Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Matematik polinomlar konusu soru çözümleri

Ekol hoca ilköğretim lise 2 10.sınıf matematik dersleri ne hoş geldiniz sevgili arkadaşlar. Şimdi sizlere ekol hoca ekibinden mustafa yavaş hocamızın anlatımlarıyla lise 2 10.sınıf matematik polinomlar konusu soru çözümleri öss de çıkmış sorular test kitapları yaprak testleri ve dersane denemeleri aşağıdaki vidyolarımızın içerisinde anlatılıyor.
Video 1

Video 2

Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.Polinomlar Videolu Konu Anlatımı (Behzat Hoca)
1.Polinomlar Videolu Konu Anlatımı (Hüseyin Hoca)
1.Polinomlar Videolu Konu Anlatımı (Mesut Hoca)
2.
Polinomlar Özel Sorular (Ahmet Hoca)
3.Polinomlar Özel Sorular (Lütfü Hoca)
4.Polinomlar Özel Sorular (Yaman Hoca)

5.Polinomlar Özel Sorular (Nejdet Hoca)
6.Polinomlar Özel Sorular (Mehmet Hoca)
7.Polinomlar Özel Sorular (Mehmet Özek Hoca)
8.Polinomlar Özel Sorular (Hasan Hoca)
9.Polinomlar Çıkmış Sorular (Murat Hoca)

12 yorum:

  1. güzel anlatıyorsunuz ama çok hızlı geçiyorsunuz fazla anlaşılmıyor

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık hocam.

    YanıtlaSil
  3. çok sakat var

    YanıtlaSil
  4. hocam valla yarın sınavım vardı elinize kolunuza sağlık anladım hepsını 95 alıcam kesin sümeyye

    YanıtlaSil
  5. Süper bir konu anlatım yhf tsk ederim..sınavda çok yardmcı oldnz..

    YanıtlaSil
  6. yarın sınaw war ...ve bn Yüksek alıcaıma inanıyorum! !!! !

    YanıtlaSil
  7. bıktım bu dersten bıktım matematikle geometri ne işimize yarayacak ileride mesela hukuk okumak istiyorum ama matematik yüzünden hayaller yıkılıyor sanki savcılar hakimler avukatlar mahkemede matematik problemi çözüyor

    YanıtlaSil
  8. allah hocalardan razı olsun okuldakilerden ii anlattıkları kesin yanii........

    YanıtlaSil
  9. bu videolar niye açılmıyo

    YanıtlaSil
  10. videolar açılmıyooor?

    YanıtlaSil
  11. videoyla ilgileneceğiz...

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS