Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

11.sinif dil ve anlatim 2.dönem 1.yazili sorulari ve cevaplari

Ekol Hoca dil ve anlatım 11.sınıf 2.dönem 1.yazılı yazılı cevaplarıEkol Hoca dil ve anlatım 11.sınıf 2.dönem 1.yazılı yazılı sorularıEkol hoca sitemizden edebiyat zümresi olarak herkese merhaba diyoruz. Ekol hoca ailesi olarak lise 3 11.sınıf öğrencileri için sizlere yandaki resimlerde ücretsiz olarak lise 3 11.sınıf dil ve anlatım dla 2.dönem 1.yazılı soruları ve cevapları nı yandaki resimlerde paylaşıyoruz. İsterseniz bilgisayarınıza resimleri indirip çıktı alarak çalışabilirsiniz.

11 yorum:

  1. sorular çok güzel sınavda nerelere çalışmam gerektiği hakkında kafamda şekillendirdim tşk ederim

    YanıtlaSil
  2. sorular we anlatım süper yahhhhhhhhhhh::)))))

    YanıtlaSil
  3. evt gerçekten sorular çok güzel okuldaki dersler yetersiz kalıyordu ama artık değil çok sağolun teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten sorular güzel ekol hocalarına tşk ediyom:

    YanıtlaSil
  5. çok beğendim.

    YanıtlaSil
  6. süper olmuş öss ye hazırlıkta birnumara olabilr.bizim öğretmenimizde böyle sorsa keşke ancak zorlamaya çalışıyor..acaba ne kadar zor sorarım da düşük alırlar der gibi..pfff birazdan giricem yazılıya inşallah iyi geçer...

    YanıtlaSil
  7. bildiğin şükela. sınavda bi şeyler karalayabilirim umarım. müteşekkirim..:)

    YanıtlaSil
  8. guzel sorular tesekkurler

    YanıtlaSil
  9. 10 numara ama zor soruLar :)

    YanıtlaSil
  10. aynı sorular yazılımda çıktı çok güzel sorular

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS