Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Matematik denklem çözme yazili konu anlatimi

ekol hocaEkol hoca yazılı matematik dersleri nden herkese merhaba sevgili öğrenci arkadaşlar. Şimdi sizlere ilköğretim sınıfları ve liseler için ücretsiz ve üyeliksiz olarak anlattığımız ekol hoca ekibinden özgün bir yazılı anlatım daha yandaki resimde. Yandaki resimde matematik denklem çözme konusu nu bulacaksınız. Ekol hoca ekibinin hazırladığı yazılı anlatım resmine tıklayarak tam ekran yapabilirsiniz.

4 yorum:

  1. 6 sınıflara vamı ya ekol hoca bana da yardım.........

    YanıtlaSil
  2. Matematik denildiği zaman aklımıza denklemler ve bunların çözümü gelmekte. Fizikten, biyolojiye; mühendislikten sağlık sektörüne kadar her alanda, sayısallığın yer aldığı her yerde denklemler ile karşılaşmaktayız. Bu hususta sınava hazırlanan öğrencilerin ayrıca hayata da hazırlandıklarını unutmamaları gerek. TYT Matematik denklem çözme konu anlatımı ve ardından gelen tyt matematik denklem çözme soru çözümü ile birlikte konuyu genel anlamı ile bitirebilirsiniz.
    denklem çözme soru çözümü

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS