Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Videolu almanca dersleri izle

Ekol hoca sitemizden merhaba sevgili öğrenci arkadaşlar. Ekol hoca almanca dersleri sitemizde ingilizcenin yanında almanca eğitimi vermeye başlıyoruz. Ekol hoca bu hizmeti anadolu liseleri yabancı dil öğrencileri için ve almanca öğrenmek isteyen vatandaşlarımız için videolu online almanca dersleri anlatıyoruz. Sizler adına anlatımları için Belgin ve Ünal hocaya teşekkürler diyoruz.
Almanca Aile Birleşimi Sınavı Dersleri

1.Almanca Şahıs Zamirleri Videolu Konu Anlatımı (Belgin Hoca)
1.Almanca Şahıs Zamirleri Videolu Konu Anlatımı (Ünal Hoca)
2.Almanca Soru Kalıpları Videolu Konu Anlatımı (Ünal Hoca)
2.Almanca Soru Kelimeleri Videolu Konu Anlatımı (Belgin Hoca)
3.Almanca Sayılar Videolu Konu Anlatımı (Ünal Hoca)
4.Almanca Sayılar Videolu Konu Anlatımı (Belgin Hoca)
5.Almanca Günlük Konuşma Cümleleri Videolu Konu Anlatımı (Ünal Hoca)
6.Almanca Alfabesi Videolu Konu Anlatımı (Ünal Hoca)
7.Almanca Saatler Videolu Konu Anlatımı (Ünal Hoca)
8.Almanca Artikeller Videolu Konu Anlatımı (Ünal Hoca)
9.Almanca Yiyecekler Videolu Konu Anlatımı (Ünal Hoca)
10.Almanca Mektup Yazma Kuralları Videolu Konu Anlatımı (Ünal Hoca)
11.Almanca Cümle Kuralları Videolu Konu Anlatımı (Ünal Hoca)
12.Almanca Zaman Belirteçleri Videolu Konu Anlatımı (Ünal Hoca)
13.Almanca Fiiler Videolu Konu Anlatımı (Ünal Hoca)
14.Almanca Temel Kalıplar Videolu Konu Anlatımı (Ünal Hoca)
15.Almanca Ayrılabilen Fiiler Videolu Konu Anlatımı (Ünal Hoca)
16.Almanca Zorunluluk Fiili Videolu Konu Anlatımı (Ünal Hoca)
17.Almanca Fiil Çekimleri Videolu Konu Anlatımı (Ünal Hoca)
17.Almanca Fiil Çekimleri Alıştırmaları (1) (Ünal Hoca)
17.Almanca Fiil Çekimleri Alıştırmaları (2) (Ünal Hoca)
18.Almanca Ev İle İlgili Kelimeler Videolu Konu Anlatımı (Ünal Hoca)
19.Almanca Kendini Tanıtma Cümleleri Videolu Konu Anlatımı (Ünal Hoca)
20.Almanca Yeme İçme Kahvaltı Diyalogları Videolu Konu Anlatımı
20.Almanca Yeme İçme Kahvaltı Diyalogları Alıştırmaları (Ünal Hoca)
21.Almanca İkametgah Oturma Soruları Videolu Konu Anlatımı (Ünal Hoca)
22.Almanca Cümle Yapıları Videolu Konu Anlatımı (Ünal Hoca)
23.Almanca İle İlgeci Videolu Konu Anlatımı (Ünal Hoca)
24.Almanca İyelik Ekleri Videolu Konu Anlatımı (Ünal Hoca)
25.Almanca Aile ve Medeni Durum Videolu Konu Anlatımı (Ünal Hoca)
26.Almanca Hava Durumları Videolu Konu Anlatımı (Ünal Hoca)

184 yorum:

  1. Harikaaa.......
    İstanbul'un iyi Anadolu liselerinden birinde okuyorum ama hocamız daha ALmanca telafuzu bilmiyor..Almanca Hocası bulamadıkları için gönderemiyorlar da.Çok güsel.Emeğinize sağlık.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çemberlitş Anadolu Lisesinde okuyorum ve ekol hoca olmasa ne yapardım ben

      Sil
    2. ekol hoca kesinlikle en iyisi beyenmeyenler cok aşırı yorum yapıyorlar EMEĞE SAYGI BEE beyenmeyen gidsin daha isi site kurum kendi anlattığı dersleri koysun ... başkada dencek laf yok size

      ...

      Sil
    3. Bende anadolu lisesinde okuyorum almanca dersinde kimse naptığını bilmiyor

      Sil
    4. ben anadolu öğretmende okuyorum öğretmenimin anlattığı konuyu buradan pekiştiriyorum.Teşekkürler

      Sil
    5. ne diyon yerrak kafa

      Sil
    6. cok güzel anlatıyor ünal hoca. bizim okuldaki salak hoca anca kitaptaki metni okutuyor onun haricinde hic artikelmis kalıpmıs yok yani okuldaki sıfır ama burada anlıyorum

      Sil
    7. Ben de fen lisesindeim ama hocadan hiç bişiy anlamıyorum. iyi ki var bu site. sayenizde 97 aldım.

      Sil
    8. Kardeş, herkes mi yalan konuşur.

      Sil
  2. cidden çok gğzel özellikle ünal hoca muhteşem anlatıyor.telafuzları muhtesemm...anlatım yöntemi de daha etkileyici.okulda birsey anlamadım ama urda dinledikten sonra okulda daha aktif oldum.

    YanıtlaSil
  3. ünal hocanın videları açılmıyor.yardımcı olur musunz...

    YanıtlaSil
  4. Ekibimiz tarafından tüm almanca videoları kontrol edilmiş, sorun olanlar giderilmiştir. İnşallah yeni dersler eklemeye de devam edeceğiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam çoğul eklerini de anlatır mısınız?

      Sil
    2. Edatları da anlatabilir misiniz acaba?

      Sil
  5. 2 gün sonra sınavım vardı ve ben hiçbirşey bilmiyordum almancadan :D:D hadi bakalım sınavdan kaç puan alırsam hepsi sizler sayesinde Allah razı olsun :D

    YanıtlaSil
  6. çok faydalı oldu gerçekten de faydasını görüyorum. anlatımlar süper. teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  7. cok güzel gercekten cok tesekkür ederim.. elinize saqlık.. (=

    YanıtlaSil
  8. almanca yön tariflerini de anlatır mısınız hocam

    YanıtlaSil
  9. süper olmuş ya okulda hiç anlamamıştım burda anladım

    YanıtlaSil
  10. 100 aldım valla xD

    YanıtlaSil
  11. Elinize sağlık.. :)

    YanıtlaSil
  12. süpersiniz hocam ya çok saolun...

    YanıtlaSil
  13. ünal hoca ben cok zor beğenirim insanların anlatımını ama sizinki cidden süper

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok zor beğenirim bu da bilinsin Keke :P

      Sil
  14. merhabalar,
    ikinci kez üniversite sınavına girmek isteyen lisede türkçe matematik alanı okumuş bir üniversite mezunuyum. ikinci üniversite olarak-artık katsayılar eskisi gibi düşmediğinden- dil alanından tercih yapmak istiyorum. ve almanca dili ve edebiyatı bölümü kazanmak istiyorum. 2010 üniversite sınav sistemi ve yabancı dil sınavı ile ilgili olarak size danışmak istediğim şeyler var acaba hangi iletişim yolu/adresini kullanabilirim?
    ilginiz için şimdiden teşekkürler...

    YanıtlaSil
  15. DÜZELTME:
    Derslerimin kendi sitelerimin dışında öğrencilere ulaştırılmasını elbette beğeniyle karşılıyorum. Ancak,ismimin grubunuza yeni katılan hocalardan biri olanarak anılmasını da doğru bulmuyorum.
    ÜNAL ÖZDAl

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öğrencilerime sizin videolarınızı tavsiye ettim okulda ben evde siz kısa zamanda epey yol katettik beraber bazen derslerimizde de videolarınızdan faydalanıyoruz sesim kısılmıyor eskisi gibi öğrencilerim sizi çok seviyorlar sevgilerimi ve saygılarımı iletiyorum

      Sil
  16. Almanca videolarının yararlı olacagını düsünmüstüm ama buradaki almancalar çok çok basit, ilkokulda gördügüm şeyler.. Daha ileri seviye videoları yok mu?

    YanıtlaSil
  17. videoları hazırlayanların ellerine sağlık tşkler

    YanıtlaSil
  18. çok güzelde almanca tenseler yok future tense filanda olması lazım bence

    YanıtlaSil
  19. ÜNAL HOCAM BEN İKİ SENEDİR ÇALIŞMAYAN BİRİ OLARAK SİZE MİNNETTARLIĞIMI SUNMAK İSTEDİM.
    YETERKİ HANIMLARIMIZ İSTESİNLER DEMMEKKİ İNTERNET ÜZERİNDENDE KİŞİ KENDİ GAYET İYİ GELİŞTİRE BİLİRMİŞ.ŞİMDİ KENDİMİ DAHA İYİ HİSSEDİYORUM ÇÜNKÜ ZAMANIMI DEĞERLENDİRME ŞANSIM VAR (SAYENİZDE) NET VE ANLAŞILIR BİR TELLAFUZLA ANLATMIŞSINIZ UMARIM DEVAMI GELİR. TŞK.

    YanıtlaSil
  20. bn viyanada okuyorum sinavim var almanca bakiim dedim ama konular bi yere kadar tamamen hepsi tam degil :(

    YanıtlaSil
  21. ünal hocam bana hayatımdaki en güzel almanca videoyu yaşattığınız almanca dersini yaşattığınız için sağolun bana bunlar çok ama gerçekten çokkkkkkkkk yardımcı olacak sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum..........................................................................................................................................................................

    YanıtlaSil
  22. belgin hocanın 38 tane videosu var bende fakat 13. videoda sorun var 13.videoyu nasıl bulabilirim teşekkürler..

    YanıtlaSil
  23. bn anadolu lisesnde okuorm hocam hiç bişey bilmio nese buda idare edr ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  24. gerçekten çok güzel bir site
    anlatımıyla olsun konu kapsamıyla olsun dört dörtlük çok beğendim

    YanıtlaSil
  25. yaa bendee çok teşekkür ederimmm yaaa çok güzel bir site

    YanıtlaSil
  26. Harika bir paylaşım.Hocalarımızın emeğine sağlık.Devamını bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  27. sadece A1 seviyesinde var gibi geldi bana A2 B1 seviyesi olursa çok daha iyi olabilir :) ama bu hali de güzel devamını dilerim :)

    YanıtlaSil
  28. Tek kelime ile HARİKA.Daha başka ne denilebilirki.Dersler mükemmel.Allah sizlerden razı olsun.

    YanıtlaSil
  29. süpersin artık en başarılı ben olacağımm senin sayende

    YanıtlaSil
  30. arkadaslar anlatim cok iyi ama bu sekilde ogrenilen almanca avustria icin yeterli degil cunku burada cok dialog konusuluyo ve ne dedikleri yani agizdan cikan cumleler cok zor anlasiliyo ornek burada avusturyali was soru sozcugune agizdan cikarken wos diye duyuluyo yani avusrurya icin buradaki almanca yeterli degil ama iyi bir site hocalarimiza danke diyorum

    YanıtlaSil
  31. süper bi site sınıffta ki herkese tavsiye etttim

    YanıtlaSil
  32. hocam nerde vidiooooooooooooooolar harikaydı ama şimdide aç bırakyorsunuz daha yeni başlamıştım nese s

    YanıtlaSil
  33. bir de yazılı sorularını verse tam süper olacak

    YanıtlaSil
  34. yüreginize saglik okadar faydasi olacagini tahmin etmemistim.

    YanıtlaSil
  35. http://www.unalozdal.com
    burada 50 tane video var ben hepsini idm sayesinde indirdim cd ye çektim tvden izledim vallaha süper hazırlamış klavyene ağzına sağlık

    YanıtlaSil
  36. Evet.Gerçekten Ünal Hoca çok iyi anlatıyor.Tabi diğer hocalarda..Teşekkürler

    YanıtlaSil
  37. bencede cok dandik

    YanıtlaSil
  38. google da yer kaplıyo sadece :D

    YanıtlaSil
  39. Son 3 yorumu yazan Adsız'ın aynı kişi olduğunu anlamıycak kadar maldık zaten di mi. Bari 1 dakika arayla yazma da inandırıcı olsun salak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen ne diyon lan

      Sil
    2. millet videodan bahsediyo sen neden... gerçekten tam bir idiotsun

      Sil
  40. Merak ettiğim şey : Bu ülkenin başındakilerin çoğu öğrencilerin psikolojisini devirecek metodlar uyguluyor ve amaçlarına da ulaşıyor Siz neden haala bizler için bu kadar iyilik yapıyorsunuz ve Almancada bile yanımzdasınız ((((sevgili öğretmenler

    YanıtlaSil
  41. ünal hocam çok sağolun almancadan kalmıcam busene:)))

    YanıtlaSil
  42. CiDDen sÜper bi siTeee..:))) çok yardımcı oLuyor..

    YanıtlaSil
  43. hocam ben Almancada çok zorlanıyordum Belgin Hocam sayesinde 1 dersden cok şeyler ögrendim teşekkür ederim Belgin hocam

    YanıtlaSil
  44. BELGİN HOCAM SAATLER KONUSUNU BULAMIYORU NE YAPABİLİRİZ

    YanıtlaSil
  45. bizim bi hoca var Allah sizi inandırsın bütün ders boyu Almanya anılarını anlatıyo sınıf sınıf deil tımarhane mübarek

    YanıtlaSil
  46. tüm derslerimi bu siteden çalışıyorum almancadanda çok eksiğim vardı çok çalıştım videolu anlatım ile defterimde takip ederek almancada seviyemi arttırdığımı düşünüyorum ellerinize sağlık çok teşşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  47. yaRın yazıLım Var Ve Ben HiçbirŞey biLmiyorum Çok mutLuyum.. =)

    YanıtlaSil
  48. yaa çok güzel olmuş ellerinize ağzınıza sağlık çok teşekkür ediyorum .d sevgilerle birde eğer mümkünse yeni konularıda ekleyebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  49. süpersiniz sayenizde birçok eksiğimi kapattım :)) emeği geçen herkese ÇOOOK TEŞEKKÜRLEER!

    YanıtlaSil
  50. hadi baaalım bende kapatacam inş. oh oh oh :D

    YanıtlaSil
  51. ben anadolu lisesine gidiyorum ve fena değilim ama size şu kadarını söyleyeyim hiç başarılı değişlsiniz. 7-10 dakika ile mi almanca olacak? keşke.... anlatımınız berbst diyolog yok tamamıyla türkçe berbat yaa güzel olan bir sürü site var....

    YanıtlaSil
  52. hocam cok güzel anlatiyorsunuz.sizi cok begenerek dinliyorum.sizden ricam bunlarin gelmis ve gelecek zamanlarinida anlatmaniz.

    YanıtlaSil
  53. bi öncekini ben yazdım yinede saolun ha unutmadan sadece o komikti

    YanıtlaSil
  54. Ünal Hocam gerçekten çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook teşekkür ederim.Bir de şu sınıftaki araç gereçlerin artikellerini ve çoğullarını verebilir misiniz?Gerçekten çok lazım.Şimdiden teşekkürler...

    YanıtlaSil
  55. teşekkürler. sınavlar için doping almış gibi oldum.

    YanıtlaSil
  56. ünaL hocayı hiç beğenmedim. anlatırken hiç bişey anlamıyorum ve çok sıkılıyorum !

    YanıtlaSil
  57. Bakın arkadaşlar yaşadıgım sehirde kurs yok başka bi şehre gidiyorum ne bedenimde halim kaldı nede cebimde para gidip gelmekten Öncelikle imkanı olamayan arkadaşlara birazda olsa faydası olucağını düşündügüm mükemmel bi site Yanlzı ünal hocam videolar biraz kısa olmus lütfen buna bi cözüm bulunuz.Ve yardımlarınızdan dolayı sevgi saygı ve hürmetlerimi sunarım.Emegi geçen tüm arkadaşlardan allah razı olsun.

    YanıtlaSil
  58. arkadaslar ben almanyadan yaziyorum.buradaki almanca kurslarinda türkce konusmak yasak.herkes anlayabildigini anliyor.türk olmasina ragmen cok sert bir ögretmenimiz var.hocam derslerinizin devamini ve yardiminizi bekliyoruz. emeginize saglik. cok tesekkürler.

    YanıtlaSil
  59. bence almanca çok kolay bi ders zevkli bir dil

    YanıtlaSil
  60. çok güzel olmuş hocam kafamda soru işaretleri vardı ama artık yok c(:

    YanıtlaSil
  61. almancadan hiç anlamıyordum sayenizde anladım çok sağolun :)

    YanıtlaSil
  62. Videoların çoğu açılmıyor video bölümü bembeyaz lütfen yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o senin sorunun bizde açılıyor

      Sil
    2. bütün videolar çalışmaktadır

      Sil
  63. çok teşekkürler.çok faydalı oldu

    YanıtlaSil
  64. tek kelimeyle harikasınız siteye ve ekibe sonsuz teşekkürler... <3

    YanıtlaSil
  65. gerçekten çok güzel sayenizde yazılımdan yüksek bir not bekliyorum site yönetmine videoları bizimle paylaştıkları için teşekkür ediyorum ve tabiki hacalarada hepinizin eline sağlık.. :)

    YanıtlaSil
  66. hocam yarın yazılım var ve hoca reflexivpronomen diye birşey işledi (işldi demeye bin şahit ister)nedir bu hiç anlamadım.bir de dativ i işlerseniz çok güzel olur

    YanıtlaSil
  67. Allah bu bunu yapandanda sebep olanlardanda razı gesın ...

    YanıtlaSil
  68. hocam yakında (2 yada 3 gün sonra) sınavım var eğer yapabilirseniz dönüşlü zamirleri işlermisiniz ?

    YanıtlaSil
  69. Ben daha videalara hiç bakmadım bakmak için acaba değer mi diye ilk önce yorumları okudum.Okuduğum yorumlardan sonnra hemen burdan çalışmaya başlamaya karar verdim.Şimdiden emeği geçen herkese teşekkürler...

    YanıtlaSil
  70. ALLAH RAZI OLSUN HOCAM GÜZEL ANLATYORSUNUZ...

    YanıtlaSil
  71. bende güzel bir anadolu lisesinde okuyorum ama hoca perfekt tensi anlatmadan sınavda sorabilecek kadar akıllı

    YanıtlaSil
  72. Sevgili Ünal hoca anlatımlarınız için size çok teşekür ediyorum. Kursda dahi böylesine net bir şekilde anlamamıştım. Almancayı yeni öğrenenler sizin derslerini takip etmelidir diye dğşünüyorum.
    Ben belirli oranda işitme engelliyim bu şekilde öğrenmek benim için çok verimli oluyor. Tekrar teşekür ediyorum Güven

    YanıtlaSil
  73. ya niye düzgün konular yok örnegin modal verbler fln yok varsada ben bulamadm düzgnce modal verb adında başlık koysanız daha iyi olur uzatmıssınız aradıgımızı bulamıyoruz.

    YanıtlaSil
  74. merhaba arkadaşlar ben de bu videolar sayesinde almanca öğreniyorum ve çok faydalı buluyorum.Alman arkadaşım da Türkçe öğrenmek istiyor acaba onlar için de böyle videolar var mı varsa link verebilirmisiniz teşekkürler şimdiden

    YanıtlaSil
  75. hocalarımızın eline sağlık. Hiç Almanca bilmediğim halde 1 hafta çalışmayla bile birazda olsa kendimi ifade edebiliyorum. Süper bi paylaşım

    YanıtlaSil
  76. unal hoca,oncelikle tesekkur ederim.ben isvicrede multeciyim,hergun sizinle ders casiyorum.26 kadar ders prodraminiz acaba devami varmi.tekrar tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  77. denizli nadide anadolu lisesindeyim bizim hoca da iyi ama napalım inilizce gibi değil mecbur buna baş vurdum

    YanıtlaSil
  78. koca mektep işte almanca tanımıyoz valla denizlililer

    YanıtlaSil
  79. Ben bizim Almanca öğretmeninden hiçbirşer anlamıyorum.Bu siteyi buldum.Güzel bir siteye benziyor ama ben 9.sınıf Almanca konularının hangileri olduğunu bilmiyorum.Biri bana 9.sınıf Almanca dersi konularının hangi videolar olduğunu söyleyebilir mi???

    YanıtlaSil
  80. Hocam çook tşkkürler süper anladım
    Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  81. burada görev alan öğretmenlerden allah razı olsun iyi ki okuldaki öğretmenden hiç bir şey anlamıyorum çok saolun çok iyi yardımcı oluyorsunuz

    YanıtlaSil
  82. Belgi Hoca'nın anlattıklarını anladımda Ünal Hoca sadece cümleleri çeviriyor gramer falan söylemiyor ben cümlenin nasıl kurulduğunu anlamak istiyorum.Sadece cümleleri çeviriyorsunuz siz neyin nasıl olduğunu anlatılmamış :( Yarın sınavım var:/

    YanıtlaSil
  83. Çok güzel bir site, emeği geçen herkeze
    çok çok teşşekkürler. Anadolu lisesinde okuyorum, 2. yabancı ders olarak almanca görüyoruz, çok faydası oldu, ÜNAL hocam ellerinizden öper, yeni derslerinizi bekliyoruz ...

    YanıtlaSil
  84. tek kelimeyle müthiş böyle bişey görmedim harika

    YanıtlaSil
  85. denizlide nadide anadolu lisesi yok ya sallıyor üstteki amele. mustafa kaynak anadolu lisesinde okuyorum ve anlatımınızı cok beğendim emeğinize sağlık hocam

    YanıtlaSil
  86. belgin hocam ben de lise 1 im.bizim almancı dan hiç bişey anlamıyodum sayenizde öpreniyorum tşkkrler . in flames

    YanıtlaSil
  87. ünal hocayı beğenmedim belgin hoca süper

    YanıtlaSil
  88. ßende unaL hocayı Pek begenmedim. Belgin hocayı daha rahat anLıyorum.

    YanıtlaSil
  89. belgin hocam gerçekten çok güzel anlatıyorsunuz

    YanıtlaSil
  90. sanki almanyadan geldiniz de telaffuzu biliyorsunuz boş boş konuşmayın da dersinizi dinleyin bu dersten gerçekten faydalanmak isteyen faydalanır belgin hocam çok güzel anlatmış (sözüm telaffuza laf edenlere)

    YanıtlaSil
  91. perfektler yok.eklermisiniz?

    YanıtlaSil
  92. çok sağolun hocam...züleyha

    YanıtlaSil
  93. ünal hocam süper olmuş bana çok faydası oldu. sağolun

    YanıtlaSil
  94. valla bana almancayi boyleanlatsaydi almanca hocam simdi perfekt almanca konusurdum emeginizesaglik hocam

    YanıtlaSil
  95. bizim hoca sizin videolarınızla ders işliyor =) sizde olmasanız biz yandık allah sizden razı olsun

    YanıtlaSil
  96. gerçekten muhteşemmiş bana arkadaşım önerdi bence hiç kursa falan gitmeye gerek yok Hulusi Akay arkadaşıma teşekkür ediyorum burda ve Ünal Hocama :)

    YanıtlaSil
  97. süper anlatmışsınız çok sağolun

    YanıtlaSil
  98. allah razı olsun ilk sınavdan 05 puan almıstım bu sınavda 73 aldım. cok tesekkurler

    YanıtlaSil
  99. perfekt konu anlatımı yok mu ben mı göremedım ? acil cevap yazarmısınız yarın sınavım.. şuanda çok lazım ayrıca diğer videolar için çok teşekkürler her ders çok yararlı..

    YanıtlaSil
  100. hocam anlatımlarınız güzel ama bence biraz daha konu fazla olsa iyi olurdu ama yinede süper..

    YanıtlaSil
  101. Emeginiz icin tesekürler, emegin ne oldugunu bilmeyenler, emege saygisida olmaz.Basit yorumlar yazmak ise kisinin kendi karekter yapisini gösterir. Elestiri yapilabilir dogaldir, ancak seviye düsürmeden , o da kisinin seviyesini gösterir.

    YanıtlaSil
  102. hocam cıkıp antalyaya gelesim var ınanın anlatım harıka allah herkeze sizin gıbı hoca nasıp etsın elınıze dılınıze saglık.

    YanıtlaSil
  103. burdakiler cok basit ama emege saglık

    YanıtlaSil
  104. harikasınız diyecek bir şey yok...

    YanıtlaSil
  105. konularda daha detaylı ve daha özelleştirilmiş videolar olursa sevinirim ben üniversite almanca öğretmenliği öğrencisiyimbu siteden tekrar yapıorum ama daha zor konular detaylı bir şekilde ele alınırsa memnun oluruz... teşekkürlerr

    YanıtlaSil
  106. güzel ama bazı konular eksik...

    YanıtlaSil
  107. yol tarifi olsa iyi olurdu :/ elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  108. almanca sınavlarıma en büyük hazırlık burda :) hocamız derste oturup geri gidiyor ve anlatamıyor çok sağolun.

    YanıtlaSil
  109. cok güzel hocalarımız çok güzel anlatmış

    YanıtlaSil
  110. cok güzel hocalarımız çok güzel anlatmış

    YanıtlaSil
  111. herkese tavsiye ediyorum. bunun gibi anlatan başka siteler var mı ?

    YanıtlaSil
  112. biz yaklaşık 5 sene almanyada yaşadık gayet iyi bilirim almancayı bakıyım dedim notumu garantiye almak için bakmaz olaydım Kocaeli körfez fen lisesindeyim almanca notlarım bunun yüzünden düştü sakın izlemeyin müfredatla alakası yok

    YanıtlaSil
  113. Videoların yeterli olmadığını düşünüyorum, eksik konular ve bazı videolarda yanlış bilgiler var. Akkusativ, Dativ vb. konuların eklenmesini ve hataların giderilmesini rica ediyorum. Fazla basit anlatılmış olsa da ilk defa görenler için faydalı olabilir.

    YanıtlaSil
  114. terbiyeli takın lan

    YanıtlaSil
  115. Hocam saolun çok güzel işime yarayacağına inanıyorum yarın sınavımız var da.

    YanıtlaSil
  116. b1 seviye yok mu ?

    YanıtlaSil
  117. yarın almanca sınavım var ve modal verb ler de cıkıcak onlarla ilgili bi video var mı acaba?

    YanıtlaSil
  118. hocam çok almancacı gördüm daha sizin gibi anlatanı görmedim
    teşekkürler türkiyenin en iyi anadolu öğretmen liselerinden birinde okuyorum ama kendi öğretmenimiz bilmediği kelimeleri bize soruyo zaten rezalet anlatıyo ayrıca emeğe saygı süpersiniz hocamm............

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen ben de a.ö.l de okuyorum hocamız iğrenç, hiçbi şey bilmiyorum yarın sınav var...

      Sil
  119. geçmiş zaman yok mu ?

    YanıtlaSil
  120. bizde bir almanca hocası var almancası ana dili gibi , Allah düşmanımın başına vermesin o kadar diyorum dersten geçmek imkansız !!

    YanıtlaSil
  121. emeginiz icin tsk ler,,umarim devamina devam edersiniz,,,,

    YanıtlaSil
  122. 98 alıcam pek katkısı olmadı niye olmadı çünkü bu konulara çalışmamiştım yinede teşşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  123. bahçelievler anadolu lisesinde almanca bölümünü okuyorum videolar çok yardımcı oldu çok sağolun =)

    YanıtlaSil
  124. Çok Güzel anlatıyorsunuz hocam tebrık ederım ...

    YanıtlaSil
  125. BEYZANUR SOLDAT A SELAMLAR !!!!!!!!!!!!!1!!!1!1!1!1!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  126. keşke freizeit & hobbys konusuda olsa

    YanıtlaSil
  127. Bence her konuda aşırı boğucu ve sıkıcı anlatmış. Çok gereksiz detaylar var. Bence daha kısa olmalıydı.

    YanıtlaSil
  128. kıyafetlerle ilgili bir konu anlatımda olsa iyi olur not almadım hiç bişi hatırlamıyorum yardım lütfenn

    YanıtlaSil
  129. ekol hocam perfect ler ile ilgili video dinlemek izliyorum hangisinde anlatılıyo perfect ? çok karışık olmuş

    YanıtlaSil
  130. perfekt konusu yokmu ?

    YanıtlaSil
  131. Hatay Fen Lisesindeyim burada daha iyi anlatılıyor.

    YanıtlaSil
  132. Hatay Fen 479 tabanla alıyor bide

    YanıtlaSil
  133. perfekt konusu yokmu amk evlatları?

    YanıtlaSil
  134. perfekt yokmu be abi !!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  135. halil spora devam

    YanıtlaSil
  136. Hocam das perfekt anlatsanız..

    YanıtlaSil
  137. aynen das perfekt lazımdı en fazla yinee de allah cümlemizden razı olsun

    YanıtlaSil
  138. mübarekler bana almanca hobiler lazım napacaz?

    YanıtlaSil
  139. fiziksel özellikleri tanıtmayı anlatırmısınız

    YanıtlaSil
  140. valla das perfekt merfekt bilmemde yarın sınav var ne yapacağım ben onu düşünüyorum....

    YanıtlaSil
  141. dersi iyi anlatıyoda videonun kalitesini gördükten sonra insanın izleyesi gelmiyo bi an okulu bırakmak istedim

    YanıtlaSil
  142. bizim burda işlediğimiz konular yok

    YanıtlaSil
  143. hocam bu videoların kesin yeni müfredata uygun mu 2013 2014

    YanıtlaSil
  144. allah ünal hocadan razı olsun

    YanıtlaSil
  145. ÜNAL HOCAM ADAMIN DİBİSİNNNNNNNN ALAH RAZI OLSUN SENDEN VE

    YanıtlaSil
  146. teşekürler anlatığınız konulardan 100 aldım

    YanıtlaSil
  147. Çok şükür bugün de kalmadıqq

    YanıtlaSil
  148. prateritum perfekt falan da olsaydı keşke

    YanıtlaSil
  149. cümle kurmak falan onlar hangi konuya giriyo?yani karışık kelimeleri sıraya koymak?sınavım yarın ve tek bildiğim guten morgen demek yardım edinn!piliiiis.

    YanıtlaSil
  150. Bu sayfanızda tanıtım çalışması yapmak istiyoruz. Detaylar için lütfen iletişime geçin. marketing@protranslate.net

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS