Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

7.sinif matematik denklemler konusu testleri soru cozumleri

Ekol hoca ilköğretim matematik dersleri bölümümüzde sizlerle birlikteyiz. Şimdi sizlere hüseyin hocamızın anlatımlarıyla 7.sınıf matematik birinci 1. dereceden 1 bir bilinmeyenli denklemler online testleri yaprak testleri test kitapları ve sbs de çıkmış denklem soruları ndan derlediğimiz soruları yayınlıyoruz ve anlatarak çözüyoruz. Pause yaparak ilk önce kendinizin çözmesi tavsiye ediyoruz.

Matematik birinci dereceden bir bilinmeyenli denklemler videolu konu anlatımı

33 yorum:

  1. harikaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  2. cok güzel çok begendim

    YanıtlaSil
  3. çoq qüsel kim yaptıysa ellerine sağlıq =D

    YanıtlaSil
  4. daha cok soru olabilirdi

    YanıtlaSil
  5. bence anlayamayanlar sorunu kendinizde arayın..bu kadar kaliteli hocalar siz gibi aciz öğrencilere oturmuş ders anlatıyolar daha ne yapsınlar..ayrıca herşey gayet açık ...

    YanıtlaSil
  6. öğretmenim;
    sadece video değil de normal olarak olsaydı daha iyi olurdu öğrenciler için...

    YanıtlaSil
  7. beyen medib bi b**q yooqq

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ulan adam senin gibilere ders anlatmaya çalışıyor sen oturmuş klavyeye küfür yazıp adamı kötülüyorsun. O adam alın teri dökmüş sen ooooh gel keyfim gel

      Sil
  8. çok güzel site bence sevmiyenlerininanasını dıtlyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru konuş sanki küfür edince eline bir şey geçiyoda

      Sil
  9. bnce gayet güzel olmş ... en azından emk sarfedilmiş ve bişeyler anlatılmşş... iisinide siz yapın biz görelim... !!!!

    YanıtlaSil
  10. iyisayılır işte

    YanıtlaSil
  11. keşke bunları bizde kaydede bisek bir sayfa halinde çok isterdim .ben öyle istiyorum

    YanıtlaSil
  12. ne olur bir sayfa halinde yapın yyaaa

    YanıtlaSil
  13. sayfa halinde yapsanız daha güzel olacakmış ama yinede süper

    YanıtlaSil
  14. bnce coq qüsel

    YanıtlaSil
  15. bence idare ederdi
    yorum yapanlar çok saçma yorumlar yapmış
    daha iyi biliosanız siz yapında görelim beyefendiler biras emeğe saygı denen şey yok sizde utanmazlar
    çok biliosanız neden bu siteye giriosunuz çok gerizekalısınız üzerine alınanlar içn sölüorm bunları insan adını doğru düsgün koyar küfürlü konşmaz yazış tarzınız da bile ne mal olduğunuz anlaşılıyor sinirimden böle şeyler yazıyoorum ben normalde böle knşmam!!!...

    YanıtlaSil
  16. hocaya haksızlık etmeyin dört dörtlük hazırlamış sen bide özal al bakalım saat başı ne kadar ekol hocaya şükredin dersi evinize getirdi...:)


    hocam teşekkürler

    YanıtlaSil
  17. lan ne bitmezmiş ama deydi

    YanıtlaSil
  18. çok güzeldi ben beyendim

    YanıtlaSil
  19. ben hiç bir şey anlamadım ,ama yinede emege saygı :):):D

    YanıtlaSil
  20. süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  21. cok güzel olmuş kim yaptıysa ellerine sağlık süperrrrrrr :):):):)

    YanıtlaSil
  22. berkay altıok adım ekleyin

    YanıtlaSil
  23. süpersin hocam tekrar anlat arkadaşlar düzgün konuşun emeğe saygı

    YanıtlaSil
  24. arkadaşa katıyom bu ekol hocanın yapcağı bu kadar olur

    YanıtlaSil
  25. yazı şekLinDe oLsayDı iŞimize YaraYaBİliRdi hocam.yazılı Da Yaparsanız SEvınırım

    YanıtlaSil
  26. yooooooo bence çok güzel anlatıldı

    YanıtlaSil
  27. bence çok iyi anlatıyorr maşallah devam edin hocam ilk kolaydan zora doğru başlasanız daha iyi olur.yinede elinize sağlık..xD

    YanıtlaSil
  28. hocam bnce her öğretmene yakısan bir sekilde anlatmıssınız

    YanıtlaSil
  29. biraz daha uzun ve biraz daha açık anlatılsaydı daha iyi olurdu

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS