Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Türkçe dersi yazim kurallari konusu videolu anlatimi

Ekol hoca türkçe dersleri nden herkese merhaba. Şimdi sizlere türkçe yazım kuralları konusu nu anlatacağım. Yazım kuralları ses bilgisi kurallarına uymak zorundadır. "de" nin yazımı. Bağlaç olan ve ek olan de takısı. "Ki" nin "mi" nin yazımı Konuyu anlamak için örnek cümleler. Büyük harflerin kullanıldığı yerler.
Ders 1

Ders 2

Ders 3

34 yorum:

  1. çoh gusel anlatılıo ama devamı gelsin xs

    YanıtlaSil
  2. çok güzelllllllll

    YanıtlaSil
  3. çok guzel hemen anladım elinize saglık

    YanıtlaSil
  4. ağzına sağlık hocam sağolasın

    YanıtlaSil
  5. allah tuttugunuzu altın etsin

    YanıtlaSil
  6. süper olmuş gerçekten iyi ve dengeli bir amlatım var

    YanıtlaSil
  7. hocam süper anlatıyosunuz tşkrler yrın yzılı var inş yüksek alırım

    YanıtlaSil
  8. müthiş ya saolun yazılıdan 100 aldım

    YanıtlaSil
  9. hocam bok gibi olmuş sizde ********** bu musunuz

    YanıtlaSil
  10. ekol hocam vidolarınız güzel olmuş bizi aydınlatmak istediğiniz için size teşekkur ediyorum bazı kişilerin küfürlü sözcükler etmesinden dolayı sizden özür diliyoruz

    YanıtlaSil
  11. adım baran fen öğrencisiyim ama sayenizde türkçe yi sevdim ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  12. ellerinize dillerinize sağlık

    YanıtlaSil
  13. teşekkürler verdiğiniz bilgiler için küfür eden arkadaşı kınıorum saolun devamını beklioruz kib teşkler

    YanıtlaSil
  14. bende katılıyorum kınamaya mükemmel anlatıyor dershanelerde verilen ip uçları burada da veriliyor yana evde dershaneye gidiyoruzzzz teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
  15. bu sene ygs ye gireceğim we dershaneye gitmiyorum ama ekol hoca sayesinde hiç eksiğim kalmadı herşey için teşekkürler emeğiniz için:) mükemmel.burcu hocanın derslerinde tahtanın görüntüsü daha net olursa sewinirim

    YanıtlaSil
  16. çok teşekkürler süperdi....

    YanıtlaSil
  17. Çok teşekür ederim hocam Allah razı olsun.

    YanıtlaSil
  18. Bizim hocada böyle anlatsa daha hiç bişey istemem :D

    YanıtlaSil
  19. teşekkürler çok iyi...

    YanıtlaSil
  20. 10 numara tebrikler >>>hocam<<< (Büyük ünlü uyumu)

    YanıtlaSil
  21. ağzınıza sağlık hocam çok güzel ve anlaşılır anlatmışsınız emeğiniz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  22. hocaaaaa adamsın

    YanıtlaSil
  23. video açılmıyo yha :(

    YanıtlaSil
  24. Video güncellendi, herhangi bir sorun yoktur.

    YanıtlaSil
  25. tebrik ederim kendimi birebir derste gibi hissettim sınava bomba hazırlandım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  26. harika çok beğendim çok güzel anlatıyorsunuz

    YanıtlaSil
  27. hocam çok güzel anlattınız elinizi sağlık keşke bizim hocada böyle anlatsa ama bizim hoca ilk başta ders anlatsa keşke

    YanıtlaSil
  28. dershaneye gerek yok aslında. İnternetten anlatıyor. Dershanede ki gibi otur dinle işte .Bir de anlamadıysan. tekrar geri al. sorun yok yane elinize sağlık ..

    YanıtlaSil
  29. Daha konuşmayı bilmiyorsun amk..

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS