Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Geometri özel teoremler konusu soru çözümleri

Ekol hoca geometri dersleri başlığı altından tüm ekol hoca ilköğretim de lise adı altında bu konuları gören ve lisede de geometri dersleri kapsamında bu konuları gören tüm öğrenci arkadaşlarımıza merhaba diyorum. Ekol hoca geometri dersleri kapsamında şimdi sizlere özel teoremler konusu videolu online ttnetvitamin tadında ve yararında hemde ücretsiz ve üyeliksiz olarak anlatımlar yapmaya aşağıdaki vidyolarımızdan devam edelim.
Video 1

Video 2

7 yorum:

  1. çok entel videolar

    YanıtlaSil
  2. daha güzel olabilirdi

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş ama dah fazla şeyler eklerseniz daha güzel olurdu emeğinize sağlık :D:D:D

    YanıtlaSil
  4. hiç güzel olmamış

    YanıtlaSil
  5. hayır yazılı olsa içim yanmeckk yawww :@@@

    YanıtlaSil
  6. ben bu ekol hocayı izledim ve matematikten 100 aldım çok teşekkür ediyorum ve herkese tavsiye ediyorum

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS