Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Tarih Islam Oncesi Turk Tarihi Videolu Konu Anlatimi

Ekol hoca web sayfamıza hoşgeldiniz. Şimdi sizlere ekol hoca tarih ekibi hocalarımızdan pelin hanımın dersleriyle devam ediyoruz. Tarih konuları ndan İslam öncesi türk tarihi türk sözcüğü kavramı tanımı türk tarihi islam öncesi nde göçebe bir yaşam sürdükleri için takip edilmesi çok zordur. İslam öncesinde türkler göçebe olduğu ve yazıyı geç kullanmaya başladıkları için türklerin davranışları yaşamı çinlilerin iranlıların yazılı kaynaklarından öğrenilmiştir.

43 yorum:

  1. benim ilkokuldan beri ensevmediim ders tarih dersi olmuştur bana hep çok sıkıcı gelmiştir=) ama sayenizde ilk defa tarih dersini severek dinledim tşşkrler pelin hoca..

    YanıtlaSil
  2. arkadaş dersaneye gitmeye ne gerek var sabahtan akşama kadar bunları dinle össde dereceye girersin ehueh

    YanıtlaSil
  3. pelin hocam çokkk güzel anlatıyosunuzzzz sizden aldıım dersler bana çoook yardmcı olcak çoooook teşekkürlerr

    YanıtlaSil
  4. lan ben doruk dersanesine bir milyar altıyüzü boş yere veriyorum aptal gibi yaaa keşke eskiye dönme imkani olsa dersaneye gitmeden hazırlanırdm

    YanıtlaSil
  5. artık facebook yerine msn yerine hep size takılıyorm peln hanm kesn kaznrm öss sınavını bu yıl inşallah

    YanıtlaSil
  6. öncelikle pelin hocaya cok tesekkür edrim ben kpss ye hazırlanıyorum ve cok güzel anlatıyorsunuz. umarım tarihten güzel netler cıkartırız.ben sayısalcıyım sizin sayenizde sevmeye basladım. sağolun

    YanıtlaSil
  7. hocam çok güzel anlatıyorsunuz

    YanıtlaSil
  8. valla dersane boşunaa yaa al sana birebir özel ders.D çok teşekkürler pelin hocamm.))

    YanıtlaSil
  9. tarihteki favori hocam,anlaşılır ve süper anlatıyor,teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. hocam çok iyi anladım teşekkürler :)merve:)

    YanıtlaSil
  11. teşekürler hocam

    YanıtlaSil
  12. tşk pelin hocam çok güzel aanlatıyorsunuz.

    YanıtlaSil
  13. pelin hocam ben kıbrısta okuyorumm..sizi anlatma şekliniz çok güzel

    YanıtlaSil
  14. çok güzel anlatmış..teşekkürler..umarım sınavda böyle sorular gelir bu ösymnin ne soracağı belli olmuyo..

    YanıtlaSil
  15. Görüntü biraz daha net olursa dahada güzel olur

    YanıtlaSil
  16. gerçekten çok güzel anltysnz bende bu yıl kpss sınavına gircem inşallah iyi netler beklyrm

    YanıtlaSil
  17. gerçekten süper cansu hoca bi tane ama anlamakta güçlük çektiğim konuları burda çok iyi anladım çok tşk edrm

    YanıtlaSil
  18. pelin hocam elinize ağzınıza yüreğinize sağlık çoook teşekkürler...

    YanıtlaSil
  19. hocam süpersiniz össye hazırlanıyorum ve sızın sayenızde buyuk adımlarla baslamıs oluyorum tek kelımeyle muhtesem

    YanıtlaSil
  20. görüntü net olsa daha süper olcakkkk

    YanıtlaSil
  21. dersanede deneme sınavları yapılcak çok güzel tekrar oldu valla.....

    YanıtlaSil
  22. yazılar çok minik tam anlaşılmıyor

    YanıtlaSil
  23. göruntu bozmus

    YanıtlaSil
  24. kesinlkle süper :) bende ilk defa tarihi bu kadar iyi anladm ve severk dnledm :) çoook teşekkrler pelin hocaaa :)

    YanıtlaSil
  25. tarih çok akıcı olduğu için benim vazgeçilmezim

    YanıtlaSil
  26. çok güzel anlatıyorsunuz hocam :) <3

    YanıtlaSil
  27. offfffffffff benim istediğim konu hazarlar ama siz çok kısa anlatıp geçtiniz sınıfta bu konuyu ben anlatacağım kaynak kitabımda yok ben şimdi ne yapacağım

    YanıtlaSil
  28. alanınızda çok iyi olduğunuz aşikar ekolhoca ekibi ama video bi süre sonra takılıyor ilerlemiyor izleyemiyorum :S !

    YanıtlaSil
  29. Hocam vallla çok süper anlattınız sizin sayenizde tarih dersini çok sevdim tarih sınavlarından sizin sayenizden inş yüksek alcam çok teşekkürler hocam :)

    YanıtlaSil
  30. keşke ERKEK hocalar anlatsa

    YanıtlaSil
  31. çok güzel anlatıyorsunuz pelin hocam1 çok sağolun yarın sınavım var okumak yerine sizi izledim anladım da valla çok sağolun )

    YanıtlaSil
  32. benden size tavsiye video oynatıcı yoksa ben verim.Videolar çok kötü çekilmiş.

    YanıtlaSil
  33. not alamıyorum.

    YanıtlaSil
  34. keşke daha karışık yazsaydınız böyle felaket anladıkkk

    YanıtlaSil
  35. hocam sizin sayenizde dersimi tekrar ettim normalde sayısalcıyım ama tarihi sevmeye başladım dersi çok güzel anlatıyorsunuz dilinize sağlık teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  36. YAZIKLAR OLSUN BU MEMLEKETE NE DİYEM BEN EĞİTİME BU KAÇINCI DARBE YETER ARTIK YAAA
    İSTİYORLARKİ TÜRKLER HEP ORTA ÇAĞ AVRUPASI GİBİ OLSUN GENÇLER GELİŞMESİN.. YARARLI SİTELER KAPATILSIN NERDE AHLAKSIZLIK VARSA ONLARI YAPSINLARBEN ARTIK NE HIRSIZLARA NE KATİLLERE KIZIYORUM ÇÜNKÜ KENDİ ELLERİYLE BÖYLE YAPTILAR İNSANLAARI!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yürü be kim tutar seni keşke herkes senin gibi olsa ama nerdee o insanlar nerde o günler

      Sil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS