Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Türkçe paragraf konusu videolu anlatimi

Ekol hoca ilköğretim ortaokul ve lise türkçe dersleri nden herkese merhaba sevgili öğrenci arkadaşlar. Şimdi sizlere ilköğretim 6.sınıf orta bir 7.sınıf orta iki 8.sınıf ortason sbs türkçe dersi paragraf konusu videolu anlatımı başlığımızdasınız. Konuda geçen bazı kavramlar, paragraf tanımı örnekler cümleler paragrafın kuruluş düzeni giriş gelişme sonuç paragrafta konu ana düşünce paragrafta biçim yapısı ve birçok kavram aşağıdaki vidyomuzdadır..

16 yorum:

  1. süpeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer ben tuba

    YanıtlaSil
  2. elinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. ben 31 yaşında
    ev hanımıyım
    öss ye girmek istiyorum.eşim dersaneye göndermiyor.burdan çalıştıgım kadarıyla sınava gircem.umarım başarılı olurum.okumak çok istiyorum.dersleriniz için çok teşekür ediyorum.başarmam gerkiyor.mutlaka çalışmalıyım.umarım yeterli olur burda çalışmam.

    YanıtlaSil
  4. ben burak
    6 sınıfa gidiyorum türkçe dersim zayıf buradan daha iyi anlıyorum.teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. ben fatmanur
    14 yasındayım 8.sınıfa gidyorum derslerim çok güzel ve burdanda derslerimi tekrar ediyorum gerçekten çok güzel anlatıyorsunuz teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  6. allah sizden razi olsun

    YanıtlaSil
  7. süper yha umarımm üniyi kazanıcamm :)))

    YanıtlaSil
  8. ıyıde bu vıdeolar acılmıyo:(

    YanıtlaSil
  9. BEN SEZER .AH BE HOCAM VİDEOLAR NEDEN AÇILMIYOR ♥♥♥

    YanıtlaSil
  10. video açılmıyorrrrrrr :(

    YanıtlaSil
  11. video açılmıyor amaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  12. hocam sınava az kaldı bu konuya çok ihtiyacım var lütfen bi çare
    ... :(

    YanıtlaSil
  13. lanet şey açılmıyo

    YanıtlaSil
  14. açılmıyorr yaa :(

    YanıtlaSil
  15. ya üffffffff acılmıyo

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS