Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Matematik Işlem Videolu Konu Anlatimi

Ekol hoca matematik 1 derslerinde sizlere konu anlatmaya devam ediyoruz. Şimdi lise matematik dersleri nin sitemizde anlatmadığımız son konu (yani artık tüm lise matematik konularına menüdeki matematik linkinden ulaşabilirsiniz) lise 1 bir 9.sınıf matematik işlem videolu konu anlatımı nı yapmaya başlıyoruz. Matematik işlem tanımı kuralları örnek soru çözümleri konu anlatımlı vidyo muzda..

Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.İşlem Videolu Konu Anlatımı (Tevfik Hoca)
1-A.İşlem Yazılı Konu Anlatımı
2.
İşlem Özel Sorular (Ahmet Hoca)
3.
İşlem Özel Sorular (Adnan Hoca)
4.İşlem Özel Sorular (Nejdet Hoca)
5.İşlem Özel Sorular (Erhan Hoca)
6.İşlem Özel Sorular (Tekin Hoca)

93 yorum:

  1. teşekkürler ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yarramı güzel salak . ne anladın lan

      Sil
    2. sizde saygı denen birşey kalmadı mı?

      Sil
  2. çokk süper olmuşş yazılıda 100 çekicem bakın saolun teşekürler :D

    YanıtlaSil
  3. ya iyi güzelde bütün konular yok ki

    YanıtlaSil
  4. mükemmel bir anlatım! çok teşekkürler sayenizde sınavlarımda iyi notlar alıcam.

    YanıtlaSil
  5. YA ARKADASLAR İŞLEM KONUSUNUZ FÖRMÜLLERİNİ KISACA YAZİ OALRAK YASSAK DAHA İYİ OLMAZ Mİ.. Bİ YER ENOT ETMEK İÇİN..

    YanıtlaSil
  6. karışık anlatmış çok uraşmış sorularlar boşuna zaman kaybı =)

    YanıtlaSil
  7. gayette güzel sizde beyin yok

    YanıtlaSil
  8. allah razı olsun hocamm:d

    YanıtlaSil
  9. ekol hoca sağolun benim sınav notlarım ilk sınavım 50 idi.
    buradan çalışarak 2.sınav:90 3.sınav:100 aldım ve sözlü ile karneme matematik 5 düştü.
    çok sağolun.
    not:galatasaray lisesinde okuyorum.
    orayı düşünenlere zemininiz çok iyi olması lazım.
    ben bile zorlanıyorum gs lisesinde
    ama bana çareyi ekol hoca buldu
    sizin sayenizde takdir aldım ve hocalar çok şaşırdı.
    çok sağolun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siktir yalancı yeme bizi galatasaray lisesindeyim diye orospu çocuğu

      Sil
    2. galatasaraydaymış da 100 almış da ekol hoca sayesinde çok da inandık

      Sil
  10. çok tşk çok gzl olmş

    YanıtlaSil
  11. hll olsun spr yapmıssınız tşkrlr

    YanıtlaSil
  12. ÇOK GÜZEL BAŞARILAR

    YanıtlaSil
  13. teşekkürlerrrr .d

    YanıtlaSil
  14. Kötü olmuş açıklamasız ama emeğinize sağlık yinede hocam

    YanıtlaSil
  15. müthiş olmuş arkadaşım eline emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  16. allah razı olsun valla bizim hocanın anlatma kabiliyeti yok ondan anlatamıyo yarında sınavım vardı ondan çokk iyi oldu çook saollun..

    YanıtlaSil
  17. sağolun matematiğim sıfır düştü :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D aynen ya adam sapla samanı karıştırmış :/

      Sil
  18. ya valla bn de yazılıya gircem smdi izliorm bakem ne olcek

    YanıtlaSil
  19. kabatas erkek lisesi boru deil dedik ama daha cook zorlandk inş bu sene gececex sınıfı

    YanıtlaSil
  20. çok sağolun bugünb sınawım war

    YanıtlaSil
  21. 26/03/2010 cuma günü sınavım var ,napsam ne etsem aklıma videolu konu anlatımlı videolar geldi .
    Açtım çalıştım inanın 2 saat 1.dnm bitti 2.döneme başladık dersaneye gittim özel ders aldım ama inanın bi nevi bi özel dersten daha güzeldi anlatım şekli ;)
    Herşy için teşekkür ederiz saolun çok başarılı saolun
    Emeği geçen hocolara saygılarımı snarım
    Ada ılgın Özsu

    YanıtlaSil
  22. :D yha bu konu ok zor her şeyi anladım bunu anlamadım yazılıda da en fazla bunu sorcak hoca ne yapcam be nyhaf öff öff .........

    YanıtlaSil
  23. Bunu koyana Allah razı olsun.Adam biraz kötü anlatıyor ama yinede bizim matematik hocamızdan iyi saolun

    YanıtlaSil
  24. ben ankara fendeyim va sayenizde 5 düştü karneme sagolun

    YanıtlaSil
  25. çok sağolun bugün sınavım var:)))

    YanıtlaSil
  26. cok tskler hocam supersınız:=)))

    YanıtlaSil
  27. açılmıooooooooo :(

    YanıtlaSil
  28. harika anlatılmış allah razı olsun :))))

    YanıtlaSil
  29. Cok GuzeLl !!!

    YanıtlaSil
  30. bence iyi hoş da soru çözümlerinin daha fazla olması gerekir öğrencilerin anlaması için. ayrıca ben burayı dinleyerek mat.tan 5 alabileceğimi düşünmüyorum çünkü sorular çok basit ve yüzeysel. her hoca yazılıda bu kadar kolay soru sormuyor.

    YanıtlaSil
  31. güzel elinize sağlık fakat yüzeysel olrak yapılan bir çalısma yazılılarda bu kdr kolay sorulmuyor

    YanıtlaSil
  32. Çoook güzel bir video !!
    çoook mersiii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neresi güzel video çalışmıo bile...:(

      Sil
  33. tşkler okulda anlamamıştım burda anladım...

    YanıtlaSil
  34. Çok TeşekkürLer HoCam . Çok güzeL AnLaTıYoSunZ.

    YanıtlaSil
  35. ya ben 1. sınawdan 86 2.sinden 85 aldım ama işlem ve fonksiyon konusundan çakmıyom bunu dinedim ama çok işime yaramadı gibime geliyo neyse umarım iyi alırım..

    YanıtlaSil
  36. elınıze sağlık hocam ve dılınıze sağlık cok güzel anlatıyorsunuz

    YanıtlaSil
  37. bin kere dinlesem gene bi bok anlamam

    YanıtlaSil
  38. Phöle dhersin a.q 'broqen_angel_xox'

    YanıtlaSil
  39. tek kelimeyle mükemmelllllll !!!! :)

    YanıtlaSil
  40. ben galatasray lisesini kazandım ama maddi durumumuz el vermediği için gidemedim şimdi öburslu okuyarum özel lisede ama bu konuyu anlatan hoca yoktu şimdi anladım elinize sağlık

    YanıtlaSil
  41. Fen lisesindeyim , her konuyu anladım ama fonksiyonları yapmakta zorlanıyorum . Videoları izleyince anlıyorum ama test çözerken çözemiyorum hiç bişey :/

    YanıtlaSil
  42. süpersinnnnnnnnnnnnnnnnn.

    YanıtlaSil
  43. yha biz bunu nasıl kendi bilgisayarımıza indireceğiz offffffffffffff bana işlem konusuyla ilgili 100 soru lazım yha offffffff

    YanıtlaSil
  44. yarın sınavım var dinledim-anladım ama beceremicem sınavı biliom sorularda yok ortak şeysiye al,yok sadeleştir ama bu kurala dikkat et. şu kural pratiktir uygula ama şu istisna var buna da dikkat et.yarın çakcak bu konudan ve modüler aritmetikten çıkcak modüleri biraz yaparız ama bundan batcam nese yarın sınavdan sonra gene yorum yazarım :D

    YanıtlaSil
  45. sınvlar brda anlatışlan kadar kolay olsaydı ohooo brz daha zor anlatın sız ble ypamassınız bzdekı soruları hoca

    YanıtlaSil
  46. bize her yer trabzon11 Eylül 2011 05:05

    çok güzel olmuş okulda da çok işimize yaradı emeğiniz için teşekkürler :D

    YanıtlaSil
  47. cokk tesekkur ederim resmen evde dershane yani :D
    agazınıza saglık

    YanıtlaSil
  48. hocam ağzınıza ve elinize sağlık çok güzel olmuşşşşş....çok beğendim fakat daha fazla soru tipi olursa bnce daha güzel olur!bilginize..... thankssss.

    YanıtlaSil
  49. spr
    yaaaa
    ben
    didem
    tanışalım

    YanıtlaSil
  50. tşkürler hocam elinize ağzınıza sağlık.

    YanıtlaSil
  51. bence guzel anlatıo ama ben kafa cok karıstı ama sıte guzelmıs bıde bıoloji varsa ona bakım walla 3 gelcek haa!

    YanıtlaSil
  52. yarın yazılım war bakalım ıns ıyı alırım

    YanıtlaSil
  53. seyrediyimmi kararsız kaldım

    YanıtlaSil
  54. sağolun hocam çok güzel anlatıyonuz

    YanıtlaSil
  55. çok güzel teşekkürler fakat biraz yüzeysel ve sorular çok basit yazılıda bu kadar basit sorulmuyor malesef

    YanıtlaSil
  56. 1o numara :D

    YanıtlaSil
  57. Çok hızlı anlatıyorsunuz ya .. sakin biraz.

    YanıtlaSil
  58. Emeğe saygım var ama hocanın anlatması biraz faydasız olmuş.

    YanıtlaSil
  59. Her şey harika teşekkürler ancak çok talihsizim ne yazık ki çalışmaya vaktim olmadı ve bu konu hakkında zerre kadar bilgim yok; hayatımın ilk 1ini alacağım. :D

    YanıtlaSil
  60. fonksiyonlara göre kolay anladım sayenizde
    her şey içn var olnn

    YanıtlaSil
  61. bakalım iyimi &&

    YanıtlaSil
  62. yaa tamam iyi güzel hoşta soruları kolay yapmışlar simdi yapıyoruz ama sınavda gene apısıp kalacaz :( biraz daha ciddi soruların olması lazım...

    YanıtlaSil
  63. çoq ii anlatmşsnz hocam tşşkkr edrm



    ^^^kader dalmiş^^^

    YanıtlaSil
  64. proje ödevimin konusu işlemdi sayenizde çok güzel bir ödev verdim hocama emeği geçen herkesden Allah bin kat razı olsun .....

    YanıtlaSil
  65. açılmıyor video. ilgilenirmisiniZ?

    YanıtlaSil
  66. AÇILMIYOR OUF NAPCAM SINAV YARIN

    YanıtlaSil
  67. Vıdeo acılmıyor lutfen bır bakar mısınız ?

    YanıtlaSil
  68. yarın sınavım var ve ben herzaman girdiğim sitedeki videoladan çalışırken şimdi video açılmıyor lütfen bi bakar mısınız?

    YanıtlaSil
  69. Video açılmıyor . bilgilerinize...

    YanıtlaSil
  70. YHA NİE BENDE AÇILMIYOR YARDIM ETDİN

    YanıtlaSil
  71. heyyo millet wazzuuuuup

    YanıtlaSil
  72. çok iyi olmuş diyemem ama idare diye bilirim

    YanıtlaSil
  73. video açılmıyorki izliyelim

    YanıtlaSil
  74. http://3.bp.blogspot.com/_leocYsa64lg/ScjIyzRxTkI/AAAAAAAAAT8/LwRN9fibdsc/s1600-h/ekolhoca-islemkonusu.png bundan bak kısa özett

    YanıtlaSil
  75. yaaa bu video açılmıyor.bu nasıl iştir böyle

    YanıtlaSil
  76. AÇILMIYOR İZLEYEMİYORUUMMM !!! İLGİLENİRSENİZ SEVİNİRİZ

    YanıtlaSil
  77. bir saattir acılmıyo ne biçim video

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS