Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Osmanli devleti kültür uygarliği videolu konu anlatimi

Ekol hoca tarih dersi konu anlatımları örnek soruları ndan herkese merhaba sevgili öğrenci arkadaşlar. Şimdi sizlere ekol hoca tarih ekibinin hazırladığı ilköğretim de sosyal bilgiler dersi osmanlı devleti kültür uygarlığı adı altında geçen lisede de inkılap tarihi dersleri başlığı altındaki osmanlı devleti kültür uygarlığı konusu videolu konu anlatımı aşağıdadır. Ekol hoca nın konusunda geçen bazı kavramlar, osmanlı devletinin yönetim biçimi yapısı mutlak monarşi sancak kafes usulü şehzadeler ve birçok kavram aşağıdadır.

15 yorum:

  1. çooookkk güsel anlamış agzınaa sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. ilk ünitelerden başlayarak izleyorum.o kadar güzel anlatıyorsunzki pelin hocam çok teşekkür ediyorum size.

    YanıtlaSil
  3. her şey için teşekkürler ağzınıza sağlık

    YanıtlaSil
  4. hakikatende harika anlatlatmışşş yane ağzına sağlık hoıcanın tebrikler ilk defa tarihten bu kadar iyi anlıyorum tam istediğim gibi anlatmışşş

    YanıtlaSil
  5. anlatım gercekten güzel dinliyorum ama bu konu için cok eksik yerler kalmış çok derin bir konu olduğu için iki kısımda anlatılsa cok cok daha güzel olabilirmiş

    yinede teşekürler....

    YanıtlaSil
  6. çok mükemmel bi anlatım taşekkürler dilinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. SITENIN EN GUZEL KONU ANLATANI SIZSINIZ HOCAM... DIGER HOCALARDANDA BOLE ANLATIM BEKLIYORUZ...



    SIMDIDEN TESEKRLER.!

    YanıtlaSil
  8. Tesekkürler Pelin Hoca , cok yardımcı oldunuz , emeginize saglık ..

    YanıtlaSil
  9. teşekürler hocam güzel anlatıosunuz ama soruları daha cok bize sorsanız şıklarını söylemeden açıklamsını yapıp geçiosunuz ben hiç çözemedim o soruları anlamadımda

    YanıtlaSil
  10. Gayet güzel ve faydalı çokta şirinsiniz hocam:)

    YanıtlaSil
  11. hocam çık güzel anlatıyorsunuz ve siz de çok güzelsiniz bu arada

    YanıtlaSil
  12. Bu siteye nasıl üye olabilirim ?

    YanıtlaSil
  13. hocam çooooooooooooooooooooooooooooooooooook güzel anlatmısınız ses tonunuz çok iyi

    YanıtlaSil
  14. hocanın anlatımı çok güzel yalnız bütün konuları sıralı bulamıyorum diğer konularıda görmek istiyorum a.e.o

    YanıtlaSil
  15. hocam anlatımınız iyi konuları daha iyi anlıyorum derstede pekiştiriyorum meral hocam sağolun...

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS