Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Matematik üslü sayilar testi soru çözümleri

Ekol hoca matematik dersleri ve testleri nden merhaba arkadaşlar. Şimdi sizlere aşağıdaki videomuzda lise matematik 1 bölümü konuları ndan lys ve ygs de soru çıkan üslü sayılar ile ilgili çıkmış sorular online yaprak testi soru çözümleri ni aşağıda mehmet hocamızın anlatım tarzıyla sizlere ttnetvitamin olarak sunuyoruz iyi çalışmalar.
Video 1

Video 2

Video 3

Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.Üslü Sayılar Videolu Konu Anlatımı (Mustafa Hoca)
1.Üslü Sayılar Videolu Konu Anlatımı (Serdar Hoca)
1.Üslü Sayılar ve Köklü Sayılar Videolu Konu Anlatımı (Özlem Hoca)
1-A.Üslü İfadeler Yazılı Konu Anlatımı
2.
Üslü Sayılar Özel Sorular (Nejdet Hoca)
3.Üslü Sayılar Özel Sorular (İhsan Hoca)

5 yorum:

  1. ben çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook beğendim bu arada benim lakabım aşkkkkkkkkkkkitooooom

    YanıtlaSil
  2. anlatımınız yavas ve kavratıcı..cok teskür

    YanıtlaSil
  3. video 3, 14. soru da yanlışlık yok mu? a+b+c en küçük 0 olabilir. a=1 b=-1 ve c=0 için bunu elde edebiliriz. Sonuç olarak toplamları 0 olur. Bir şeyi gözden kaçırıyor da olabilirim lütfen cevap yazınız..Emeğiniz için ayrıca teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  4. Sayın Hocam.

    Böyle bir site kurup ögrenmek isteyenlere karşılıksız bilgi verdiginiz için sizlere ne kadar teşekkür etsem azdır.
    Sizlere şunu arz etmek istiyorum. Birinci testin 1-2-3 sorularındaki çözümleri takip ettim.Üslü sayılar konusunda..
    soruyu çözerken en kritik noktasını anlatmadan geçiyorsunuz. bu anlatmadıgınız noktayı kendiliginden fark edebilecek bir ögrenci zaten bu dersleri takip etmez. siz bu noktaların muhakkak farkındasınız.işi kısa devre yaparak neticeyi bulmak dan ziyade işlem sırasında ki mühim noktaları anlatmak. kaçınılmazdır. Bunlarıda ilave ettiginiz takdirde daha faydalı olacagınızdan tereddütüm yok.

    saygılarımı sunarım. sizi dinleyen bir ögrenciniz.

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS