Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Matematik rasyonel sayilar konusu yazili anlatim

ekol hocaEkol hoca matematik dersleri ne hoş geldiniz sevgili öğrenci arkadaşlarımız. Ekol hoca dan şimdi sizlere ilköğretim ortaokul ve lise de işlenen temel konulardan biri olan gerek matematik yazılı sınavı nda gerek dersane testleri nde çok fazla soru çıkartan ekol hoca matematik rasyonel sayılar konusu yazılı anlatımı nı yandaki resimden takip edebilirsiniz. Ekol hoca sitemizin menüsündeki matematik linkinden rasyonel sayıların videolu anlatımı nı da bulabilirsiniz.
Konu ile ilgili diğer başlıklar;
1.Rasyonel Sayılar Videolu Konu Anlatımı
2.Rasyonel Sayılar Özel Sorular

8 yorum:

  1. bunu nasıl büyütccez

    YanıtlaSil
  2. büyütünce bulanık çıkıyo yaa...
    hay ben sizin yapacağınız işe..

    YanıtlaSil
  3. Hıaaammmınıza

    YanıtlaSil
  4. ekol hocam çok güzel anlatıyorsunuz çok beğeniyorum :D

    YanıtlaSil
  5. bunları nasıl büyütcez sırlama olsa iyi olurdu

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS