Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Matematik üslü ifadeler konusu yazili anlatimi

ekol hocaEkol hoca matematik üslü ifadeler konusu yazılı anlatımı na hoş geldiniz. Şimdi sizlere ekol hoca nın ders işleyiş tarzıyla hazırlanmış özgün ücretsiz üyeliksiz videolu konu anlatımları ve soru çözümleri ne devam ederken bir yandan da sizlere ücretsiz olarak bu yazılı anlatımı veriyoruz. Mustafa ekol hoca mızın hazırladığı bu konuyu dilerseniz bilgisayarınıza indirip tam sayfa çıktı alıp da çalışabilirsiniz.
Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.Üslü Sayılar Videolu Konu Anlatımı (M.Ekol)
1.Üslü Sayılar Videolu Konu Anlatımı (M.Bardak)

1.Üslü Sayılar Videolu Konu Anlatımı (Serdar Hoca)
1.Üslü Sayılar ve Köklü Sayılar Videolu Konu Anlatımı (Özlem Hoca)
2.Üslü Sayılar Özel Sorular (Nejdet Hoca)
3.Üslü Sayılar Özel Sorular (Mehmet Hoca)
4.Üslü Sayılar Özel Sorular (İhsan Hoca)

3 yorum:

  1. iğrenç yaaa bu ney ben videolu konu anlatım dedim

    YanıtlaSil
  2. bence buda güzel bi calışma benim işime yaradı =) proje ödevim cok teşeekkürlerr :)

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS