Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

9.sinif matematik rasyonel sayilar sorulari testi

Ekol hoca lise birinci sınıf dokuzuncu sınıf lise 1 9.sınıf matematik testleri ve soru çözümleri nden herkese merhaba sevgili öğrenci arkadaşlar. Şimdi sizlere 9.sınıf matematik rasyonel sayılar konusu ile ilgili nejdet kirpi hocamızın hazırlamış olduğu 30 dakikalık soru çözüm videomuzu aşağıda ücretsiz ve üyeliksiz olarak izleyebilirsiniz. Ayrıca ekolhoca matematik grubumuzun hazırladığı diğer konu anlatımları ve yaprak testlere de yine ilgili bağlantılar linklerinden bakabilirsiniz.

Konu ile ilgili diğer başlıklar;
1.Rasyonel Sayılar Videolu Konu Anlatımı
1-A.Rasyonel Sayılar Yazılı Konu Anlatımı

22 yorum:

  1. coq tesekkur ederim sizee......

    YanıtlaSil
  2. cok isime yaradi saolun..

    YanıtlaSil
  3. çok da iyi değil... idare eder :S

    YanıtlaSil
  4. YAzılı Soru Yok Mu?

    YanıtlaSil
  5. valla çok iyi anladım hiç durdurmadan dinledim saolun.yarın matematik sınavım var. of napıcam ben yaa.neyse allah razı olsun.sizde bana dua edin.

    YanıtlaSil
  6. çk teşşekür ederim saoğlun

    YanıtlaSil
  7. adamın sesi nihat doğana benziyor

    YanıtlaSil
  8. ÇOK HIZLI ANLATIYOR BE :(

    YanıtlaSil
  9. çk teşekür ederim yarın ki performans ödevim için

    YanıtlaSil
  10. amqlar slm sizin ananızın ammına çamdiker gölgesinde seni sikerimm

    YanıtlaSil
  11. tşkr ederim çok güzel sınavdan 85 bekliyorum allah razı olsun

    YanıtlaSil
  12. ananızın kıllı amına yarramı sokarım

    YanıtlaSil
  13. kendi ananın amına sok hayvan

    YanıtlaSil
  14. bi poh anlamadm ben malım sanrm

    YanıtlaSil
  15. ses kalitesi biraz düşük ama genel olarak iyi

    YanıtlaSil
  16. Yaa acilmiyooo bu rasyonel

    YanıtlaSil
  17. tşkkr edeceğinize küfür ediyosunuz az insan olun be...

    YanıtlaSil
  18. Allah razı olsun.

    YanıtlaSil
  19. şenol hoca daha iyi bu ne yaa

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS