlı Oranları Anlamıyodum Sayenizde anladım çarprazlamayla bulmayı blmiyodum benim için sınavda zaman kazancı olacak tşklerrr :D

    YanıtlaSil
  164. yani kimya hocamla sizi değiştirebilir miyiz ? çok iyi bir anlatımdı püf noktalarna kadar çok iyidi çok teşekkür ederim tekrar :)

    YanıtlaSil
  165. hocam çok teşekkür ederim ben bu kadar iyi anlatan bir öğretmen görmedim :)

    YanıtlaSil
  166. hocam azınıza sağlık çok güzel anlatmışınız....

    YanıtlaSil
  167. hocam süpersiniz emeğinize sağlık yaa inşallah yarın fizik yazılısına giren bütün arkadaslar bende dahil iyi not alırızzz :)

    YanıtlaSil
  168. SÜPER DAKIKA 15.40 ANLAMADIM ORDA 18 MOL FALAN DEDİ YARDIM

    YanıtlaSil
  169. woww emeği geçenlerin eline sağlıkk..:))

    YanıtlaSil
  170. arkadaşlar anlatım iyide görüntü bozuk fazla göremedim kamera yı bi değiştirsek :)

    YanıtlaSil
  171. çook güzel dersaneye gerek kalmadı konuyu çok iyi anladım süperr

    YanıtlaSil
  172. ne güzel bir site çok güzel ders anlatımı var

    YanıtlaSil
  173. ALLAH RAZI OLSUN MORUK GÜZEL ANLATMIŞSIN BEBEĞİM

    YanıtlaSil
  174. çok güzel anlatmışsınız teşekkürler verdim şukunuzu

    YanıtlaSil
  175. Çok teşekkürler hocam allah sizden razı olsun.Konuyu ne zamandır anlamıyordum sayenizde hemen anladım

    YanıtlaSil
  176. Hocam Sayenızde Yazılıdan 95 aldım Tesekkur edıyorum

    YanıtlaSil
  177. gercekten cok guzel ama 17. dakıkadan sonra neden donuyor acaba...yardımcı olursanız sevınırım.

    YanıtlaSil
  178. gerçekten teşekkürler

    YanıtlaSil
  179. süperr ya çok teşekkür ederim allah razı olsun ((((ögretmen dedigin böle anlatır))))

    YanıtlaSil
  180. saolun hocam çok güzel anlatıyorsunuzzz...

    YanıtlaSil
  181. çok sağolun hocam lise başladığından anlayamadığım konuyu 40 dk anladım çok teşekkürler hocam eleriniz dert görmesin hocam size minnettarım

    YanıtlaSil
  182. hocam sayenizde yazılıdan 100 aldım

    YanıtlaSil
  183. çok güzel anlatmışsınız teşekkürler emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  184. teşekkürler hocam manyag anlatmışsınız kndimi heavy metal konserind coşarken buldum yani sınavda yüksek aldım 89:DDDDD

    YanıtlaSil
  185. hocam çok sağolun sayenizde sınavdan 120 aldım hoca dedi 100 olmalı o yüzden 20 puan diğer sınava eklnecek:D

    YanıtlaSil
  186. hocam çok teşekkürler.çok güzel anlatıyorsunuz :)

    YanıtlaSil
  187. çok güzel elinize sağlık

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS