Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Tarih osmanli devletinin yükselme dönemi videolu

Ekol hoca tarih dersleri osmanlı devletinin yükselme dönemi videolu konu anlatımı na hoş geldiniz sevgili öğrenci arkadaşlar. Ekol hoca tarih dersleri kapsamında ki bu konumuzda geçen bazı kavramlar şunlar ; osmanlının toprak bütünlüğü osmanlı devletinin diğer devletlerle ilişkileri yükseliş dönemi istanbulun fethi sonrası siyaset fener rum patrikhanesi türk siyasi birliği vidyosu aşağıdadır.

48 yorum:

  1. tarihi tekrardan sevdimm cok harıka bı anlatım cok tesekkurler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ciddeeeen sssssüpeeeeeeeerrrr bizim hoca hiç anlatmıyor burdan dinlioyrum :)))) çok tatlı kadın bide ya :))

      Sil
  2. Öncelikle bu sitenin hazırlanmasında emeği geçen herkese çok teşekkür ediyorum. 2010 yılı sınavına hazırlanırken işimin zor olduğunu düşünmüştüm ancak bu siteyle tanıştıktan sonra bunun bu kadar zor olmadığını farkettim.Sadece videoları izleyerek, soru çözümlerimde doğru oranını fazlasıyla yükselttim.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Çok çok çok çok teşekkür ederiz hocam. sayenizde inşallah yarın iyi bir not alcaz :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen . bütün öğrenciler aynı hayatı yaşıyo: sınavdan bir gün önce çalışıyoruz .. ama mutluyz biz böyle :)

      Sil
  4. çok güzel anlatıyo
    ama soruların cevaplarını hemen söylemese daha iyi olurdu

    YanıtlaSil
  5. videolar donuyor bi çare bulsanız ıyılığinize ıyılık katmıs olursunuz bız yararlanamadıktan sonra cok havada kalıyor... :S

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş emeğiniz için çok tşk. ederiz

    YanıtlaSil
  7. emeğine sağlık afferimiyi

    YanıtlaSil
  8. hoca güzelmiş fıstık gibi

    YanıtlaSil
  9. bencede mükemmel anlatıyorsunuz hocam emeğinize sağlık bu arada soru çözerken cevabı hemen söylemeyin biz cevabı veremiyoz siz söylediğiniz için onun dışanda cok güzel anlatım

    YanıtlaSil
  10. çok tşk ederim hocam

    YanıtlaSil
  11. çok spr anlatı keşke bizim hoca olsa

    YanıtlaSil
  12. hocam çok güzel anlattınız teşekkülerr

    YanıtlaSil
  13. ben size hayranım bede sizin gibi tarih ögretmeni olmak istiyorum

    YanıtlaSil
  14. hocam anlatımınız o kadar güzelki anlamadığım konu yok size ve emeği geçen herkese teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  15. paylasım icin tesekkürler , emeginize saglık..

    YanıtlaSil
  16. ben pelin yüzal enöz hocayı çok seviyorum..tarih dersni çok güzel anlatıyor.. teşekkür edrim hocam:):)

    YanıtlaSil
  17. iyi hazırlanmış

    YanıtlaSil
  18. Ellerinize sağlık güzel hazırlanmış

    YanıtlaSil
  19. bizde böyle hocalar istiyoruzz :] duyun sesimizi !!! daha konuşmayı düzqün yapamayan hocalardn tarih dersi alıoruz.s

    YanıtlaSil
  20. bir işi yaparken, işi severek yapmanın etkisi büyüktür...pelin hocada işini severek yaptığını anlatımıyla,uslubuyla göstermektedir...saygılar hocam:)..

    YanıtlaSil
  21. Hocam Çok saqolun sizin sayenizde tarih sınavından 100 aldım size cok cok cok tesekkur ederim . ORDU-FATSA

    YanıtlaSil
  22. kanuni dönemine kadar gayet iyi anlattınız hocam ama kanuni dönemi cok cabuk gecildi :S yinede teşekkürler hocam

    YanıtlaSil
  23. GERÇEKTENDE ANLATIMIZI ÇOK BEĞENDİM,AKILDA KALICI,OSMANLI DEVLETİNİ ÇABUL GEÇTİNİZ AMA GENEDE TŞK.

    YanıtlaSil
  24. gerçekten çook güzel anltıyorsunuzz

    YanıtlaSil
  25. cok cok begendim ellerinize saglık hocam, hiristiyan demezseniz daha hos olur :D

    YanıtlaSil
  26. bu video 4.dk dan sonra arızalanıyor bi baksanız iyi edersiniz !

    YanıtlaSil
  27. yaa bu neden donuyooooo

    YanıtlaSil
  28. kanuni dönemi çok kısa olmuş ama yinede iyi..:)

    YanıtlaSil
  29. SÜPERRRRRRRRRR

    YanıtlaSil
  30. çok sağolun hocam A.R.O.

    YanıtlaSil
  31. gzel anlatıyosnz hocam bn de szi kpss için takp edp izliyorum sağolun hocam emeğinze sğlk..

    YanıtlaSil
  32. emeğinize sağlok çok çok güzel teşekkür ederim kendi adıma

    YanıtlaSil
  33. ayrıntı niye yoğ laaaa

    YanıtlaSil
  34. Gerçekten çok iyi anlatıyor hoca ses tonu mükemmel sınava girdim sınavda diğer butun konuları izlediğim için 83 aldım teşekkürler ...

    YanıtlaSil
  35. hocam ıstanbul değil İstanbul :D

    YanıtlaSil
  36. Tarih dersini sevdiriyorsunuz anlatışınız ile teşekkürler hocam, sayenizde tarihten bir şeyler anladım. :)

    YanıtlaSil
  37. anlatışını yeterli bulmadım çok yüzeysel ve bilgisi olmayana çok güzel gözükecek şekilde anlatıyorsunz ve son 10 dk soru çözeceğinize konuyu daha ayrıntılı anlatın. eğer böyle bir işe giriştiyseniz tam yapın 1 saatik konuyu 30 dk anlatarak kimseye bi fayda sağlayamazsınız. teşşkrler.

    YanıtlaSil
  38. videonun donması dışında iyi . ama eksikler çok

    YanıtlaSil
  39. hocam gercekten supersiniz ama lutfen kanuniyi daha cok anlatın okulda uzun bi konu

    YanıtlaSil
  40. gerçekten çok akıcı hiç sıkmadan anlatıyor..ama bu yükselme dönemi brz kısa olmuş sanki..daha geniş alablirdinizhocam..ama anlatım şekli süper...

    YanıtlaSil
  41. basta 2.mehmet diyor hocam anlmadıgım sey kıtabımda duraklama dönemip adişahları içindede 2.mehmet var 1595-1603 ayrı kişiler mi bunlar

    YanıtlaSil
  42. on numara ders çalışmayanlar buraya on numara çok güzel o hoca çok iyi......

    YanıtlaSil
  43. bütün dersleri siz anlatsanız olmamı .d

    YanıtlaSil
  44. yavuz 2.selim değil 1. selim

    YanıtlaSil
  45. Çok güzeel teşekkürleeer :D Keşke bizim tarihçi siz olsaydınız , emeğinize sağlık. Çok tatlısınıız hocam :) <33

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS