Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Matematik ebob ekok konusu yazili anlatim

ekol hocaEkol hoca matematik dersleri nden herkese merhaba sizlere çok büyük ve güçlü öğretmen kadromuzla ekol hoca ailesi olarak hizmet vermeye devam ediyoruz. Ekol hoca nız şimdi çeşitli sebeplerden dolayı gelen yazılı anlatım isteklerini de cevap vermeye devam ediyoruz. Artık ekol hoca sitemizde tüm derslerin ücretsiz yazılı anlatımını da bulabileceksiniz inşallah. Şimdi de konumuz ilköğretim lise matematik ebob ekok konusu yazılı anlatımı dır. Yandaki resme tıklarsanız resim tam ekran olur.
Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.Ebob Ekok Videolu Konu Anlatımı (Doğan Hoca)
1.Obeb Okek Videolu Konu Anlatımı (Mustafa Hoca)
2.
Obeb Okek Özel Sorular (Hüseyin Hoca)
3.Obeb Okek Özel Sorular (Mesut Hoca)
4.
Ebob Ekok Özel Sorular (Ozan Hoca)
5.Ebob Ekok Özel Sorular (Tekin Hoca)
6.
Obeb Okek Yaprak Testi

17 yorum:

  1. hocam cok güzel anlatıyorsunuz dersınızde cok güzel anlıyorum

    YanıtlaSil
  2. 5.sınıf yok mu yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa çok iğrenç bu site

    YanıtlaSil
  3. hahaaaa hiç bişey anladımmmm

    YanıtlaSil
  4. anlamadımmmmm

    YanıtlaSil
  5. 5.sınıfta ebob ekok yok cnikommm sana gore deil ama test istiosn bi site biliom

    YanıtlaSil
  6. DERSVİZYON AGİRİN ÇOK GÜZEL BİR SİTEEEEEEEEEEEEEEEEE

    YanıtlaSil
  7. ekol hocayı arkadaşım tavsiye etti geçen sene o zaman matematikcafe de takip ediyodum ama bu siteye gectiğinizden beri videolar açılmıyor. Matematiği sizin sayenizde sevmeye başlamstım tabikide anlamaya geometri yazılım var özel ders bile sizin kadar etki göstermedi lütfen yardımcı olun . üye girişi falanda yazmıyor.

    YanıtlaSil
  8. hocam keşke daha açıklamalı yapsaydınız

    YanıtlaSil
  9. arkadaşlar bu vidio nerden açılıyooo

    YanıtlaSil
  10. www.videokonuanlatimi.com sitesi çok güzel arkadaşlar..

    YanıtlaSil
  11. açılmıyor bu video yaa nasıl bir site anlamadım girmenizi tavsiye etmem

    YanıtlaSil
  12. neden yorum yaparken saçma kelimeleri yazmam gerekiyor amaç ne biri bunu açıklayabiir mi?

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS