Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

6.sinif matematik olasilik videolu konu anlatimi

Ekol hoca matematik dersleri ne hoş geldiniz arkadaşlar. Şimdi sizlere ekol hoca ilköğretim videolu matematik dersleri ekibimizin anlatımı ile ilköğretim 6.sınıf yeni müfredat sistemi ne göre sbs ilköğretim matematik 6.sınıf 1.ünite 2.bölüm olasılık konusu nu anlatacağız. Olasılık olası durumları belirleme örnek uzay olasılığın temel kavramları bir olayın olasılığı olasılığı hesaplama olay çeşitleri kavramları nı bu vidyomuzda ayrıntılı olarak sesli görüntülü bir şekilde anlatmaya başlıyoruz. Ayrıca bu konu dan sonra yollanan ilk konu olasılık soru çözümleri online testleri dir. O konuya da çalışmanızı öneririz.

76 yorum:

  1. bence hocanın anlatımı çok güzel ben hocayı tebrik ediyorum

    YanıtlaSil
  2. çççççççooooooooooookkkkkkkkkkk güzell anlatmış yaaaaaa

    YanıtlaSil
  3. bençe site dahada çok görünür bir yere konulmalı ançak bizle arayınça buluyoruzz ama hoçanın anlatımı süper yani...

    YanıtlaSil
  4. yha su olasılık konusu çook zor hoca çok güzel ben şahsen çok beğendim ayrıca unutmuyum diye not aldım
    bu site tavsiye edrim ekol hoca çok iyi

    YanıtlaSil
  5. teşekkürleer paylaşım için...

    YanıtlaSil
  6. çok güzel bir konu anlatım videosu hoca süper anlatıyo çok beğendim teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. teşekkürler paylasım için emeğimize saglık

    YanıtlaSil
  8. Kitap okumuyosun ondan :)

    YanıtlaSil
  9. ya bu ekol hoca süper anlatıo ya olasılığı bn hiç anlamıodum ama ekol hoca sayesinde bütün olasılık sorularını çözüorum

    YanıtlaSil
  10. yarın sınawım var:d hem defteirmden hemde burdan çlaışıom vlla oretmenimden daha guzel anlatıo çok süper:d

    YanıtlaSil
  11. çok teşekkürlerböylesi bilgileri bizle paylaştığınız için

    YanıtlaSil
  12. bencede çok kötü

    YanıtlaSil
  13. arkadaşlar engüzel ders hangisi bedennnnnnnnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  14. bence güzel asıl siz boksunuz

    YanıtlaSil
  15. www.runescape.com

    YanıtlaSil
  16. http://eniyisinif.azbuz.ekolay.net

    YanıtlaSil
  17. Bana cebirsel ifadeler lazım bizim bide bu sunum çok uzuunnnnn...

    YanıtlaSil
  18. çok güzel anlatıyor demi

    YanıtlaSil
  19. 8. sınıf yokmu bulamadım yardım edermisiniz

    YanıtlaSil
  20. HİÇ GÜZEL DEĞİL ÇÜNKÜ: SADECE BİR KONUYU ANLATIYOR VE BU KONULARI ÇOKTAN GEÇTİK...

    YanıtlaSil
  21. bence bu hoca çok güzel anlatıyor hiç laf söylenemeyecek bir hoca...

    YanıtlaSil
  22. Bu hoca 7. sınıflara az güzel ve üstüne düşerek anlatırsam çok sevinirim benim bir matematik dersine çok ihtiyacım var

    YanıtlaSil
  23. ben hep sınav olacağım zaman hem defterim hemde böle site arıyorum bulamıyorum ama siz saolun yinede burayı bulup çalıştım siz 7. sınıf abimde arıyor bulamıyor z bir siteye korsanız sevinir

    YanıtlaSil
  24. kotu dıyenlae hıcbırse bılmıyoooooooooooorlaaaaaaaaaarrrrrrrr

    YanıtlaSil
  25. geriler tek konuyu anlatır sizin zekanız nerde sadece olasılık konusunu açtınız toplarrr

    YanıtlaSil
  26. haklısın kardeş topun öncüsü bunlar(konuyu kötü yönden eleştirenler) kesinlikle iddalıyım yaniiiii :p

    YanıtlaSil
  27. qzL anLadım qzL anLatıy0r tşq eDerm...

    YanıtlaSil
  28. Saol EKOL HOCAM

    YanıtlaSil
  29. ben öğretmenimin anlattıklarından anlamıyorum ama ekol hocanın anlattıklarından çok iyi anlıyorum teşekürler hocam

    YanıtlaSil
  30. keşke bizim ögretmenlerde böle anlatsa dimmii

    YanıtlaSil
  31. bi boka benzemioo mal siktimin hocasıı

    YanıtlaSil
  32. helal olsun sana ekol hoca

    YanıtlaSil
  33. amman anlamıom saçma sapan yaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  34. 21sagopa21 adım yha bu hoca nası hoca ya anlatımıo

    YanıtlaSil
  35. arda_cimbom_1905@mynet.com13 Mayıs 2010 12:28

    SİTENİZ SÜPER ÖTESİ... HÜSYİN HOCAM SİZDE SAĞOLUN EMEĞİNİZE SAĞLIK...(hocam bu hareketli müzikleri nerden indirdiniz ::)))

    YanıtlaSil
  36. yahu ben denklem iştesim bune ya

    YanıtlaSil
  37. matematik_tutkunu@ süperr vallaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  38. daha izlemediydim hemen ekol hoca diyince tmm dedim ben bu konuyu anlıcam cünkü bu hocanın daha önce internette yayınladığı derste cok güzel analattı burdada anlatacağına inanıyorum... buradaki matematik hocasını görseniiz hocam onu severim ama dersinde bir.... anlamıyorum enn iyisi sizsiniz hocam

    YanıtlaSil
  39. hocm su igrenc muzkler varyaaaa onlar daha bastan sikti bu muzikle beynimi daha ne diyim...

    YanıtlaSil
  40. çokkkkkk çokkk saol bu yüzden dersimi yaptım :):):):):):):):)

    YanıtlaSil
  41. Ya güzeldee mesela başkan yardımcısı erkek başkan kız olcak tam 7erkek6 kız var adaylıkta
    tamam kaç farklı seçim yapılabilir başkan yardımcılığı için söylesene lütfen.

    YanıtlaSil
  42. asdsad bi kere o ders kitabında yazıyo bize bile öğretmenimiz onu anlattı yuh artık ha bu arada hocam aynı bizim hocaya benziyosunuz valla süper anlatmışsınız

    YanıtlaSil
  43. evet asdsad bizim ders kitabımızda da vardı o yazık yazık düştüğün hallere bak =D

    YanıtlaSil
  44. ya daha yükleniyor ama gayet güzel bir videoya benziyo yer imillerime ekliyeceğim öbür konulardan daha çok matetatik anlatımı olursa sevinirim gerçekten güzel bir çalışma olmuş .matematik harincinde türkçe sosyal ve fende olabilir birde site adı herkese tavsiye edilirse öğrenciler günlük çalışmalarını buradan yapabilir

    YanıtlaSil
  45. Harika!!! Bnnn 6. sınıf öğrencisiyim ve olasılığı pek anlamamıştım Hocaya teşekkürler

    YanıtlaSil
  46. Size çok çok teşekkür ederim.Çünkü eğitici bilgi saçayorsunuz.

    YanıtlaSil
  47. :) ve aferim alıyoruz ı yüz den hocalardan:)

    YanıtlaSil
  48. çok güzel anlatıyo ekol hoca

    YanıtlaSil
  49. çok güzel anlatıo gerçektn

    YanıtlaSil
  50. bu niye açılmıyor. ya ban de sotun var ya da bu sitede ama eminim sitede sorun var ban açamadım

    YanıtlaSil
  51. açılmadı buna bir çözüm bulabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  52. çok teşşekkür ederim yha bizim kazanım konusunda bu da vardı biz daha geçmemiştik buradan baktım anladım sağoluunnn

    YanıtlaSil
  53. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  54. lan anasını satım nasıl açtınız açamıyom ben bunu!!!

    YanıtlaSil
  55. çok süper anlatmış yaaaa
    keşke bizimdersanede böllle anlassallar

    YanıtlaSil
  56. çok güzel keşke kendi evimde canlı canlı anlatsa

    YanıtlaSil
  57. çk gzl yha ilk defa böle ders işledim

    YanıtlaSil
  58. Video açılsa bide çok güzel olcakta .

    YanıtlaSil
  59. bence hoca cok guzel anlattı ama cok vakıt kaybettı sorularda

    YanıtlaSil
  60. TEŞEKKÜR EDERİM SINAVIM VARDI ANLAMAMIŞTIM İYİ OLDU

    YanıtlaSil
  61. teşekkürler kaynak kitabım var ama bundanda bakayım dedim iyi oldu insallah sınavda yaparım bunu yapana (ibrahim taş'a)teşekkürler

    YanıtlaSil
  62. ya hocada amma uzatıyo sanki destan okuyor

    YanıtlaSil
  63. arkadaşlar yarın büyük gün dua edin matematiğim 4dü 5 yapmak istiyorum dua edin bende size edeyim

    YanıtlaSil
  64. bu ne boktan bir konudur yaa !! :@

    YanıtlaSil
  65. Cok TEssekKurler Namaz KılınCa sana da Dua etCem Allah işini rrast getirsin

    YanıtlaSil
  66. hiç güzel anlatmıyor

    YanıtlaSil
  67. ARKADAŞLAR BENCE BU HOCA ÇOK GÜZEL BİR ŞEKİLDE VE DETAYLI BİR ŞEKİLDE ANLATIYOR.

    HEM BANA ÇOK YARDIMCI OLDU. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ANLATTIĞINIZ İÇİN HOCAM

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS