Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Almanca iyelikler konusu videolu anlatimi

Ekol hoca almanca dersleri nden merhaba arkadaşlar. Bu dersimizde sizlerle almanca iyelikler konusu nu öğreneceğiz. Daha önce ich (ben) ve du (sen) kelimelerini biliyoruz. Mein (benim) dein (senin) manasına geliyor. Daha önceki ekolhoca almanca dersleri mizde wo wohnst du? Sen nerede oturuyorsun? Cevap olarak da Ich wahne in Antalya (Ben Antalya'da oturuyorum) gibi cevaplar veriyoruz. Videomuzda geniş bir ayrıntı ile derslerimize başlayabiliriz.

7 yorum:

  1. hiç güzel değil izlemedim bile hepsini. sadece örnek veriyor slayttan konu anlatımı yok. diğer hoca daha güzel anlatıyor.(telafuz kötü olsa da)

    YanıtlaSil
  2. bencede belgin hoca daha iyi anlatıyor onun sayesinde bayağı anladım Almanca yı

    YanıtlaSil
  3. Sağolun hocam çok yararlı bir çalışma

    YanıtlaSil
  4. Essen (yemek) fiilinin kişi şahıslarına göre çekimlerini yazabilir misiniz ???

    YanıtlaSil
  5. Ich esse du isst er sie es isst wir essen ihr esst sie Sie essen

    YanıtlaSil
  6. Lan gerizekalılar bari teşekkür edin.

    YanıtlaSil
  7. ralativsatze (ilgi cümlesi)konusu var mı acba?

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS