Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Matematik mantik konusu testi sorulari

Ekol hoca matematik dersleri nden selamlar. Şimdi sizlere mehmet afşin özek hocamızın hazırladığı en son video ile lise 1 9.sınıf lise 2 10.sınıf lise 3 11.sınıf lise 4 12.sınıf matematik mantık konusu testi online yaprak testi ni aşağıdaki videolarımızdan online ücretsiz üyeliksiz olarak izleyebilirsiniz sevgili arkadaşlar.

Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.Mantık Videolu Konu Anlatımı

150 yorum:

  1. allah razı osun trbrikler

    YanıtlaSil
  2. çok işime yaradı sınavım vardı saolunnn tebriklerr

    YanıtlaSil
  3. cok saolun yarın sınawım wardı we ben bu konuyu anlamamıştım şimdi anladım saolun :D :)

    YanıtlaSil
  4. oh beah anladım sonunda çok saolun

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim anladım ama neden bazıyerlerde dağılma özelliği kullandınız onu anlamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen malsın çünkü :) dersi iyi dinleseydin anlardın

      Sil
  6. hiç beğenmedim bunları okuduktan snra hiç bişe anlamadım iice kafamı karıştrdı iğrenç bişe yapmşsnz:)

    YanıtlaSil
  7. bence önce konuyu anlatın sonra soru çözün

    YanıtlaSil
  8. iğrenç yaaa bildiklerimi bile karıştırdım artık bunu yayınlamayın bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanane o zaman

      Sil
    2. sexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxsexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

      Sil
    3. salak sapık

      Sil
  9. Çok sağolun,çok işime yaradı,yarından sonrada sınavım vardı.Unuttuğum kuralları geri hatırladım...

    YanıtlaSil
  10. ayyh çok güzel anlatmış ama tükürüğünü yutmuyo ağzında biriktiriyo gıcık oldum bi yudum su alsaydı ağzına yapış yapış konuşuyo adam :DDD

    YanıtlaSil
  11. ya çok saolun ama hakkatten tükürüğünü yutmuyo ya bay geldi

    YanıtlaSil
  12. baba çok saol ya alllah ırazı oluversin

    YanıtlaSil
  13. sonunda mantığı anladım saolun

    YanıtlaSil
  14. ya çoook işime yaradı çook tenks

    YanıtlaSil
  15. çok saolun çok işime yaradı

    YanıtlaSil
  16. hocam çok güzel de keşke bazı yerlerde ne yaptığını daha ayrıntılı açıklasan

    YanıtlaSil
  17. bööhhh yani şok oldum ala ala nası anlatıo öle ıyy

    YanıtlaSil
  18. çok güzel anlatı yor allah razı olsun

    YanıtlaSil
  19. ben anlamadım ama sesi hoşuma gitti çünkü ben anasınıf öğrencisiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi kardeşim git oyuncak arabalarla oyna :D

      Sil
  20. ben dönem ödewi yapıodum soru cewapları alsım saolllllnnnnn :D :D :D

    YanıtlaSil
  21. abi biliyosunuz bu konudan 2010 ygs de soru cıktı gafil avlandım lysde cıkarsa diye calısıyodum

    YanıtlaSil
  22. bu konuyu hiç semiodum ama simdi anladım hersey için tesekkürler

    YanıtlaSil
  23. şimdi izliyeceğim inşaallah güzeldir çünkü bizim öğretmen güzel anlatmıyor

    YanıtlaSil
  24. gerçekten bişey anlamadım ama emeğe saygım var ellerinize sağlıksağolun

    YanıtlaSil
  25. hiç begenmedimm .... ama emege saygıı yinede....

    YanıtlaSil
  26. berbat adam hortlak mkı la

    YanıtlaSil
  27. yaa bazı soruları güzel anlatmış ama bazı sorularıda yanlış anlatmış (cümleli soruları) :P yinede emeğe saygı please... xD

    YanıtlaSil
  28. a.g hiç bi bok anlamadım yhaaa xD

    YanıtlaSil
  29. coook kotu anlatmış....

    YanıtlaSil
  30. bu me ya bu mantık deil ki..yuhhh ii sallamış..ag

    YanıtlaSil
  31. konuların hepsi böleyse ben tıp fakültesini rüyamda görürüm ancak :( oFFFFF

    YanıtlaSil
  32. ya wallaha pes resmen hoca anlatıyor bir insanın anlammaması çok zorr :D

    YanıtlaSil
  33. çoğu yerlerini anladım ama şu ve yi veya ya cevirme yerini anlamadım yhaa...akıl erdiremiyorum nasıl çaviriyolar :S

    YanıtlaSil
  34. süper anlatılmış saolun hocam ben öğrenciniz deilim ama olsun :)

    YanıtlaSil
  35. MANTIK konusunu sewiyoruuuuuuummmmmm!!!! ;P

    YanıtlaSil
  36. işime yaradı ya çok saqolunn

    YanıtlaSil
  37. ühühühühü :'( yaa ben anlamadımm bu konuyu bde hocamız cok kızıo anlamynlara(sınıfta kimse anlamadı.d) pzt. szlü yapcakmıs :/ dede korkut and. duyy sesimii dilek hocamm hiçç gzel anlatamıosnn haberin olsn .D.D

    YanıtlaSil
  38. ayyy çoook güüzel anlatmış ben zaten konuyu biliodum sorularla tam pekiştirdimm

    YanıtlaSil
  39. çarparsam görürsün pekiştirmeyi

    YanıtlaSil
  40. elinize sağlık çok güzel anlatıyor hiç anlamamıştım şimdi sizin sayenizde anladım çok sağolun

    YanıtlaSil
  41. yaşasın ekol hoca

    YanıtlaSil
  42. emege sayqı eyw.

    YanıtlaSil
  43. ne ayak la hiç biey anlamdım ama ödevim vardı cevapları aldım :D kafam iice karıştı :D

    YanıtlaSil
  44. kroyuuum olum ben la :D :D bu knuları anlamam lan :D nası bi iş bu allam :D adamlar yapıoooor yaaa :D :D ne malımışşın la :D

    YanıtlaSil
  45. bensuuu :D gel pekiştirek yavruum ;)

    YanıtlaSil
  46. gerçekten süper olmuş ellerinize sağlık çookk teşekkür ettim hocada süper anlatıyo bizim hocalar hiç anlatamıyo böyle bir hoca lazımm..:(((((

    YanıtlaSil
  47. sesi çok kısık allahım yaa bi iş yapmışınız bari doğru yapın

    YanıtlaSil
  48. bensuu pekiştirmeyi görcen şimdi bi çakarsam sana xD

    YanıtlaSil
  49. arkadaşlar bence siz kendinizi inandırmayın başaramam diye. emin olun siz herkesten daha üstünsünüz ve herseyi başarırsınız .. kendinize her zaman güvenin ve başaracağınıza inanın..:)

    YanıtlaSil
  50. yhaa sizler ne manyaksınız yhaaa bir halt mı yaptığınızı sanıyorsunuz, küstahlığında bir sınırı var adam olun derslerinize çalışın. Burada emek var. hoca sizleri düşünüp koymuş buraya anlatmış sizin yaptığınıza bak ... pes doğrusu sizlere inanamıyorum.eğer çalışkan bir öğrenci olsanız dersinize çalışır buradada tekrar gözden geçirirsiniz.

    YanıtlaSil
  51. bence hepiniz malsınız!!! heheheee

    YanıtlaSil
  52. helal olsun hocam sana çok işime yaradı ... İyi olan matematiğimi geliştiriyorum bu sayede .d

    YanıtlaSil
  53. video açılmıyorrr

    YanıtlaSil
  54. hocam saolun iyi anlatmışsınız bu arada balgam geldi size geliba anlatırken onları yutun please bide laf atanlar bize mal diyenler ben sizin a...... k.... okey mi adam gibi konuşun

    YanıtlaSil
  55. kes lan adsız :)

    YanıtlaSil
  56. allahrazı olsun maşallah güzel anlatıyosunuz sınavda inşallah iyi vir not alırım sayenizde

    YanıtlaSil
  57. lan kim buldu bu mantıkı yeter ya bıkıyo insan okulda saten hoca anlatamıyo bişeyi nalet olsun :///

    YanıtlaSil
  58. iğrenç yaa :D konu iğrençç yani hoca güzel anlatıyor ama tükürüğü beni de deli ettti :D

    YanıtlaSil
  59. la susun yaa :S anlayana kolay gelir :S saolun hocaammmm.la matematiği bu mantık konusuyla sevmeye başladım x:DD:xd

    YanıtlaSil
  60. fena anlatıyor

    YanıtlaSil
  61. mK. bu ne yha heC bi b.q bLmıodm kaFam ıyıCe kaRsTı mK. matemaTqını km cKaRdysa a.K .//

    '' ama kNuYu anLasm beLqı cozebLRdm '' .d.p

    ''0zq3''

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. konuşmayı öğren bitanem sen

      Sil
  62. valla ben şahsen çok zekiyim çok akıllıyım ama biraz da güzelim mi acaba heyyyyyyy çocuklar pilav yiyek güçlü olak ki bütün hocaları kovalıyak ki bu hocalar istanbulda hindiyesin

    YanıtlaSil
  63. saolun gerçekten çok işime yaradı anlamamştım konuyu şu ada öyle böyle çözüoruum soruları :)

    YanıtlaSil
  64. Hocanın ağzı şap şap ediyo valla :D

    YanıtlaSil
  65. allah razi olsun walla anladm sonunda

    YanıtlaSil
  66. Emeğinize,yüreğinize sağlık.Çok faydalanıyoruz.Başarılarınızın devamını dileriz.1-5 Birleşik sınıflarla ilgili daha çok anlatım ve döküman yayınlarsanız binlerce köy öğretmeninin duasını alacaksınız.Saygılar

    YanıtlaSil
  67. bence berbat hazırlanmış bir video en azından konuyu anlatsa özet halinde bizde rahat bir şekilde (anlayarak) videoyu izlerdik zaten soru çözmeye çalışan adamı konuşmaya mecali yok bide kendince ders anlatmaya çalışıyor iğrenç ötesi olmuş...

    YanıtlaSil
  68. begenemediyseniz dinlemiyeydiniz tamam mı siz bunu bile beceremezsiniz... saolun hocam ağzınıza sağlık çok teşekkür ederim:D

    YanıtlaSil
  69. beğenmmeyenlerin eli götünde kalsın

    YanıtlaSil
  70. harrrrrrrrrrrrrrrika

    YanıtlaSil
  71. amına koyim ne güzel

    YanıtlaSil
  72. bütün mesaj yazanları sikim

    YanıtlaSil
  73. vule eko yırttın yie ha puşt

    YanıtlaSil
  74. eyw baba super geldı helal san a

    YanıtlaSil
  75. ck güzel anlatıyor ya

    YanıtlaSil
  76. bence de çok güzel anlatıyor :) çok tesekkurler Mehmet hocam :) okuldaki hocam da çok güzel anlattı saolsun :) yani burdan fuat hocama a tesekkurlerımı sunuyorum :) yalnız tek bir yeri anlamadım ;
    [p^(q'vp)]=p
    bu nasıl p ye denk oluyor ?
    (bilenlerden lütfen cevap.)

    YanıtlaSil
  77. hayatımı kurtardı desem yeridir 50 soru yetiştirmem lazım yarına ve bu video bayağı işime yaradı teşekkürler hocam :)

    YanıtlaSil
  78. [p^(q'vp)]=p sorunun tamamı mı?

    YanıtlaSil
  79. harika mükemmel öğretmenimin anlattığından ii anladım :D emeğe saygı

    YanıtlaSil
  80. süper olmuş muck muck

    YanıtlaSil
  81. puhhhh box gibi çok malca la malllar ne izliosunuz ekol üdür nedir ;(

    YanıtlaSil
  82. bence çok güzel ekol beye laf atmayın arkadaşlar çünkü bende bir öğretmenim üstüme alırım hiç olmaz ekol beye teşekkürler

    YanıtlaSil
  83. ekol hocam niye mantık anlatmıyorsunz?

    YanıtlaSil
  84. siktirin gidin bok gbi anlatıyor mıy mıy

    YanıtlaSil
  85. Of .Abi bu nedir ya ?
    Hiç anlatamamışsınız .
    Teknolojiden soğudum bi an yemin ederim .
    Arkadaşlar gibi bildiklerimi unuttum .
    :/
    Başkaları da okumasın bunu , kaldırın .Hiç bi yararı olmadı , tam tersine zararı oldu .
    :P

    YanıtlaSil
  86. bn deniz apaçi derslere kafayı yormam sizde yormayın bni takip edin buraya videoyu izlemek için deil laf sokmak için geldim :)
    happy mis car desh is

    YanıtlaSil
  87. hocam allah sizden razı olsun çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzellllllll anlatıyorsunuz............... saygılarımla ZÜLEYHA

    YanıtlaSil
  88. sorular iyidi ama hoca içine ettiiiiiiiiiiiiiiiiii
    o anlatırken anlattığı yeri göstermemesi kafamı karıştırdı

    YanıtlaSil
  89. anladım saalun

    YanıtlaSil
  90. bence de çok güzel anlatıyor :) çok tesekkurler Mehmet hocam :) okuldaki hocam da çok güzel anlattı saolsun :)

    YanıtlaSil
  91. anlamıyorum yaa rezıllerdeyım suan...

    YanıtlaSil
  92. cok saolun elinize saglık

    YanıtlaSil
  93. hhhhhhhhhhhhhhhhiiiiiiiiiiiiihhhhhhhh anldım şimdi .: )

    YanıtlaSil
  94. Faruk ülker24 Ekim 2011 09:43

    allah razı olsun çok güzel anlattınız işimede yaradı hem tekrar ettim hemde sınava çalıştım inşallah sınavım iyi geçerrr

    YanıtlaSil
  95. Çok İşime Yaradı ALLAH Razı Olsn Matematik Yazılısı Olcz İnş Yüksek Alırım :)

    YanıtlaSil
  96. dua edin ya mat yazılısı olucaz yüksek alrsam hediye var bana ;)

    YanıtlaSil
  97. yarın yazılı var yüksek almam lazım dua edin hediye var ucunda ;)

    YanıtlaSil
  98. hafta sınavım var soruları .docx formatında olarak atarmısınız

    YanıtlaSil
  99. tabi aklı olan anlar bu konuy gerizekalıların ne işi var bu sitede yaya xd

    YanıtlaSil
  100. tuğçe yılmaz31 Ekim 2011 12:49

    yarın sınav var. bi kaç kuralı hatırladım ki onlar da en önemlileri yapmazsan toptan gidiyor soru. sayenizde...


    çok teşekürler hocam.:)

    YanıtlaSil
  101. zeynep turan31 Ekim 2011 15:30

    çok iyi anlatıyosunuz bu sayede yarın ki sınaavdan iyi not alacağıma eminim tekrar teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  102. ilk konu anlatimi olsaydi daha güzel olurdu yinede saolun

    YanıtlaSil
  103. Çok güzel anlatmışsınız, teşekkürler.Mantıkla alakası yok diyen arkadaşların kafasında yok zaten mantık.bence süper olmuş.soruları anladım ama başka soru çözemiyorum(Maalesef ki). AYRICA SU İÇ BİRAZ ANLATIRKEN HOCA :D

    YanıtlaSil
  104. valla tam videoyu izleyecekken altındaki yorumları görüm,içimde azıcık heves vardı o da gitti hadi ben kaçanze .d

    YanıtlaSil
  105. Çok Güzel Anlatmışınız Kuru Dilinize Sağlık Hocam :)

    YanıtlaSil
  106. senin ananı sikim o nasıl anlatmak öyle amk yarın sınav var yarra yedik hiç bi bok anlamadım

    YanıtlaSil
  107. a.q böle matematiğinde sorununda sikerim lan

    YanıtlaSil
  108. bu nasıl anlatma biçimi ya sikim gibi anlatıyor

    YanıtlaSil
  109. İğrenç buneya konuyu anlat amlele :D

    YanıtlaSil
  110. hiç bişey anlaşılmıyor :biçen

    YanıtlaSil
  111. 13.sorunun daha kısa bir çözümü yok mu?daha pratik bir çözüm yada anlatım.lütfen!sevaptır:)

    YanıtlaSil
  112. hocam nasıl bulabilirim hoca mantıkla ilgili 30 soru ve cevaplarını bul yaz getir dedi yardım edin arkadaşlar bizahmet lütfen:(??????

    YanıtlaSil
  113. süperrrrrrr yaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  114. yarın sınavım vardı iyi oldu

    YanıtlaSil
  115. sayenizde yarınki sınavdan iyi bir not bekliyorum inşallah karnedeki birleri düzelteceğim sağolun vallaaaaaaaaaaa koptum xD

    YanıtlaSil
  116. SoNuNda aNlAdıM yA Çok SaLuN.... :d

    YanıtlaSil
  117. ordaki yazılrı okuymyrm ama

    YanıtlaSil
  118. anladım saolmayın D

    YanıtlaSil
  119. adam uyuttu beni ya bu nasıl bi anlatım şeklidir

    YanıtlaSil
  120. bu siteye iyi dadandım valla bidaha istesenizde gitmem çok teşekkürler :D

    YanıtlaSil
  121. ya hoca güzel anlatmış ammma izlerken gözlerimi bozdum herhal her yeri bulanık görüyom videonun bulanıklığı gidrse çooook daha miiiiiiiiikemmmmmmmmmel olabülür:)))):):):)

    YanıtlaSil
  122. iğrenç.hiç beğenmedim.kafam bile karıştı. bence siz video yapmayı bırakınn ! :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim beynin yok kıtım ben demiyoda hocaya laf söylüyo :D

      Sil
    2. ahaha aynen

      Sil
    3. Zambağın videosu bunlar adamla sadece çalışıyo orda mal mal konuşmayı bırakın soru çözümlerinde anlamak zor zaten

      Sil
  123. anladım konuyu ama hoca kötü anlatıyo sanki adam uykudan yeni kalkmış tükürükler felan bizim eski bi matematik hocası vardı yüzümüze tükürüyodu buda pcye tükürcek şimdi amk :D adam gibi anlatan yokmu ya diger hocaları beğendim onlar anlatsın soru çözerek

    YanıtlaSil
  124. hoca iyi anlatıyo güzel anlatıyo ama çok uzatıyo konuyu ben baktım 2 dakkada kendi kağıdımda çözdüm altta cevap anahtarıda var benim yaptığım doğru özel olarak hoca çok uzatıyo

    YanıtlaSil
  125. bi tükürüqünü yut arkadaşım Allah aşkına ya :D

    YanıtlaSil
  126. konu eksiğin yoksa ne diye izliyorsun o zaman :D

    YanıtlaSil
  127. Kafam karıştı ama yinede teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  128. :D :) nabıyonuz beyaaa .........

    YanıtlaSil
  129. gafalar şahane mantık bahane .pp

    YanıtlaSil
  130. hiç açıklayıcı anlatamamışsınız ama yine de emeğiniz için teşekkürler

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS