Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Kimya Mol Kavrami Videolu Konu Anlatimi

Ekol hoca konu anlatımları na hoş geldiniz arkadaşlar. Şimdi sizlere yine lise 1 9.sınıf lise 2.sınıf ve hatta lise 3 te ve össde geçen yani önemli bir konu olan mol kavramı yada lise 2 10.sınıf Bir Mol Gazın Kapladığı Hacim konusu videolu anlatımı ismiyle de geçen konumuzu özkan hocanızın anlatımı ile işliyoruz. Kimya mol konusu videolu anlatımı avagadro sayısı altıvirgülsıfıriki çarpı onüzeri eksiüç tanecik sayısı atom molekül iyon atom molekülden iki kat küçüktür mol atom mol molekül den de iki kat küçüktür kafanız karışmasın vidyomuzda bu konuyu ve bu kavramları da örneklerle anlatım yapıyoruz.

304 yorum:

  1. çok iyi anlatıyorsunuz fakat ben 1o sınıf öğrencisiyim ve öğretmenimiz sadece bilim adamlarının yaptığı deneyleri, atom ve elektriği sordu yani sınavıma bir etkide bulunmadı özkan hoca

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel bizim hepsi var

      Sil
    2. eness62 follow elinize saglik
      Hocam

      Sil
  2. Hocam ağızınıza sağlık,hiç bir şey anlamamıştım sayenizde anladım
    teşekkür ederim !

    YanıtlaSil
  3. müthişsiniz hocam saolun

    YanıtlaSil
  4. bu videolar neden kesik kesik gelio bnm laptopta bi srn war yoksa net sitesinde mi????

    YanıtlaSil
  5. Kesilme sorunu ya mozilla firefox tarayıcı kullanmamanızdan yada internet bağlantı hızınızın düşük olmasından kaynaklanıyor olabilir

    YanıtlaSil
  6. harika anlatmışsınız hocam emeğinize sağlık ..!

    YanıtlaSil
  7. çok teşekkür ederim çok yararlı olacağından eminim biraz daha soru çözüp pratik yapınca oturacak yerine çok güzel anlatmışsınız gördüğüm en iyi kimyacısınız:)

    YanıtlaSil
  8. 3haftadakini 40 dk de anladım saolun hocam

    YanıtlaSil
  9. hocam gerçekten güzel nalatmışsınız yraın sınav ım var ortak sınav 10 sorudan 5 i mol anladım sayılır mol ü sağolun varolun yüksek alırsam sizin sayenizde okuldaki hoca sadece 1-2 soru çözdü geçtii:S:S:S:S HERKEZ BAŞARILAR!!!

    YanıtlaSil
  10. elleriniz dert görmesin çok güzel anlattınız

    YanıtlaSil
  11. anlatımınız için teşekürler hocam okulda öğrenioz+defterden çalışıoz+ burda pekiştiriyorum kimya sınavı süper geçio :)

    YanıtlaSil
  12. ya bnde niye açılmıyo bu videolar :s

    YanıtlaSil
  13. merhaba ben ela hocam dersleriniz güzel ben anlamıyordum zor geliyordu bana ama sizin anlatmanızdan anladım çok saolun yaaaa ya süper ağbiiicim yaaa

    YanıtlaSil
  14. anlamıyorum yaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  15. elinize ve emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  16. Özkan GÜRAY1 Şubat 2010 07:38

    size birşeyler öğretebildiysem ne mutlu sağolun çocuklar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşk hocam çok güzel anlatıyorsunuz

      Sil
  17. bir türlü annnnlaamııyoorruuummm. bana anlayacağım şekilde anlatan yokmuuuuuuuuuuuu? lüttttfeeeennnnnnnnn bu konuyu halletmek istiyorum. keşke bu konu kaldırılsa.

    YanıtlaSil
  18. sanane biz özgür br ülkede yaşıyoruz duygularımızı açıkça söyleyebiliriz sana batıyomu. hem ben şaka yaptım. hoca çok güzel anlatıyor.ha ha ha

    YanıtlaSil
  19. hocam çok güzel anlatıyorsunuz ama yazınız görünmüyor. yani çok küçük yazıyorsunuz. başımızı sokmak zorunda kalıyoruz. buda gözlerimizi bozuyor. zaten gözlerim bozuk

    YanıtlaSil
  20. Arkadaşlar benim için kavga etmeyin bu arada hocam ilk defa mol kavramını bu kadar iyi anladım tşk çok sağolun

    YanıtlaSil
  21. hocam okulda biraz anlamıştım sizin sayenizde konuyu pekiştirdim. emekleriniz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  22. çok teşekkür ederim gerçekten ii anlatmişsınız

    YanıtlaSil
  23. gerçekten çok güzel anlattınız hocam tecrübe böyle birşey bizim kimyacı kendi çalıp kendi oynuyor ellerinize saglik

    YanıtlaSil
  24. hocam ağzınıza sağlık şahane anlatım

    YanıtlaSil
  25. öncelikle siteyi kuranlara tşk ediorum özellikle sayısal derslerimde çok yardımcı oluor özkan hocam çok ii anlattınız allah razı olsun yalnız görüntü net olmadığından not alırken sıkıntı oluor

    YanıtlaSil
  26. hocam... super anlatıyorsunuz elınıze yuregınıze saglık

    YanıtlaSil
  27. çok saolun hocm çok işe yaradı süper anladm kimya yazılımda süper geçti:D

    YanıtlaSil
  28. Allah razı olsun hocam

    YanıtlaSil
  29. hocam çok tşk gerçektn anladım
    allah razı olsun

    YanıtlaSil
  30. çok gzl anlatıyosunuz elinize sağlık ...

    YanıtlaSil
  31. asdfghjklmn........ paylaşım için tşk

    YanıtlaSil
  32. yazılar okunmuyo anlamadım hiç bişe =(..

    YanıtlaSil
  33. hocam mrb derya bn ck saoln grcktn supr anlatyrsnz okula kalsa hc bsy ogrenmycz grcktn ck ıyı oldu

    YanıtlaSil
  34. hoCam Allah sizden raZı oLsun .) çok fayDanız oldu , teşekkürler .. [ hKn ]

    YanıtlaSil
  35. bu ersleri nasıl download edip kayıt edebilirim acaba?

    YanıtlaSil
  36. ne bu ya hiç bişey gözükmüyo tahtadan

    YanıtlaSil
  37. hocam görüntü iyi değil

    YanıtlaSil
  38. hocam çok iyi anlatıyosunuzda tazılar tahtasdan hiç iyi okunmuyo lütfen....

    YanıtlaSil
  39. yaa hiç anlamıyodum bu konuyuu şimdii su gibii bilymm saolnn hocammm

    YanıtlaSil
  40. hocam çok mükemmel anlatıyorsunuz. Burdan okudum çoğu öğrenci hocalarından şikayetçi aynı benim gibi ama sayenizde anladım. umarım yarın ki sınavdan iyi not alırım (ortalama yükseltme sınavı)

    YanıtlaSil
  41. çok mütiş anlatıyo hoca elleri dert görmesin :)

    YanıtlaSil
  42. hocamm saqolun ama yazdıklarınız ispirtolu yada renkli kalemle olsadı daha iyi anlayabilrdimm..

    YanıtlaSil
  43. slm bu ne ya her sitede bu adamı görmekten dolayı kimyadan soqudum :)))))))

    YanıtlaSil
  44. hocam sayenizde bildiqimide unttum

    YanıtlaSil
  45. hocam her vidyonuzu anlayarak izledim ama ilk defa bu vidyoda anlamadım belki akşam olmasından dolayıdır gözlerimden uyku akıyor daha sonra bidaha izleyeceğim. Bu kadar arkadaş anlamış olması da çok iyi bende daha sonra tekrar çalıştığımda anlayacağım inşallah

    YanıtlaSil
  46. HOCAM ÇOK GÜZEL ANLATIYORSUNUZ.EMEĞİNİZE SAĞLIK.SİTE SAHİPLERİNE TEŞEKKÜRLER...

    YanıtlaSil
  47. hocam çok sağolun elleriniz dert görmesin mükemmel anlatmışsınız çok iyi anladım

    YanıtlaSil
  48. benim alt yapım sağlam olmadığı için bu virgüllü soruları çözemiyorum napıcam.yarın yazılım var hocam nasıl sorular sorar sizce????sadece mole kadar işledik

    YanıtlaSil
  49. ben 10. sınıf öğrencisiyim böyle birşey hiç işlemdik ne dershanede neden okulda bune yhaa hoca güzel anlatıyo ama böle bişi görmedik atom modeli felaan gördük ama yinede tşk ederim

    YanıtlaSil
  50. bide tahta gözükse daha ii olurdu.büyüteçle mi çalışıyoz hocam...

    YanıtlaSil
  51. gercekten cok güzel anlatmıssınız. böyle paylasımlarda bulunduğunuz icin tesekkür ederiz.o kadar da büyütmeye gerek yokmus aslında . düz mantık..!

    YanıtlaSil
  52. Hiç güzel değil!

    YanıtlaSil
  53. çooooooooooook sıkıldım bu ne ya insan biraz eğlenceli anlatır ki kimyayı biraz da olsa sevebilelim

    YanıtlaSil
  54. anlatırken konu hakkında sözel bir açıklama verseniz daha anlaşılır olabilir.

    YanıtlaSil
  55. bence hocamız çok süper anlatmış beğenmeyenler dinlemsin mecbur deilsiniz.. hocam emeğinize sağlık sağolun

    YanıtlaSil
  56. hocanın anlattıqı sorularla okuldaki hocanın anlattıqı sorular çok farklı zaten anlamamıştım kafam daada karıştı:S:S:S

    YanıtlaSil
  57. yha okuldaki ögretmenimiz sürekli yazı yazdırıyor dogru düzgün soru bile çözmüyoruz bizde mol kavramına kadr işledik yarnda yazılım var ihşallah bu bilgiler cok yarrlı olucak

    YanıtlaSil
  58. emeği geçen herkesin eline sağlik super olmuş...

    YanıtlaSil
  59. hocam gzel anlatıoda çekim hiç hoş diil bişi okunmuoo...

    YanıtlaSil
  60. kız çocuk küçük o. anne büyük o. :D:D:D:DD
    bu nedir ya ? :D:D

    YanıtlaSil
  61. HOCAM YAZILAR BİRAZ DAHA GÖRÜNSE İYİ OLUR AMA SAĞALUN ÇOK GÜZEL ANLATTINIZ TŞKLER

    YanıtlaSil
  62. Hiç bişi anlamadım :S:S:S

    YanıtlaSil
  63. çok güzl anlttı hocann ağzına sağlk üniwersitye hazrlanıyorum çok faydası oluo.teşkkürler

    YanıtlaSil
  64. bahane bulanlar bence öğrenmeye niyeti olmayanlar,gayt ii anldm we önümde duran sorulrı çözdm.

    YanıtlaSil
  65. güzel anlatmışta tam net gözükmüyor.

    YanıtlaSil
  66. Herşey çok güzel ama bi on soru daha olsaydı çünkü çok farklı soru tipi var bi kaç özel soru tiplerinden de çözmenizi isterdim teşekkür ediyorum hocam elinize sağlık ...

    YanıtlaSil
  67. hocam güzel anlatmışsınız yalnız yazılar gözükmüyor gözlerim çok ağrıdı..

    YanıtlaSil
  68. anlamııııııııııııııııııııııııııııyoooooooooooooooooommmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ya nası halletcem yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  69. hocam siz iyi anlatıyonuzda sıkıntı bizim hoca sorunlu biraz imdatt !!!! durun la az daha anlatacam :D:D

    YanıtlaSil
  70. bnce ii ama net deil ağzınıza sağlık

    YanıtlaSil
  71. bayıldım yemin ederim ben de güven problemi çok oluyordu bu hocaya çok güvendim bilgili olduğu belli batır batır anlattı. nasıl anlatcağınıda biliyo. hocam çalışmalarınızın devamını bekliyorum Allah razı olsun sizden..

    YanıtlaSil
  72. teşekkürler hocam sınavlardaki başarılarımız sizin sayenizde yüksek olacak .Çok güzel anlatmışsınız

    YanıtlaSil
  73. harikaydı. baya anladım çok teşekkürler:D

    YanıtlaSil
  74. hocam yüreğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  75. ğefekin ula sayer iktir keyyis

    YanıtlaSil
  76. allah razı olsun 2 gün sonra sınavım var ilk sınavım kırık inşlah ikinci sınav düzeltirim düzeltirsem bidaha yorum atarım:(((((

    YanıtlaSil
  77. hocam bu anlatıklarınıza göre ben 70 ten aşağı almam ağzınıza sağlık

    YanıtlaSil
  78. çok yardımcı oldu.hazırlayan herkese teşekkürler

    YanıtlaSil
  79. hocam iyi güzel ama çoookk küçük ve net değil :(

    YanıtlaSil
  80. hocam ne kadar tesekkur etsem az vllaha okulda anlamadım sizin anlattıklarınızda anladım çok çok tesekkur ederim birkaç testle mol daha da pekiştirdi mi tamam dır ... :)

    YanıtlaSil
  81. Öncelikle emege saglık hocam çok kaliteli bi anlatısınız var. Çok güzel örneklerle Kimyayı Sevdirmeyi başardınız Tahtınızda gözüm var.

    YanıtlaSil
  82. Ağzınıza sağlık teşekkür ederim ...

    YanıtlaSil
  83. yazıları göreydik iyiydi <3

    YanıtlaSil
  84. yazıları vesorduğunuz soruları görseydik anlardık göremediğim için birşey diyemem

    YanıtlaSil
  85. başlr sıkcı anne baba fln ama güsell anltıyorr :)

    YanıtlaSil
  86. neoN Cs 1.6 come ws no ks16 Ocak 2011 12:43

    Warya bu adam ter döküyor anlatmak için hemde ücretsiz çok teşekkür ederim hocam..

    YanıtlaSil
  87. Counter-Strike 1.616 Ocak 2011 12:44

    ÇOK SAĞOL

    CS 1.6 COME WS NO KS!!

    YanıtlaSil
  88. valla çok güzel anlattınız. ygs de bu sorular çok çıkıyo. ağzınıza sağlık hocam.

    YanıtlaSil
  89. hiç güzel anlatılmamış insan not almak istese tahtadan anlaşılmıyor

    YanıtlaSil
  90. Hocam elinize, ağzınıza, bilgilerinize hayran kaldım. Fakat görüntü fazla net olmamış. Hayranlıkla bakıyorum. Anlayamadığım bir konuydu adım gibi biliyorum şuan :)

    YanıtlaSil
  91. Çokk GüzeL Anlatmışsınızz..

    YanıtlaSil
  92. Hocam dilinize saglık gerçekten çok özet ve temiz bir anlatım olmuş..soru çözümleride çok net

    YanıtlaSil
  93. bence çok güzel anlattı hoca.
    siz dinlemek istemediğinizden öyle diyosunuzdur.
    biraz daha çalışırsam bu konudan hiç bi soru kaçırmam büyük ihtimalle çok teşekkürler hocam

    YanıtlaSil
  94. Hocam çok güzel anlatmışsınız gerçekten teşekkürler. Daha önce anlamamıştım .sag olun var olun....

    YanıtlaSil
  95. video açılmıyor neden acaba ? bir programmı gerek?

    YanıtlaSil
  96. bende videoyu açamıyorum

    YanıtlaSil
  97. video açılmıyor :( çok mağdurum :(

    YanıtlaSil
  98. açılmıyor bir yardım edin.

    YanıtlaSil
  99. açılsada bizde görsek...

    YanıtlaSil
  100. açılmıyor bozuk heralde

    YanıtlaSil
  101. ah kahretsin video naçılmıyoor

    YanıtlaSil
  102. video açılsada bizde görsek süper olcakta

    YanıtlaSil
  103. hocam saolun ama videolar acılmıo

    YanıtlaSil
  104. hocam sadece kimya dersi soruları açılmıyor, ilgilenirseniz çok memnun kalırım...

    YanıtlaSil
  105. Video acilmiyo ilgilenirseniz cok sevinirim

    YanıtlaSil
  106. video açılmıyor bugün başladık biraz sıkıntı çekiyorum videoyu izlersem çok yararlı olacak lütfen acilen ilgilenebilir misiniz ?

    YanıtlaSil
  107. çok güzel olmuş.konuyu anladım galiba.çok teşekkürler....

    YanıtlaSil
  108. çok sağolun çok güzel anlatmışsınız

    YanıtlaSil
  109. vay anasını ya çok iyi anladım...

    YanıtlaSil
  110. Bu sayısalcılara acıyorum lan :D Ne zor konuları varmış. :DD Üstüne üstlük bi de bütün dersleri görüyolar. biz TM'ciler olarak sadece alan derslerimizi görüoruz. sayısalı kafadan seçenler ve sayısal zekası olmayanlar hmn tmye gçsn. valla ms gibi bölüm. yata yata sınıf geçioz. ama siz sayısalcılar inek gibi gece gündüz çalışmk zorundasınız. bizim ypmmz grkn tk şy geo mat. sizinki ise mat geo fizik kimya biyoloji. ztn sayısal sçnlr bir ay veya br sne snra tmye geçio. kazık kazık soruları görünce. ama sayısala basanlara lafım yk. onlar fzk kmya bioyu matı it gibi çözüyolar valla :D

    YanıtlaSil
  111. çözüyolar hem de züper bölümlere yerleşiolar hacı. :D üsttekine bende katlıyom aynen kelimesi kelimesine. tmye geçn rahat edin hacı. ben bunu bilir bunu sölerim. =DD

    YanıtlaSil
  112. ALLAH RAZI OLSUN HOCAM SİZDEN

    YanıtlaSil
  113. Teşekkürler çok güzel

    YanıtlaSil
  114. güzel anlatıyorsunuz fakat,formüllerle anlatmanıı tercih ederdim çünkü kimya öğretmenimiz soruları formüllerle çözmemizden yana. ve formüllerle daha pratik olduğuna iananıyorum.en azından ben daha iyi anlıyorum. güzel anlatmışsınız,teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  115. Gerçekten güzel anlatıyorsunuz ama örnekler biraz basit. Biraz da zor sorular üzerinde durulmalı hocam

    YanıtlaSil
  116. HOCAM AĞZINIZA SAĞLIK

    YanıtlaSil
  117. Allah razı olsun hocam ya

    YanıtlaSil
  118. allah razı olsun hocam sayenizde soru çözebiliorum..

    YanıtlaSil
  119. bazen de böyle iyi hocalar olduğunu görmek insana çalışma gücü veriyor işte... kendi adıma çok teşekkür ederim ağzınıza sağlık

    YanıtlaSil
  120. hocam süpersiniz ya sayenizde kimyayı fulledim hep 100çekiyorum.ya Allah sizden razıolsun .binkere

    YanıtlaSil
  121. fazla işime yaramadı ama saoln keşke örneksorular dha zor olsaydı..

    YanıtlaSil
  122. anlamıyorum bu adamdan ya

    YanıtlaSil
  123. Biraz formül yüklü olsada, oranyıları göstermesede çok iyi bir anlatım... :)

    YanıtlaSil
  124. çok güzel anlatıyo hocamız ama ben duymakta zorlanıyorum ses sonuna kdr açık

    YanıtlaSil
  125. hocam ben kimyasal tepkimeler ve hesaplamalarını anlamamıştım ilk sınavımda zayıftı ancak videodan yararlanamadım yinede teşekkürler

    YanıtlaSil
  126. HOCAMIZIN SOLAK OLDUĞUNU FARK ETTİNİZ Mİ?

    YanıtlaSil
  127. HOCAM HARİKA ANLATMIŞSINIZ .. SÜPERSİNİZ :)

    YanıtlaSil
  128. hocam dilinize sağlık çok sağolun

    YanıtlaSil
  129. ağzına sağlık yemn ederm harika anladım çokk sağol hocam çook çook sağol.

    YanıtlaSil
  130. teşekkürler hocam çok yardımcı oldunuz...

    YanıtlaSil
  131. çok güzel anlatılmış ama aklıma takılan bir kaç şey var.17:26 dan sonraki yerde oksijen atomu yerine oksijen molekülü olması gerekmiyor muydu?ayrıca 20:55 ten sonrakinde de florür demesi gerekmiyor muydu?en kısa zamanda cvp bekliyorm.şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  132. Çook güzel anlatıyorsunuz. Kesinlikle öğrenciye yönelik bir anlatım tarzı. Alanınızda enlerdensiniz.

    YanıtlaSil
  133. Hocam müthiş anlatmışsınız ama eksiklerde var devamını bekliyoruzz.:)

    YanıtlaSil
  134. güzelde kuantum sayılarını ßulamadım :(

    YanıtlaSil
  135. vallah harika anlatıyorsunuz. pazartesi günü sınavım var ve gerçekten bir şey yapamıyordum. TEŞEKKÜRLER ...(bizim öğretmenimizden daha iyi anlatıyorsunuz :D )

    YanıtlaSil
  136. süper anlatıyor ama 10.sınıf için biraz ağır bence

    YanıtlaSil
  137. emeğe saydı elınıze sağlık

    YanıtlaSil
  138. hiç güzel diğil

    YanıtlaSil
  139. konu ağır ya fuck the sistem

    YanıtlaSil
  140. Kesinlikle Mükemmel anlatıyorsunuz hocam, herşey için çok teşekkür ederim. Bedava özel dersten başka bişey değil, okuldaki öğretmenimin 5 ders saatinde anlattığını 1 ders saatinde anladım. Emeğinize saygı duyuyorum, çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  141. 10. sınıf sayısal ogrencısıyım sınavdan once bu ders cok ıyı oldu tesekkur edrım

    YanıtlaSil
  142. allah sizden razı olsun büyüksünüz AMCA...!!!^^^

    YanıtlaSil
  143. hocam ne okulda ne dersanede hiç bişey anlamdım çok güzel anltıyorsunuz sizden çok iyi anladım emeğinize sağlık llah mutluluk versin =)

    YanıtlaSil
  144. Helal Olsun Valla Daha Farklı Birşey Diyemiyorum Teşekkür Ederim Hocam :)

    YanıtlaSil
  145. Allah sizden razı olsun hocam sayenızde yarınkı sınavımda basarımı gosterıcem :)

    YanıtlaSil
  146. ya bence güzel anlattınız ama bizim hoca asla sizin çözümleri beğenmez.bizim oran orantı ile uppp uzun çözümler istiyo ben böle yapsam herhalde sıfırı basar.zaten diyo kısa işlem yapanların kağıdını bile okumucam diyo.ama ben beğendim.sadece biraz hızlı geçiyosunuz ya da ben yavaşa alışmışım :D emeğinie sağlık... teşekürkerrrrr ... :D

    YanıtlaSil
  147. tebeşirli tahta yüzünden bir şey anlamadım. hoca da pek güzel anlatamıyor.

    YanıtlaSil
  148. hocam çok iyi anlatıyosunuz görüntüyü ayarlasaydınız sizi daha net hem görür hem anlardık okuldada burda da anladım yarın bakalım ne etçez sınavv varda :)

    YanıtlaSil
  149. konuyu anladım teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  150. allh sızdn razı olsn,haftalarca ısledıgımız knuyu 40dk anldm tesekkurler,cok ıyı anlatmıssınız

    YanıtlaSil
  151. bu video 11dk sonra donuyor bilen niye öyle oluyor

    YanıtlaSil
  152. teşekkürler hocam:)

    YanıtlaSil
  153. burdan berbat diyenlere sesleniyorum çoğu dersane ve çoğu okuldaki öğretmenden iyi anlatıyor. 1 ay okulda mol işledik hiç bişi anlamadım şurda 40 dk.da mol konusu tamamdır.Hocamıza ve tüm ekol ekibine canı gönülden tşk ediyorum :)

    YanıtlaSil
  154. SÜPER YA OKULDA BİRAZCIK ANLAMIŞTIM ŞİMDİ TAMAMEN ANLADIM ÖNÜMÜZDEKİ HAFTA SINAV VAR , EN KORKTUĞUM KONU BUYDU BUNU DA ANLADIM ARTIK SINAVDAN KORKMUYORUM ( BEN NİYE KORKAYIM Kİ SINAV BENDEN KORKSUN:) )GERÇEKTEN ALLAH SİZDEN RAZI OLSUN HOCAM ÇOK SAĞOLUN ARKADAŞLARIN DA DEDİĞİ GİBİ BİRAZ GÖRÜNTÜDE SORUN VAR AMA YİNE DE ANLAŞILIR... KENDİNİZE İYİ BAKIN HOCAM :)

    YanıtlaSil
  155. Bizim Kimya öğretmenimizin ilk senesi , sınıfı nasıl susturacağını ve nasıl anlatacağını bilmediği için konuların hiç birini düzgün anlatamıyor , dinletemiyor . Valla ne yalan söyleyeyim , hocanın anlattığından hiç bir şey anlamamıştım ve de sürekli karıştırıyordum . Ama videoda o kadar net ve öz anlatmışsınız ki anladım ... Çooook teşekkürler , emeğinize sağlık hocam ! :)

    YanıtlaSil
  156. Kendimi sanki dershanedeymiş gibi hissettim . Unutmamak için not alırken hoca tahtayı silerken kendimi o kadar kaptırmışım ki durun hocam diye sesleniyorum . :D Çok güzel anlatmışsınız hocam , teşekkürler ! Allah razı olsun , kendinize iyi bakın ! :)

    YanıtlaSil
  157. KEŞKE BÜTÜN KİMYA ÖĞRETMENLERİ SİZİN GİBİ ÇABALASA ...

    YanıtlaSil
  158. hoca cok güzel anlatıyor da yazılıya gelince yine yapamıyorum :D bizim hoca oturuyor kurtuluş savaşını anlatıyor keşke böyle hocamız olsa

    YanıtlaSil
  159. hocam Harbi Çok Güzel anlattınız tek 9uncu soruyu anlamadım :D

    YanıtlaSil
  160. bu anlamadım falan diye hocaya laf edenler ? kim anlatır ki size anlat deseniz, hoca ne güzel anlatmış ben gayette iyi anladım. eğer anlamadıysanız bile saygı gösterin, emek var sonuçta. ayıp. Hocam emeğinize sağlık, Allah razı olsun, sağolun.

    YanıtlaSil
  161. nuraya yorum yazanların hepsinin anasını sikeyim (ben hariç) amına koduğumun çocukları işiniz gücünüz yok nie yorum atıyonuz lan piçler bütün kızları sikeyim lan erkeklerin de anasını sikeyim o ç lar

    YanıtlaSil
  162. ALLAH razı olsun senden hocam örneklerle çok güzel anlatmışssınız.

    YanıtlaSil
  163. 26 haziran 2012 de yorum yazan adsız kişiye sesleniyorum! ananı bacını sikeyim orospunun çıkartması bi sikten anladığın yok burda işin ne millete sayıp sövüon hocamız süper anlatmış ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  164. o kadar iyi anlatım yapan bir hocasınız ki sizin gibi hocalar olsa herkes elini sallayarak ünüversiteye girer saolun

    YanıtlaSil
  165. Son sorunun cevabı karıştı sanki?

    YanıtlaSil
  166. görüntü berbat :/

    YanıtlaSil
  167. ben bir şey sormak istiyyorum.. şimdi , 1 mol o2 molekülü için 32 g ise 1 o2 için m=? buradan m 32 akb çıktı. ama 32 akb o atomu dedi konuyu anlatan hoca. 32 akb o2 molekülü olmayacak mıydı?????

    YanıtlaSil
  168. ben 10.sınıf öğrencisiyim hocanın hakkını vermek lazım güzel anlatıyor ama içeriği ağır geldi bana yani kimya hocamızın anlatmadığı şeyleri anlattı.

    YanıtlaSil
  169. Hocam ben size diyim %100 ezberci bir anlatım yapıyorsunuz. Konuyu burdan öğrenenlere dolaylı yoldan bir mol sorusu sordunuz mu aval aval bakarlar. Denklem çözüm yöntemiyle çözmüş olsaydınız hem ezber olmazdı hemde akılda kalırdı ve mantığını anlamış olurduk.
    Ayrıca mf seçmeyin tm seçin ne güzel yatıyoruz diyen arkadaşlara burdan diyorum iyi halt yapıyorsunuz. Bol bol yatın sonra ülke meselelerini konuşun, ülkeyi kurtarın. Bu ülkenin yatacak insana ihtiyacı yok . Gidin adam akıllı çalışın yoksa hiç okula gitmeyin..

    YanıtlaSil
  170. bizim hocanın sorduğu bunlar değilki

    YanıtlaSil
  171. sağolun hocam ağzınıza sağlık çok güzel anlatmışsınız :)

    YanıtlaSil
  172. 0,2 mol XO2 ve 0,1 mol X2O3 toplam 16,8 gr.dır
    buna göre X in atom kütlesi kaç moldür?


    Yardım Lütfen...

    YanıtlaSil
  173. elerinize sağlık hocam allah razı olsunn......

    YanıtlaSil
  174. hoca iyi anlatmış ama biz böyle konular işlemedik mol kavramında

    YanıtlaSil
  175. hocam saolun anlatmışsınızda bizim işlediğimiz konunun içinde bu yok ki hiç işime yaramadı mesela 5 mol ch4 bileşiği kaç molekül atom içerir garmı kaçtır vs. gibi bildiklerimde karıştı :(

    YanıtlaSil
  176. Teşekkürler ekol hoca molleri anlamamıştım 2 gün sonra sınavım var 40 dkkada her şeyi anladım. :D

    YanıtlaSil
  177. Ben Yine anlamadım :D

    YanıtlaSil
  178. Birtanesiniz hocam süper anlattınız :)

    YanıtlaSil
  179. anlamadım yarın yazlım var nappçam bilmiyoom ya pöööf :'( bu gecede uyku yok bana :(

    YanıtlaSil
  180. Hocam ben böyle güzel anlatım görmedim. Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  181. Konu anlatımı çok iyi ama çözülen örnekler ne okulda gördüğüm örnek sorulara benziyor nede test kitabındaki sorulara. Ama yinede çok teşşekkür ederim gerçekten çok iyi anladım.

    YanıtlaSil
  182. hocam çok güzel anlatıyorsunuz ...

    YanıtlaSil
  183. HOCAM ELLERİNİZE SAĞLIK. BİZİM HOCAMIZ SİZDEN GENÇ AMA SİZİN KILINIZ DAHİ OLAMAZ ANADOLU LİSESİ ÖĞRENCİSİYİM ÖYLE HOCA GÖRMEDİM ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN ALLAH RAZI OLSUN.[EMİN DUMAN BURSA/İNEGÖL KUCUK CALIK ANADOLU LİSESİ.]

    YanıtlaSil
  184. on numara çokkk iyi :D

    YanıtlaSil
  185. her okula sizden birtane gerekiyor :D

    YanıtlaSil
  186. çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  187. Gerçekten çok teşekkürler hocam emeğinize sağlık... Bir türlü anlayamıyordum sayenizde anladım :)

    YanıtlaSil
  188. Hocam çok sağolun anne baba çocuklar çok süper olmuş:) çok iyi anladım.. Düne kadar kimyadan nefret eden bi insan olarak sizin sayenizde çok sevdimmm çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS