Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Tarih

Ekol hoca tarih ve inkılap tarihi derslerimizden merhaba sevgili arkadaşlar. Ekol hoca ilköğretim ve lise tarih dersi öğretmenleri sema hocanız ve pelin hocanız sizlere çeşitli konu anlatımları ve soru çözümleri ni aşağıdaki listelerimizde bulabilirsiniz.

-##PELİN HOCA##-
1.Genel Tarih Bilgisi - İlkçağ Uygarlıkları (Medeniyetleri)
2.İslamiyet Öncesi Türk Tarihi
3.İslam Tarihi
4.Türk İslam Tarihi
5.Orta Çağ, Yeni Çağ, Yakın Çağ Tarihi (Avrupa Tarihi)
6.Osmanlı Devletinin Kuruluş Dönemi
7.Osmanlı İmparatorluğu Yükselme Dönemi
8.Osmanlı İmparatorluğu Kültür ve Uygarlığı
9.Osmanlı İmparatorluğu Duraklama Dönemi
10.Osmanlı İmparatorluğu Gerileme Dönemi
11.Osmanlı Devleti Dağılma Dönemi
12.19.Yüzyıl Islahatları
13.20.Yüzyıl Başlarında Osmanlı Devleti
14.Birinci (1.) Dünya Savaşı
15.Kurtuluş Savaşı Hazırlık Dönemi
16.Kurtuluş Savaşı Siyasi Görüşmeler
17.Kurtuluş Savaşı Cepheleri ve Gelişmeler
18.Cumhuriyetin İlanı Siyasi Partiler
19.Atatürk Devrimleri ve İnkılapları
20.Cumhuriyet Dönemi Dış Politika

-##SEMA HOCA ve ERHAN HOCA##-
1.Tarih Bilimine Giriş
2.Eski Çağlarda Anadolu ve Çevresi
3.Türkiye TarihiSimyadan Kimyaya Konusu Anlatımı
4.Birinci Dünya Savaşı 1, -2, -3
5.Atatürk Devrimleri ve İnkılapları

76 yorum:

  1. DERSLERİ İLGİYLE DİNLİYORUM BANA ÇOK FAYDASI OLDU HERŞEY İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aradan 4 sene geçmiş bu yazıyı yazan arkadaşımız üniversiteye geçmiş olmalı ama bende katılıyorum siteyi yeni keşfettim bi ders lazım olduğu zaman google ya yazdığım şey "...... konusu ekolhocadersleri" herkese çok teşekkürler

      Sil
  2. türkiye tarihi vidosu niye yok ya

    YanıtlaSil
  3. bu videoları ve siteyi hazırlayan emegi geçen herkezden allah razı olsun. süper konu anlatımları yapılmış. KENDİNİ DERSE VEREN BİR ÖGRENCİNİN YAPAMIYACAGI SORU YOK. ben kendi adıma çok teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  4. bunu daha yeni buldum çk gzell yahaaaa bırakmama bdsa bu sitey
    iii çok saolunnnn hojamm

    YanıtlaSil
  5. bu sitenin hazırlığında emeği geçen ve dersleri anlatan tüm hocalarımıza teşekkür ediyorum ..

    YanıtlaSil
  6. BU SİTEYİ OLUŞTURURKEN EMEĞİ GEÇEN TÜM ÖĞRETMENLERE ÇOOOOOOOOKKKKK TŞ EDERİM
    ***EZGİ****

    YanıtlaSil
  7. çok güzel anlatmış erhan hoce çok teşşekkür edrm

    YanıtlaSil
  8. tesekkürederim sınav larımda çok yardımcı oluyorsunuz eyer iii not aLILIOSAM sizini sayesinde -HÜSEYİN-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yattığın yerden demesi kolay söyle bakalım sen kaçıncı sınıfsın onuda bilmiyosundur sonra bana cevap yolla mal salak manyetik özürlü

      Sil
    2. Kardeş adam 5 sene önce yazmış sen beyninimi yedin??

      Sil
  9. çok guzel olmus çok faydalı herkese çok tesekkurler

    YanıtlaSil
  10. çok teşekkür ederim ellerinize sağlık çok güzel anladım

    YanıtlaSil
  11. büyük selcuklu devleti ile ilgili bi vidyo olsa cok güzel olurdu emeyiinize sağlık genede...

    YanıtlaSil
  12. süper wala elleriniz dert görmesin

    YanıtlaSil
  13. çok yardımcı oldunuz ılgılı hocalara tesekkur ederm bana cok faydası dokundu.

    YanıtlaSil
  14. ya çok saolun süper anlatıyolar emeği geçen tüm herkese tşk allah razı olsun

    YanıtlaSil
  15. Emeği geçenlerden ALLAH razı olsun inş. Tüm hocalarımızı saygıyla selamlıyorum. inşaallah kpss sınavından sonra sayenizde alacağım güzel haberi de sizlerle paylaşırım. hepiniz var olun...

    YanıtlaSil
  16. biraz hızlı konuşmasa daha iyi anlayacam

    YanıtlaSil
  17. bütün desr videolarınızı zevkle dinliyorum . anlatan hocalarıma çok teşekkür ediyorum.emeği geçen herkese teşekkürlerimi iletiyorum.

    YanıtlaSil
  18. konu sonundaki soruları ve şıkları görebilirsek daha iyi olur teşekkürler

    YanıtlaSil
  19. osmanlı tarhndeki en zorladığm kısımdı. çok tesekkürler hocam o kdarda zor değilmiş aslında fazla konferans az savaş var :)şimdi testimi çözücem teşekkrler .

    YanıtlaSil
  20. ben merve hocam süper ağzınıza sağlık

    YanıtlaSil
  21. mrb bnde merve:)evt gsl ama soru cözümlerne agrlık verlse daha yararlı olcagnı düsünüorum onun dısında faydalı buldm:P

    YanıtlaSil
  22. adamı hasta etmeyin türkiye tarihi video sunu koyun

    YanıtlaSil
  23. herşey çok güzel fakat soruları bizde görsekdaha güzel olucakk

    YanıtlaSil
  24. HANİ SBS SORULARIYLA CEVAPLARI...........

    YanıtlaSil
  25. Yarınki sınava katılanlara içtenl,kle başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  26. hocam ya çok guzel anlatıyonuz çok tşkurler

    YanıtlaSil
  27. yaw müthiş bir site emeği geçen herkese teşekkür ederim. iyi çalışmalar

    YanıtlaSil
  28. hocam ya çok guzel anlatıyonuz çok tşkurler

    YanıtlaSil
  29. Ne kadar Tşk eTsem Az 'ALLAH' Sizden razI oLsun Hocam...

    YanıtlaSil
  30. hepsi süper cok iyi alıyorum valla tesekkür ederim

    YanıtlaSil
  31. cok guzel anlatıyor bırazda yavas yazsa çok ıyı olacak

    YanıtlaSil
  32. çok iyi oldu bu siteyi bulmam derslerde anlamadığımı burda dinliyorumm..çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  33. biraz düzgün hazırlayıın =)(a.m.k.) :))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. göt sen anlamıyosan napsın hocaaa beyinsizsen :DDD

      Sil
  34. mal çok qüzel anlatıyo şerefsizz

    YanıtlaSil
  35. ben sayısalcıyım ama tarihi bana sevdirdiniz :):)

    YanıtlaSil
  36. ya mükemmel ama sema hocadanda dinlemek istiyorum mümkünse sema hocadanda dinlerim.tşkkürler ekolhoca

    YanıtlaSil
  37. pelin hocam mükemmel anlatıyosunuz bende tarih öğretmeni olcam allh kısmet ederse. sizin gibi bi öğretmen olmak isterim

    YanıtlaSil
  38. paylasım icin tesekkürler..

    YanıtlaSil
  39. teşekkürler ..

    YanıtlaSil
  40. konu anlatımı harika
    çok teşekkür ederim valla bana çok faydası oldu =)

    YanıtlaSil
  41. hocam açılmıyorr videolarr ya bi ilgilenseniz lütfen

    YanıtlaSil
  42. lütfennn açılsınn lütfenn yaaaa

    YanıtlaSil
  43. bi bakınız lütfende açılsın yaa

    YanıtlaSil
  44. emeği geçen herkese çok teşekkür ediyorum çok güzel ve çok yararlı bi site olmuş


    ayrıca bütün öğretmenlerin öğretmenler gününü kutlarım

    YanıtlaSil
  45. sevgilerle bu siteyi kim kurduysa allah ondan razı olsun

    YanıtlaSil
  46. gerçekten herşey için tşk. Her dersin her konunun ayrı ayrı vidolu ders anlatımları var.. Bu siteyi kuran herkese ayıca teşekkürler..

    YanıtlaSil
  47. pelin hoca tarihi çok güzel anlatıyo çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  48. sağoLun varoLun çok iyi olDu

    YanıtlaSil
  49. Sayenizde tarihi sevmeye başladım . çok teşekkürleeerr .

    YanıtlaSil
  50. liselerle ilköğretim konularını ayırın lütfen yaaa

    YanıtlaSil
  51. İLk TÜRK DeVlETleRi NerDe BuLuRSanIz veyA EklErSEniZ SeVİNirİm

    YanıtlaSil
  52. İslemiyetin Doğuşu ve Yayılışı yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lan piç adam akıllı konuş ağzımı açırma lan köpek sen kimsin öyle diyon senin babanınmı dini vsr köpek

      Sil
    2. adsız mal mısın hahaahahahaha

      Sil
    3. psikolojimiz bozuluyor laflarınızı tartın da konuşun

      Sil
  53. çokk teşekkürler ancak bazı konular eksik bölüm bölüm ayrılmamış ama yinede idare eder ekol hoca bana cevap yazarsa sevinirim ekol hoca bana s diye hitap edebilir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebenin körü çalışsaydın hocanın ne suçu var

      Sil
    2. küfür etme hocaya lan gerizekalı

      Sil
  54. çok teşekkürler
    harika anlatıyorsunuz

    YanıtlaSil
  55. selam ben azeriyim dersler icin cok tesekkurler....salam men azerbaycanliyam dersler cox yaxsi bsa salinir...

    YanıtlaSil
  56. Pelin Hoca gerek ses tonunuz gerek bilgileriniz gerek günümüze çağrışımlar yapmanız mükemmel. Bana sağladığınız bilgiler için emekleriniz için çok teşekkürler tarih sizinle güzel

    YanıtlaSil
  57. nasıl teşekkür edeceğimi bilemiyorum 11. sınıf sayısal öğrencisiyim ve en yüksek not ortalamam inkılap tarihi dersinde 96 ... emeğinize sağlık çok sağolun

    YanıtlaSil
  58. İtü de okuyorum hala buradan ders dinlediğim oluyor.

    YanıtlaSil
  59. 05395921340 ateşli sohbet

    YanıtlaSil
  60. hocanın sesi çok garip biraz anlamakta zorlandım ama sınavdan 100 aldım ama burdaki hocanın da ellerinden öperim

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS