Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Ingilizce Simple Present Tense Olumlu Pozitive Videolu

Ekol hoca ingilizce dersleri nden herkese merhaba. İngilizce simple present tense geniş zamanlı olumlu pozitif pozitive konusu anlatımı yapacağız sizlere. Simple present tense türkçedeki geniş zaman ın ifadesidir. Simple present tense bir eylemin sürekli tekrarlandığı veya alışılagelmiş olduğu fikrini verir.

55 yorum:

  1. tşk güzel olmuş:d:d:d

    YanıtlaSil
  2. cok tesekkur ederımbu steye bayılıorumm *)

    YanıtlaSil
  3. TEŞEKKÜR ÇOK YARDIMCI OLDUNUZ HOCAM :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herşeyi yanlış söylemiş adam bn ingilizce öğretmeniyimde

      Sil
    2. sie yalancı

      Sil
  4. gerçekten çok güzel. çok yardımcı oldu sağolun..

    YanıtlaSil
  5. mükemmel.....

    YanıtlaSil
  6. cok qzL elinize SAqlik

    YanıtlaSil
  7. tşk herşey için :)allah razı olsun sizden keşşke future tenseyide siz anlatsadınız ya :))

    YanıtlaSil
  8. tşklrlr hocam çok güzel anlatmışsınız elinize sağlık =)

    YanıtlaSil
  9. ne kadar mikemmelll bayıldım.allah razı olsun.

    YanıtlaSil
  10. mükkemmel yaaa.. allah razı olsun çok süper bir anlatım tebrikler sizinle gurur duyuyorum yaaaa....bayıldımmmmmm.

    YanıtlaSil
  11. bunlar niye tam ekran olmuyor:S

    YanıtlaSil
  12. hocam çok guzel anlatıosunuz ama vıdeo çok kısa

    YanıtlaSil
  13. çok güzel çok beğendim ama aralarda soru olsaydı daha güzel olurdu

    YanıtlaSil
  14. boooooooooooooooooook gb site

    YanıtlaSil
  15. fenlisesine gidiyoruz gerçekten bizi çok sıkıyorlar ama sizin sayenizde rahatız bütün sınıf adına...tşk,iyiki varsınız

    YanıtlaSil
  16. hocam gerçekten çok yardımcı oldunuz çok güzel ayrıntılı açıklıyıcı anlaşılır bir biçimde anlatıyosunuz çok ama çok teşekkür ederimağzınıza sağlık .. :)

    YanıtlaSil
  17. gerçekten mükemmel olmuş spr anlatmışsınız hocam:D

    YanıtlaSil
  18. inanılmaz birşey valla bunu dinledim ülkeleri gezerim artık şakır şakır konuşuyom örnek do does bu kadar biliyom

    YanıtlaSil
  19. amına kodugum 5. sınıf konusu anlatmıssın yarragım top gibi konusuyosun kaşar babannaneni sikim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küfür etme lan sen anlamıyorsan hocaya niye suç atıyorsun hey yarabbim şunlara akıl dağıtırken bunlar kafasına şemsiyemi tutuyodu acaba

      Sil
  20. azınıza saglık hocam çok güzel anlattınız :D

    YanıtlaSil
  21. hocam çokk teşekkürler sayenizde konuyu anlamış oldum bu bana sınavda çok lazım olcak keşke bizim ingilizce hocasıda sizin g,bi anlatsa ama nerde o günler hocam birde present simple tense´yi anlatsananız bizim hoca anlatmadı tekrar çok teşekkür ediyorum hep böyle ooollluuunnn...

    YanıtlaSil
  22. çok teşekkürler hocam

    YanıtlaSil
  23. Ya yeter ulan!Hangi videoyu izlemek istesem açılmıyo

    YanıtlaSil
  24. basit olmş normalde bildiğim şeyler ama pek işime yaradığı söylenemez. ya şu xd yapanları yha lı flan komuşanları g yerine q yapanları bi harfi büyük diğer harfi küçük yapan apaçileri atın siteden abi ne bu ya terketsin dünyayı onlar.

    YanıtlaSil
  25. tabiii abi bu nedir yaaaa .

    YanıtlaSil
  26. çok teşekkurler

    YanıtlaSil
  27. çok güzel anlatılmış :))))) ben çok beğendim

    YanıtlaSil
  28. tşk hocam güzel anlatım

    YanıtlaSil
  29. devamı nerde .d

    YanıtlaSil
  30. çok güzel hocam çok yardımcı oldunuz sağ olun:D

    YanıtlaSil
  31. Öh bu sityede laf söyleyen ölsün ya bu ne laflara bak lütfen terbiyenizi takının .
    Arkadaşlar!
    Evet gayet hoş bir anlatım TŞK'ler hocam.
    :)

    YanıtlaSil
  32. ulan bu siteye laf söyleyenin kemiklerini kırar ona yediririm terbiyeli takıl sen anlamıyorsa hocaya küfür etme düdük TŞK hocam çok güzel olmuş yazan yakup uyarıyom laf etmeyin

    YanıtlaSil
  33. teşekkürler10 Mart 2012 04:46

    Gerçekten çok iyi anlatıyorsunuz hocam, ağzınıza yüreğinize sağlık . Sizin sayenizde İngilizceyi sevmeye başladım . :)

    YanıtlaSil
  34. her şey yanlış

    YanıtlaSil
  35. çok açık ve güzel ağzınıza sağlık hocam bu siteyi yapanlarada sonsuz teşekkürler
    (Cemil koçak)

    YanıtlaSil
  36. gerçekten çok hoş olmuş çok güzel insan iyi amlıyor konuyu BEĞENMEYENLERDE BİR B_KTAN ANLAMIYORLAR

    YanıtlaSil
  37. pardon yalnış yazdım insan iyi anlıyor diyecektim =)))

    YanıtlaSil
  38. Ellerinize Sağlık Hocam Çok Beğendim :) =)

    YanıtlaSil
  39. ÇOK tşk haftaya sınavım var konuda bu :)

    YanıtlaSil
  40. Yarın Sınav Var ..İnş bu anlattıklarınızn bi faydası olur hocam tşkkürler :D

    YanıtlaSil
  41. iyi olmuş ama cümle içinde sınavda yine karıştırılıyor :(

    YanıtlaSil
  42. we are very very beautiful :)

    YanıtlaSil
  43. hocam Çok saolun Çok yArdImcı oLdu

    YanıtlaSil
  44. çook güzl olmuş ellerinize sağLık

    YanıtlaSil
  45. Ben inglizce öğretmeni olduğum halde beğenmedim gençler defterlerinizden çalışın

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS