Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Matematik Polinomlar Videolu Konu Anlatimi

Ekol hoca matematik desleri nden herkese merhaba. Matematik lise 2 10.sınıf polinomlar videolu konu anlatımı vidyomuza başlıyoruz. Polinom polinomların eşitliği bir polinomun ax+b ile bölünmesinden elde edilen kalan kavramları bölümleri vidyomuzun içinde anlatılmaktadır.
1.video

2.video

Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.Polinomlar Videolu Konu Anlatımı (Mesut Hoca)
2.
Polinomlar Özel Sorular (Ahmet Hoca)
3.Polinomlar Özel Sorular (Lütfü Hoca)
4.Polinomlar Özel Sorular (Veysel Hoca)
5.Polinomlar Özel Sorular (Yaman Hoca)

6.Polinomlar Özel Sorular (Nejdet Hoca)
7.Polinomlar Özel Sorular (Mehmet Hoca)
8.Polinomlar Çıkmış Sorular (Murat Hoca)
9.Polinomlar Özel Sorular (Mehmet Özek Hoca)

48 yorum:

  1. ÇOK GÜZEL ÇOK İŞİME YARADI TEŞEEKKÜR EDERİM

    YanıtlaSil
  2. yha cok güsel bilgiler var ama lise 1 leri hiç düsünmemişsiniz rica etsem çözümlü öss basit esitsizlik ve denklem sorularını nasıl bulabilirim yardım edermisiniz...

    YanıtlaSil
  3. kbra,
    istediğiniz ders yarın sitemizde olacaktır
    iyi çalışmalar

    YanıtlaSil
  4. videonun üstündeki ses ayarını değiştirince düzelir

    YanıtlaSil
  5. ya çok saolun bu biligiler çok güzel ama polinomlar hakkında daha geniş anlatım yaparmısınız....çözümlü sorular olarak..

    YanıtlaSil
  6. cok guzel tesekkurler ama bırazdaha yavas anlatsanız:D

    YanıtlaSil
  7. şüheda :::ya çok teşkkürler okulda da anlatılıo ama ordan alamadığım bilgileri sizden aldım çok teşekkür ederim dilegnizi ALLAH kabul etsn:d

    YanıtlaSil
  8. gerçekten coq qüzel bi site ama biraz daha ayrıntılara yer verilmesini istiyorum dil nalatım dersini ben bulamadım neden yoq .bilgilendirirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  9. Dil ve anlatım dersleri türkçe dersi içinde işleniyor. Yani menümüzdeki türkçe kategorisi içerisindedir.

    YanıtlaSil
  10. yha çooq tşk ederimn işime baya bi yaradı elinize saglık

    YanıtlaSil
  11. sizde olmasanız napardık biz bilmiorumm:):)

    YanıtlaSil
  12. bu arada msneniz varmı?:)

    YanıtlaSil
  13. yani matematikte çok lsım olcaksınız o yüden:)

    YanıtlaSil
  14. merhaba ben ece lise ikiye gidyorum türkçe anlatımı vardA tarih yokmu peki? tarih lasımda nerden bulbirim ?

    YanıtlaSil
  15. http://ekolhocadersleri.blogspot.com/2009/05/tarih.html

    YanıtlaSil
  16. videolar niye çıkmıyor artık bilgisi olan yazsın

    YanıtlaSil
  17. gerçekten çok açık ve net anlatıyorsunuz tebrik ederim çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  18. merhaba ben gizem benim konu anlatımlarına çok fazla ihtiyacım oluyor internette çok fazla kaynağa baktım ama benim için en faydalı olan yer burası anlatım şekilleri örnekleri çok basite indirgenmiş bazı konularda biraz daha ayrıntıya ihtiyaç duyulsa da gerçekten tebrik ederim sizleri çok yardımcı oluyorsunuz bizlere... Hoşçakalın

    YanıtlaSil
  19. GERÇEKTEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SİZDEN ANLADIGIM BİLGİLERİ OKULDA ÇEYREĞİNİ ANLAMIYORUM.OKULDA MATEMATİK TEN HİÇ BİR ŞEY ANLAMADIGIM İÇİN DİREK BU SİTEYE GELİYORUM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM YAZILI WAR BU HAFTA İNŞ. YARDIMCI OLACAK BU BİLGİLER.....

    YanıtlaSil
  20. tabloda bi yanlışlık var, x+4=0 => x=-4 dür.ama hocamız x=2 dir dedi ;)

    YanıtlaSil
  21. yarın sınavım vegedçekten çok işime yaradı emeği geçenlere çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  22. çok teşekkür ederim hazırlayanlara anlamadığım konuları bile anladım

    YanıtlaSil
  23. sayın ekol hoca...
    Ben K. Maraş'ın Elbistan ilçesine baglı kızılcaoba mahallesinden Murat Öksüz... Mükrimin Halil Lisesi 10TM/F öğrencisiyim.. Hocalarım allah sizden razı olsun.. allah tuttugunuzu altın etsin... allah sevdiklerinize bagıslasın... abi siz olmasanız biz ne yapardık..Mesut, Ahmet;lütfü;veysel;yaman;nejdet;mehmet;murat.Mehmet Özerk hocalar allah sevdiğinize bagıslasın...

    YanıtlaSil
  24. abi endstri meslek lisesi makine bölümü 10. sınıf atölye konularınıda koyarmısınız..

    YanıtlaSil
  25. hocam gerçekten çok ama çok teşekkür ediyorum anlatımınız çok akıcı ve anlaşılır biz öğrencilere böyle faydalı bilgiler aktardığınız için sizi tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
  26. gecmıs olsun hocam .)cok tesekkurler

    YanıtlaSil
  27. Ya siz süpersiniiz yaa,mükemmeel.Ellerinize sağlık.Çok teşekkürler çok çook..

    YanıtlaSil
  28. süpersinizzz hacııı

    YanıtlaSil
  29. çok teşekkürler hocam gerçekten sizi tebrik ederim süperrrsinizzz

    YanıtlaSil
  30. Süper ya Allah sizden razı olsun ...
    S.D

    YanıtlaSil
  31. vidio açılmıyo hocam sizden mi kaynaklı acaba linklerde sorun oalabilir mi deilse bendendir ?

    YanıtlaSil
  32. çok tşkr ederim hocam çok iyi oluyor okuldan önce burdan çalışıyorum ..!

    YanıtlaSil
  33. çok teşekkürler hocam elinize dilinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  34. bnce fazla gzl değil cnkü videolar kesik bn pek fazla anlamıorum.

    YanıtlaSil
  35. saolun hocam cok işime yaradı...

    YanıtlaSil
  36. çğk sağolun ocamgüzel anlatmışsınız

    YanıtlaSil
  37. hocam sizin sayenizde sınavım mükemel geçi allahsızden razı olsun sagılar not: 96 :D çorumlu

    YanıtlaSil
  38. katsayılar toplamını verirken x e 1 erilir bu 0 veriyor ^^

    YanıtlaSil
  39. kat sayı top. değişkene 1 veriliyordu 0 ne lan adam gibi anlat!

    YanıtlaSil
  40. gerçekten süpersiniz çok güzel anlatıyosunuz bravoo :)

    YanıtlaSil
  41. ekol hocam bilgisayarım donuyo sizden yararlanadım :(

    YanıtlaSil
  42. video açılmıo cnm ya bir türlü

    YanıtlaSil
  43. çok teşekkürlerr..

    YanıtlaSil
  44. çok yardımcı oluyorsunuz teşekkürler

    YanıtlaSil
  45. Çok yararlı oldu benim için teşekkürler emeği geçen herkese...

    YanıtlaSil
  46. Teşekkürler...

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS