Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Biyoloji Hücre Konusu Soru Çözümleri Testleri

Ekol hoca biyoloji dersleri ne hoş geldiniz sevgili öğrenci arkadaşlar. Lise 1 9.sınıf biyoloji hücre konusu 9.sınıf hücre bölünmeleri konusu anlatımları nı daha önce sitemizde yayınlamıştık. Biyoloji hücre konusu soru çözümleri yazılı soruları cevapları online denemeleri test kitapları yaprak testleri de vidyomuzda bulunuyor.
Video 1

Video 2

Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.
Hücre Videolu Konu Anlatımı
1-A.Hücre Yazılı Konu Anlatımı
2.Hücre Bölünmeleri Videolu Konu Anlatımı

11 yorum:

  1. yazılari az daha küçük yazsaydınız karınca old. şüphe edicektim!

    YanıtlaSil
  2. yazılar çok küçük..

    YanıtlaSil
  3. bencede çok küçük okuyamıyorum

    YanıtlaSil
  4. küçük felan ama arkadaşa teşekkür ederiz zamanını ayırmış ben dinledim anladım.....

    YanıtlaSil
  5. ÇoK qÜsL saoL YaLçıN hOcA ...(YASILAR kçk ama olsn süper..)

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Eğitime bu kadar yardım etmeniz ve sizin gibi hocalara sahip olduğumu bilmek beni heveslendirdi sorular için teşekkürler saygılarımla hocam...

    YanıtlaSil
  8. konuşmayı bilmiyor ders anlatıyor:)-AMA YİNE DE SAOLSUN-HAHAHAHAHAH:)

    YanıtlaSil
  9. Gerçekten saolun yaa yarın sınavım vardı bu çok iyi oldu:)

    YanıtlaSil
  10. konu anlatımları bakımından çok güzel bir site fakan sitenin dış görünümüne biraz özen gösterilmeli diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  11. açılmıyor videoların hiçbiri

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS