Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

11.sinif matematik karmaşik sayilar sorulari testi

Ekol hoca matematik 2 konuları ndan 2010 lys soruları cevapları nda çıkacak olan 2010 lise müfredatına göre lise 3 lise üç onbirinci sınıf 11.sınıf karmaşık sayılar soruları başlığımıza hoşgeldiniz sevgili öğrenci arkadaşlar. Yaz tatilinde sitemizi takip eden arkadaşlar için özel tekrarlar hazırlık testleri denemeler sunduk bunlar matematik linkimizde. Ayrıca 11.sınıf matematik konuları yazılı soruları ve cevapları da bu linkimizdedir. Mehmet özek hocamız ve site ekibimizle birlikte sizlere iki parçadan oluşan karmaşık sayılar testi ni aşağıda yayınlıyoruz. İyi çalışmalar.
Video 1

Video 2

Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.Karmaşık Sayılar Videolu Konu Anlatımı (Mustafa Hoca)
1.Karmaşık Sayılar Videolu Konu Anlatımı (Ozan Hoca)
1.Karmaşık Sayılar Videolu Konu Anlatımı (Lisan Hoca)
2.Karmaşık Sayılar Özel Sorular -1, -2 (Nejdet Hoca)

39 yorum:

  1. güzel anlatıyo ama biraz farklı sorular olsa daha iyi olur

    YanıtlaSil
  2. tsekkur ederm...İşimi kolaylastırdınız...

    YanıtlaSil
  3. teşekkürlrr..:)

    YanıtlaSil
  4. ekol hca nerdesin ya

    YanıtlaSil
  5. ya yazılıda çıkacak sorulardan çözünltfn amayinade dilinizesağlık

    YanıtlaSil
  6. ya çok basit sorular ama bunlar başları

    YanıtlaSil
  7. ya bn yaprak test istyorum. ama burda hp konu anlatımı var...

    YanıtlaSil
  8. teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  9. ya bi git ya kırk saatte bi soruyu anlatıyoo çıldırdım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanki para veriyosun da daha bide eleştiriyosun yürü git !

      Sil
    2. kesinlikle kafayı yedım mıy mııy

      Sil
  10. ben yaprak test istiyorum nerde var indiremiyorum offfff

    YanıtlaSil
  11. ben sayısalcıyım ve bana karmaşık sayılar logaritma ve biraz tüme varımla ilgili 600 soru lazım lütfen yardım edin bütün siteler engellenmiş hiç bir şey anlamadım lütfen biri bana yardı etssssin

    YanıtlaSil
  12. cok güzel anlatılmış teşekkürlerr:)

    YanıtlaSil
  13. çok zorlarrrrrrrrrrrrrrrrrrr offf üni. ya ne zor seni kazanmak :((((

    YanıtlaSil
  14. ben ne yapacam video açılmıyo

    YanıtlaSil
  15. ben ne yapacam video açılmıyo

    YanıtlaSil
  16. bence gayet güzel arkadaşlar aç gözlülük yapmayın

    YanıtlaSil
  17. iyi hoşta hocam kolay sorular bunlar köklü sayıları verseniz ya misal karmaşık sayının kökünü verip karmaşık sayısını istiyor ya ha o sorularıda çözerseniz cok faydanız olur ve ayrıca yavaş değil arkadaşlar sadece sindirre sindire anlatıyor emeğinize sağlık kolay gelsin

    YanıtlaSil
  18. bu video neden açılmıo ?

    YanıtlaSil
  19. hocam çok güzel anlatıyosunuz.teşekkürlerr...

    YanıtlaSil
  20. Rica ederiz gençler sizler için varız yalnız aranızda ipnelik edenler var onları yakalarsam fena skerim haberleri olsun. Hepinize derslerinizde başarılar...

    YanıtlaSil
  21. hocam çok teşekürler sayenizde sınavım çok güzel geçti :D

    YanıtlaSil
  22. teşekkürler hocam :)

    YanıtlaSil
  23. thanks cok ii anldm :)))

    YanıtlaSil
  24. hocam cok teskkürler harikasınız:)

    YanıtlaSil
  25. kutupsal gösterim ve kök bulmayı anlatsnz ck makbule geçer :)

    YanıtlaSil
  26. Rica ederiz gençler ama bazı piçler var aranızda onları yakalarsam ana avrat skrım habrınız olsun

    YanıtlaSil
  27. Yazılar bit kadar :| Ama anlatım iyi =)

    YanıtlaSil
  28. gayt guzel anlatıyor

    YanıtlaSil
  29. hiççç biseyy anlamadım yhaa bide matematiğim 5 olacaqqq yhaa :( :(

    YanıtlaSil
  30. güzel ama kutupsal nerde?

    YanıtlaSil
  31. ya uzun uzun uyuz gibi anlatıyon hoca anlayacagımız şekilde anlat bu ne ya

    YanıtlaSil
  32. LAN AMK YARIN SINAVIM VARDI SENİ AÇTIM İZLİYİM DİYE ANLATIRKEN UYYA KALMIŞIM AMK O NASI Bİ ANLATIŞ SINAVADA ÇALIŞAMADIM ZATEN SESİNİ SİKEYİM HOCA EEFENDİİİİİİİİİ

    YanıtlaSil
  33. İlk defa görenler için kafa karıştırıcı olsa da dikkatli çalışılınca rahatlıkla kavranacak bir konu ile devam ediyoruz. TYT Matematik karmaşık sayılar konu anlatımı, sınavda iyi sonuçlar almayı düşünenler için kesinlikle takip edilmesi ve üstünde durulması gereken bir ders. Alan Yeterlilik Testi’nde de kendine yer bulan ve henüz müfredatta hangi sınava dahil edileceği konusunda netlik bulunmayan...
    tyt matematik karmaşık sayılar

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS