Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Türkçe dersi cümlede anlam konusu videolu anlatimi

Ekol hoca türkçe dersleri nden herkese merhaba sevgili öğrenci arkadaşlar. Şimdi sizlere ilköğretim ortaokul 6.sınıf 7.sınıf 8.sınıf türkçe dersi konuları ndan olan cümlede anlam konusu videolu anlatımı örnek cümleleri ve birçok soruları aşağıdaki vidyomuzda bulunmaktadır. Konuda geçen bazı kavramlar, cümle vurgusu bağlaç edatların cümleye kattığı anlamlar cümlede anlam ilişkisi neden sonuç ilişkisi koşul cümlesi nesnel yargılar yorum cümlesi kişileştirme konuları aşağıdadır.
Bölüm 1

Bölüm 2

32 yorum:

  1. çok güzel anlatılıyo tesekur ederım

    YanıtlaSil
  2. ama cok güzel anlatıyo

    YanıtlaSil
  3. güzeeeelllll :))

    YanıtlaSil
  4. hemde çok güzel teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. bok gibi o.çççççları

    YanıtlaSil
  6. ekol hoca dedi ki6 Mayıs 2010 12:23

    çocuk sen terbiyesizsin sana bi çakarım bi da yer çarpar

    YanıtlaSil
  7. ben pek beğenmedim.çünkü hiç bir anlamadım...

    YanıtlaSil
  8. hocanın anlatım tarzı ses tonu cok farklı bıraz daha dusuk sevıyede anlatılırsa daha verimli olacagına ınanıyorum sesınde cok fazla degısıklık var anlasılacak gıbı deyıl yanı derımkı dusuk sevıyede anlatılması daha verımlı bir hal alcaktır üsteki terbıyesız arkadasımız nıe boyle kufurlu iletısım kurdu anlamadım benım gıbı kurabılırdı bence ole orencı oolacagına olmasın daha ıyı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru.ama o mal olduğu için bunu anlamayabilir.

      Sil
  9. çok güzel anlattı

    YanıtlaSil
  10. ÇoK güZeL anlatıyorsunuz :D

    YanıtlaSil
  11. Bence gayet Başarılı bı anlatım... emegınız ıcın Tşk.. Amacı olan arkadas zaten dersı anlatan kısıde sorun bulmaz.. Anlayan her ne sekıl olursa Olsun ANLAR.. sızın yaptıgınız sadece anlatımı begenmemek (sımarıklık) ... bunu bulamayanlarda var

    YanıtlaSil
  12. hoca kıt galiba :d

    YanıtlaSil
  13. Emeğiniz için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  14. hoca cok yawas anlatIyo.bence biraz daha hIzlI we akIcI anlatmalIydI. ama anlamayacak gibi degil ..beyni olan anlar...

    YanıtlaSil
  15. merve nur dediki...
    ya açılmıyo

    YanıtlaSil
  16. neden açılmıyor

    YanıtlaSil
  17. ya admin neden açılmıyo

    YanıtlaSil
  18. açılmıyor ki:(

    YanıtlaSil
  19. BENİM ADIM SEZER BENCE ÇOK GÜZEL ANLATILIYOR BEĞENDİN HAFTAYA SINAVIM VAR 100 ALCAM BENCE. İLK ANLAMADIM AMA ŞİMDİ İİ ANLIYORUM. SAOL EKOL HOCA

    YanıtlaSil
  20. acılmıyoooooooo

    YanıtlaSil
  21. bence anlatımı iyi ama hiç bişe anlamadım neyse genede saol ekol hoca işlemediğim konular yarın sınavım var

    YanıtlaSil
  22. ya açılmıyorrrrrr ...yardım edinn ne olur

    YanıtlaSil
  23. Açılıyor Nasıl Açılmıyor Ya

    YanıtlaSil
  24. ben açtım.çokkkkkkkkk güzeldi

    YanıtlaSil
  25. bence çok güzel anlattı çünkü türkçe sınavım var da ondan baktım yani bana göre çok güzel anlatıyor

    YanıtlaSil
  26. yani idare eder ben cümlede vurguyu istiyordum. bulamadım ama buda iyi fakat daha iyi bir anlatım olması gerekirdi!!

    YanıtlaSil
  27. niye bakarak anlatıyor o öğretmen kendi anlatabilir çok basitti pek beğenmedim

    YanıtlaSil
  28. Allah belanı versin sana ne kadar konulursan okadar yarrak girsin

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS