Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Matematik üçgende açi kenar bağintilari soru çözümleri

Ekol hoca matematik dersleri nden herkese merhaba sevgili arkadaşlar. Ekol hoca sitemizden şimdi sizlere ilköğretim sbs düzeyi matematik dersi nde işlenen mustafa ekol hoca üçgende açı kenar bağıntıları konusu hakkında sbs de eski adıyla oksde çıkmış sorular dersane denemeleri soru çözümleri test kitapları ve yaprak testleri aşağıdaki vidyomuzdadır.

3 yorum:

  1. süpersiniz hocam ben lise 2 öğrencisiyim bana ortqa okulda böyle anlatsalar ben şimdi hiç zorluk çekmezdimm:( ben mardin mazıdağı lisesinden.....

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeldi çok faydalı oldu keşke daha çok soru tipi olsaydı

    YanıtlaSil
  3. hocam kesinlikle süpersiniz şuan kendimi geometri dehası gibi hissediyorum yaa mükemmel anlatıyorsunuz ve geometrinin g sinden anlamazken suan testlerde en fazla 2 yanlısım çıkıyo herşey için tşklerrr

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS