Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

11.sinif matematik çarpim sembolü soru çözümleri

Ekol hoca matematik dersleri ne hoş geldiniz sevgili öğrenci arkadaşlarımız. Şimdi sizlere lütfüzorlu dan ekol hoca lise 3 11.sınıf matematik yeni müfredata göre çarpım sembölü videolu online soru çözümleri yaprak testleri test kitapları yazılı soruları cevapları ve dersane denemeleri nden derlenmiş çok özel ve ücretsiz vidyolu çözümlerimizi sunuyoruz. Herkese başarılar video pass : www.lutfuzorlu.com adresidir. Lütfü zorlu hocamıza ekol hoca ailesi olarak teşekkür ederiz

8 yorum:

  1. gercekten güzel olmuş hemde anlaşılır teşekkür ederiz...

    YanıtlaSil
  2. süper anlatım olmuş teşekkürler..

    YanıtlaSil
  3. Hocam ekolhoca sitesini ilk keşfedenlerdenim.Liseye başladıktan sonra ilkokul gibi olmadığını gördüm her şeyi anlayamıyordum ne yapsam diye düşünürken internette konu anlatan videolar aramaya başladım ve sitenizi gördüm.İnanın dersaneye gitmiş gibi katkısı oldu ve bu yüzden size yaptığınız her şey için ve gögterdiğiniz bütün emekler için çok teşekkür ediyorum.Anlamadığım konuları tekrar dinlemek hemde görsel olması daha da güzel.Bu sitenizi yeni gördüm ve tek eksiği var bence o da derslerin sınıflanmaması (Türkçe,Matematik,Tarih vs) bu bize zaman kaybettiriyor.Bu konuyla ilgileneceğinizi düşünüyorum ve tekrar teşekkür ediyorum...

    YanıtlaSil
  4. Konu ile ilgili yorumlarınız için teşekkürler. Sitemiz içerisi kategorilendirme konusundaki son mesaj için de teşekkürler. Bu konuda gerekli kategorizelendirmeyi de yapacağız (şuandan itibaren başladık) ,teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. çok iyi öğretmensiniz

    YanıtlaSil
  6. bu ne ya bok gibi olmuş sizin götünüze girsin

    YanıtlaSil
  7. esen matematik kitabı


    http://turbobit.net/e758x6vtb6ba/11. sınıf esen konu anlat.rar.html


    http://hotfile.com/dl/144212966/ff2f741/11._snf_esen_konu_anlat.rar.html





    yaprak test


    http://turbobit.net/wra7jax82vir/sinav_yayinlari_10_11_sinif_matematik_yaprak_test.rar.html



    http://hotfile.com/dl/144228076/917ef25/sinav_yayinlari_10_11_sinif_matematik_yaprak_test.rar.html




    biyoloji ygs

    http://hotfile.com/dl/144237693/1581115/bio_ygs.rar.html

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS