Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Tarih Osmanlinin Kuruluş Dönemi Videolu Konu Anlatimi

Ekol hoca tarih dersleri nden merhaba sevgili arkadaşlar. Şimdi sizlere ekol hoca tarih grubunun hazırladığı Osmanlının kuruluş dönemi videolu konu anlatımı dır. Anadolu Selçuklu devletinin devamı olan osmanlı 1299 yılında söğüt ve domaniç te kuruldu. Osmanlı devletinin kuruluş amaçları osmanlının genişleme politikaları ve birçok kavram aşağıdaki vidyodadır.

71 yorum:

  1. emeği geçen herkesten Allah razı olsun,anlatım çok güzel fakat videonun 8-9.dakikalarında donma var.gerisini seyredemedim.

    YanıtlaSil
  2. Video kontrol edildi, herhangi bir sorun yok. Donma sizden kaynaklı olabilir. (Çerezlerinizi silmenizi ve tekrar sayfayı yenilemeninizi öneriyoruz.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neden sürekli sesi kısılıyor

      Sil
  3. hocam cok ii güzel de bunu yazılı olarak msn adresime atarsanız bütün derslerinkini sizlere cok dua eederim valla kederimisin@hotmail.com lütfen ama lütfen yollarsanız sevinirim sizlerden simdiden allah razı olsun

    YanıtlaSil
  4. çoooooooooookk güzel anlatmış

    YanıtlaSil
  5. izleyemiyormmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  6. tmm tmm açldı

    YanıtlaSil
  7. güzel olmuş agzınıza saglıuk

    YanıtlaSil
  8. konudan daha çok boş ayrıntılara girmiş .ertuğrul beyden 2. memet te gitti

    YanıtlaSil
  9. cok guzel olmus bu sefer konuyu anladım teskkurler..

    YanıtlaSil
  10. ya güzel çok hoş anlatmışsınız alla razı olsun bu hocalarımızdan hepsi çok hoş çok beğendim teşekkürler

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel anlatmış sınız ama bazı konular içinde mevcut değil:)

    YanıtlaSil
  12. ewet bazı konular tam anlamıyla ele alınmamıs.ama yinede güzeldi.hocama tsklerimi sunuyorum..!

    YanıtlaSil
  13. ya biraz daha yavaş anlatılsa daha iyi olabilirdi ama... teşekkürler

    YanıtlaSil
  14. çok güzel anlatmış ygs de çok yardımcım olcak inş kazanırım bu sene...

    YanıtlaSil
  15. hocam konuyu çok güzel anlatıyossunuz bu arada siz de çok güzelsiniz çok etkilendim sizden anlatısınıza hayranım sizede

    YanıtlaSil
  16. hocam cok saqolun......... hem soru hem konu anlatımı bı tarıh dersı bu kadar guzel anlatılır.. cok saqolunnnnnn
    seNAaa

    YanıtlaSil
  17. hocam cok ii güzel de bunu yazılı olarak msn adresime atarsanız bütün derslerinkini sizlere cok dua eederim valla su.07350@hotmail.com lütfen ama lütfen yollarsanız sevinirim sizlerden simdiden allah razı olsun

    YanıtlaSil
  18. çok teşekkürler,umarım yarınki sınavda başarılı olurum,Pelin Hocam harika anlatıyorsunuz,sayısalcı olarak tarihi anlamamı sağladığınız için saolun tekrardan

    YanıtlaSil
  19. çok teşkür hocam konuyu anlamıştım pekiştirmemde çok yardımcı oldunuz

    YanıtlaSil
  20. çok teşekkürler sağolun sizin sayenizde eksiklerimi tamamlıyorum ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  21. çok güzel anlatıyooorr ama birde ağzını şapırdatmasaaaa:@

    YanıtlaSil
  22. ya hocam sizin vidolarınızz neden açılmıyor siz çok güzelanlatıyordunuz yaaaa

    YanıtlaSil
  23. açılmıo bee

    YanıtlaSil
  24. ya bu video da açılmıyo acaba nasıl açılıyor
    bakar mısınız nerede arıza var

    YanıtlaSil
  25. maşallah çok güzel anlatıyorsunuz hocam.Konularınızın devamını dilerim .ağzınıza sağlık mütiş teşekür ederim

    YanıtlaSil
  26. o açılmıyo diyen arkadaş belliki açamamış vidyoyu arıza filan yokk

    YanıtlaSil
  27. Hocam ağzınıza sağlık çok güzel anlatmışsınız. Ben 7. sınıfa gidiyorum. Yarın sınavım var. İnşallah bu öğrendiklerim yarınki sınavda bana yardımcı olur. Tekrar teşekkürler.

    Şeyma

    YanıtlaSil
  28. anlamınız baya güzldi anladm

    YanıtlaSil
  29. iyi güzel hoş da hocam hiç savaşlara girmediniz yaa.. 1. kosova mesela veya niğbolu savaşı ?? ama yine de özetle güzeldi ağzınıza sağlık :))

    YanıtlaSil
  30. Gerçekten Çok güzel bir paylaşım devamınını bekliyorum . Allah razı olsun emeği geçen herkesten ..

    YanıtlaSil
  31. Gerçekten çok faydalı bir anlatım.Teşekkürler sayın hocam :)

    YanıtlaSil
  32. çok güzel anlatmış ama bazı savaşların ayrıntılarına girmemiş

    YanıtlaSil
  33. çok teşekkürler hocam çok güzel anlatmşınız sayenizde tarih çalışmayı sevdim emeginize sağlık

    YanıtlaSil
  34. mimikleri ve el hareketleri yersiz , itici ama bilgili ve anlatma yetisine sahip olduğu cok belli emeğine sağlık. teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  35. hoca'nın anlatımı insanda merak uyandırıyor..sürükleyici ve sohbet havasında geçen bir dersti.çok beğendim başarılarınızın devamını dilerim.

    YanıtlaSil
  36. hocam soyunuk anlatırsanız daha ilgi çekici olabilirsiniz

    YanıtlaSil
  37. Yazık Be Yaptığınız Ayıp. Hoca orda size ilim öğretmeye çalışıyor sizin yaptığınıza bakın.Kısacası şerefsizsiniz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cidden de öyle işte bunlar okumada gözü olmayan piçler..ayıp valla ya burda ben utandım hocaya saygı.. anlatmış ne güzel...

      Sil
    2. gerçektende ayıp yani ya sonuçta kadın bişeyler öğretmek istemiş sizin yaptığınız piçliğe bakın.

      Sil
  38. tek kelimeyle harıka butun konuları özellikle sizin adnızı girip dinliorum..çok tesekkur ederm...

    YanıtlaSil
  39. Videolarda bir sıkıntı var. İlgilenirseniz sevinirim. şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  40. Süper Anlatmış

    YanıtlaSil
  41. çok güzel anlatıyo,insanın dinleyesi geliyo ben çok beğendim hocam ağzınıza sağlık..

    YanıtlaSil
  42. güzel anlatmıs fakat ayrıntıya çok giriyor

    YanıtlaSil
  43. hoca tam sikmelik

    YanıtlaSil
  44. aynen sikici seninle grup yapalım sikelim tanıorum ben bu hocayı amı da güzel göğüsleri felanda taş gibi

    YanıtlaSil
  45. ses hemen kısılıyor bir şey anlıymadım lan!!!

    YanıtlaSil
  46. hocam ben size aşık oldum ya...

    YanıtlaSil
  47. Ananıza, bacınıza yapsalar aynı yorumları o zamanda siker misiniz piçler. Allah var, utanın! Hiç mi saygınız, terbiyeniz de yok. Ayıp! Size emeği geçenlere, yazık.
    Hocam; çok güzel anlatıyorsunuz, emeğinize sağlık, Allah razı olsun sizden.

    YanıtlaSil
  48. hocam gerçekten çok güzel anlatmışsınız çok teşekkür ederiim fakat Yıldırım Beyazıt döneminde İstabul 3 kez kuşatılmış bunu da söylemek istedim ilk kuşatmada Macarlarla karşı karşıya kalındığı için kuşatma kaldırılmıştır.

    YanıtlaSil
  49. bazen kusuyorum ben

    YanıtlaSil
  50. amk bussuru ayruntıya gırmış bos konunun yarısında başka kısım anlatıyo bıtmez o ders

    YanıtlaSil
  51. cok guzel anlıyorum artık

    YanıtlaSil
  52. çok güzel anlatıyosunuz hocam ağzınıza sağlık.

    YanıtlaSil
  53. müthiş anlatıyo a dan z ye kadar teşekkürler emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  54. yıldırım beyazıd ve sonrasını anlatan vıdeoyu nerden bulabılırıııım

    YanıtlaSil
  55. Yanıtlar
    1. öküz BURASI diNGOnun AHrıMI GİT BAŞka yerDE OOtlan

      Sil
  56. terbiyesizlik yapma

    YanıtlaSil
  57. bu ne ya donup duruyo derse geçmeden video bitti

    YanıtlaSil
  58. hoca hanım çok seksisiniz bence siz buralarda harcanıyorsunuz gelin bize gelin bize 1 gecelik 200 300 tl oooh mis ne güzel işte daha ne istiyorsunuz hele patronla saxo cektinizmi paraya para demezsiniz benden söylemesi

    YanıtlaSil
  59. meraba hocam sizi dinledikçe dersi dinliyorum

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS