Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Matematik diziler konusu yazili anlatimi

ekol hocaEkol hoca ilköğretim 1.sınıftan 8.sınıf a ve lise 1 den lise 4 kadar ücretsiz ve üyeliksiz gerek videolu gerek yazılı konu anlatımları ve soru çözümleri yapan ekol hoca grubumuzun hazırladığı ekol hoca dersleri sitemize hoş geldiniz sevgili öğrenci arkadaşlar. Şimdi sizlere lise 3 11.sınıf matematik diziler konusu yazılı konu anlatımı nı yapacağım. Videolu olarak isteyenler de menüdeki matematik linkinden ulaşabilirler.
Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.Diziler Videolu Konu Anlatımı
2.
Diziler Özel Sorular (Lütfü Hoca)
3.Diziler ve Seriler Özel Sorular (Nejdet Hoca)
4.
Seriler Videolu Konu Anlatımı
4-A.
Seriler Yazılı Konu Anlatımı
5.
Seriler Özel Sorular


4 yorum:

  1. ya anlamıyorum bizim dönem ödevimiz olan konu hakkında hiç bir konu anlatımı yapmamışsınız...Bence biraz daha üretken olun lütfen,yeterli oldugunuzu düşünmüyorum acıkcası

    YanıtlaSil
  2. yhaaa bnde bişi anlamadım bnm dönem ödevim ama hiç bişi bulamadım.....

    YanıtlaSil
  3. ya ne iş bu ya dönem ödevim ama hiç birşey yazmıyor birde yazılın anlatımı diyorlar

    YanıtlaSil
  4. ya surda resim var iste acin onu. orda sol tarafta cigiler var ustune bastin mi buyuyo. konu anlatimi cok guzel..

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS