Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Tarih İslam Tarihi Videolu Konu Anlatimi

Ekol hoca web sayfamızdan merhaba. Bugün ekol hoca tarih ekibinden pelin yüzal enöz hocamızın islam tarihi videolu konu anlatımı tüm dünyada islam tarihi ni incelemeyle başlıyoruz. En başta islam dininin çıkış noktası olan arabistan ve çevresi islam tarihi ni inceliyoruz. Endülis emevi ispanya gibi ülkelerinde dahil her coğrafyada islama ve bakış açılarını inceliyoruz.

63 yorum:

  1. paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. salak karı sanki soru önümzde sıkları okumadn gecio a sıkkı b sıkkı die!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lan o kadar dersi dinlemişsin de sorulara mı b*k atıyosun yavşak izleme lan o zaman

      Sil
    2. emeğe saygı pezevenk

      Sil
  3. hakaret etmeden de şikayetlerimizi dilegetirebiliriz. ayrıca konu anlatımı süper çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. bencede şıkları görmeliyiz

    YanıtlaSil
  5. şıkları görmek istiyorsan, parasını bayılıp ders cdleriyle set halinde satılan soru kitaplarını satın alman gerekiyor. sağa sola saldırmadan önce ekol hocana bi sor bakyım webde dağıttığı ders cdlerinin telif haklarını ödemiş mi?

    YanıtlaSil
  6. güzel anlatıyor tşk ederm

    YanıtlaSil
  7. adım merve anlatımınıza bayıldım sizin sayenizde daha iyi anlıyorum yani süpersiniz

    YanıtlaSil
  8. anlatım çok güzel ama niye soruları göremiyoruz çok saçma AQ

    YanıtlaSil
  9. çok basit geçmiş ben ondan daha ayrıntılı anlatırım ki tarihim çok iyi ortalamam 98...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. malmısn sen ya madem bilion nie izlion dersi

      Sil
    2. o zaman sende anlat

      Sil
    3. arif'in manchester'a attığı golü arıyodum nereye düştüm aq

      Sil
    4. ahahhahaha :D:D:D sandalyeden düştüm güldürdün piç :D

      Sil
    5. Ohah lan şansa bak tam tamına 1 sene geçince cevaplamış 2 dk geç pardon tarihlere bakın üstteki 2 yanıtın "Erem"

      Sil
    6. salakkk lar

      Sil
  10. bu sitenin tarihçilerine uyuz oluyorum kıç kadar tahtaya bütün konuyu sığdırmaya çalışana kadar bütün konuları neden uzun uzun incelemiyoruz incelediğimiz konu tarih 5dk'da incelenip bitirilecek bir konu değil ki bu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın okulda 1dersde işlediğimizi burda 2dk da anlatıyor.

      Sil
    2. bence kamerayı düzeltsinler önce çok kötü kamera

      Sil
  11. çok teşekkür ederim :)merve:)

    YanıtlaSil
  12. super olmus hepınızın amq aq madafaka all fuck nooblar sızı

    YanıtlaSil
  13. muhteşemsiniz pelin hocam

    YanıtlaSil
  14. lürfen dengesizce konuşmayınn(küfür ,argo...) bu sitenin amacı anlamadığımız konuları yada tekrar amaçlı video ders ama amaç dışı kişiler bir çok yorum atmış bunlara hiç gerek yok beğenmediysen yada başka bir sorun olursa yorumm atınn Lütfenn ... Tuqba bn çok beğendim ben çok güzel olmuş böyle güzel yararlı sitelere hep yer verilmelii.. tarih dersinii seviyorumm (:..

    YanıtlaSil
  15. agzınıza saglık pelın hocam cok guzel anlatmıssınız tesekkuer ederım serdar ben :)

    YanıtlaSil
  16. bence gayet güzel burda 1 saat kimse bu dersi dinlemez arkadasım nihayetinde bu kadar kısa sürede bu kadr ii olması büyük basarı... sorulara gelince illa soru cözmek istiyorsanız bayılın az para da alıverin ;) ben gökçe bu arada hocam agzınıza saglık :)

    YanıtlaSil
  17. çok güzel anlatıyosunuz ağzınıza sağlık beğenmeyek salaklar çok biliyolarsa kendileri oturup çalışsın sonuçta o kadar emek harcanmış...

    YanıtlaSil
  18. Pelin hoca sayesinde tarih dersini sevdim. Harika anlatıyor. Çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  19. anlatımı qusel ama soru cozumu bıras yetersız qıbı yha

    YanıtlaSil
  20. Pelin batu dan sonra hiçbir pelinin tarih anlatamayacağını düşünürdüm. Bu tabuyu yıktınız öğretmenim yürekten teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  21. site çok işlevli her site böyle olsaaaaaa

    YanıtlaSil
  22. gerçekten cok gzel anlatılmış yanlız savaşların içeryne pek girilmiyo ama ynede gercekten cok gzel anlatmışsınız teşekkürler

    YanıtlaSil
  23. begenmedım daha ayrıntılı anlatabılırsın cok basıt bır anlatm

    YanıtlaSil
  24. daha nasıl olacak! Fen edebiyat Tarih ögrencilerine mi anlatılıyor?
    haaa bu arada sen daha iyisini yapacaksan, yayınla fucking videonu görelim!!!

    Her neyse,önemli mevzuya gelelim,
    Süper bi anlatım Emeğinize saglık Pelin Hocam!
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  25. İLK OKUL 6 SINIFLARINA ANLATILACA KADAR BASİT ANLATILIYO..HUDEYBİDEDEN BAHSETMEMİŞ UTANMADAN ,ORDAN SORU OKUYO...SKANDAL..

    YanıtlaSil
  26. BEN İSLAM TARİHİNİ DERSANEDE 5 SAATTE BİTİRDİM...NAZLI NAZLI ANLATILMASI YETMİYO..BU BILGIYLE NASIL VİCDANEN RAHAT OLUNUR ...ZTV KANALINDAKI BAYAN HOCA KISMEN DETAYLI ANLATIYO.. DEGER PIYASADAKİ VİDEOLAR İŞİ ŞOVA DÖKMÜŞLER..TARİHÇİ ARKADAŞLAR BUNUN NE KADAR GÜLÜNÇ OLDUGUNU BİLİRLER..İYİ GÜLMELER..

    YanıtlaSil
  27. teşekkürler güzel çalışma

    YanıtlaSil
  28. Emeği geçen herkese teşekkürler. Beğenmiyorsanız daha iyisini siz yapınız, saygılar.

    YanıtlaSil
  29. Meyveli ağacı taşlarlar unutmayalım.. ;) Feyza ben. Emeğinize sağlık hocam teşekkürler.

    YanıtlaSil
  30. bn gzm gayet güzel anlatım not alarak dinlediğim için biraz zor alıyo.anlatım güzel sorularda güzel fakat soruların şıklarını göremediğim için şıklara bakarak değerlendirme yapamıyoruz biraz sıkıntı ama elinize bileğiinize sağlık..

    YanıtlaSil
  31. ÇoK İYİ SAOL İYİ PAYLAŞIM

    YanıtlaSil
  32. hay ben sizin kameranızı çok kötü her zaman hd kamera oynatıcı felan yoksa veririm ben ...

    YanıtlaSil
  33. bayan dehşet yaa

    YanıtlaSil
  34. ders anlatımı çok güzel ama ayrntıyada girmesi grek kitaplar ayrntıya girio =)

    YanıtlaSil
  35. siz beyniniz almıyosa millet ne yapsın

    YanıtlaSil
  36. kariya bakmaktan dersi dinleyemedim amk :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. terbiyeni takın senn gbiler ders dinlese ne olacak dangalak yorum yapmak senin gbi birinemi kaldı

      Sil
  37. ben kendimce tarihten nefret ederdim ama pelin hoca gayet güzel anlatmış ağzınıza sağlık hocam inşallah faydasını görürüz...

    YanıtlaSil
  38. diyarbakırlı12 Ekim 2012 02:00

    eğer bu siteye laf atmaya girmişseniz hiç bi drsini dinlemeyin pelin hoca gayet güzel anlatıyor ..

    YanıtlaSil
  39. hocam sagolun guzel anlatıorsunuz o mal mal konusanların te mk

    YanıtlaSil
  40. çok teşükkür ederim çok yardım cı oldu siz o özürlüleri takmıyı

    YanıtlaSil
  41. konu anlatımı aşırı iyi çok teşekkür ederiz ama bılaşık makinesiyle mi çektiniz ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kurutma makinesiyle çekmişler mk ya :) görüntü kalitesi çok kötü gerçekten

      Sil
  42. konu anlatımı güzel teşekkür ederim böyle bi hizmet yaptığınız için ama kamera bok gibi (sanki sıçmışlarda temizlemeyi unutmuşlar)

    YanıtlaSil
  43. çok teşekkürler çok iyi anlatmışınız.

    YanıtlaSil
  44. el kol hareketlerinin mallığına ya

    YanıtlaSil
  45. azgın pezevenk19 Mayıs 2014 03:16

    peliiiiiiiiiiin peliiiiiiiiiiin azdım bu gece derhal bize geliyorsun derhal şimdilik olgaya boşaldım ama o senin yerini tutamıyor sen ne zamandır birşeyler yalamıyordun zaten dimi

    YanıtlaSil
  46. pelinle burdanmı çetleşiyonuz?

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS