Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Matematik 2 Kombinasyon Videolu Konu Anlatimi

Ekol hoca matematik dersleri ne hoş geldiniz arkadaşlar. Şimdi sayısal 2 bölümüne bağlı ekol hoca matematik kombinasyon videolu konu anlatımı na başlıyoruz şimdi. Bu önemli konuyu dikkatle önümüze kağıt kalem alıp işlemeye başlayalım. Matematik Lise 2 10.sınıf kombinasyon videolu konu anlatımı örnekleri öss de çıkmış soruları cevapları yazılı test kitapları yaprak testi 1.2.dönem soruları nı incelemeye başlıyoruz.

26 yorum:

  1. ben de bir matematik öğretmen adayıyım..ve hocam gerçekten çok güzel bir video olmuş ama 16.28. dk da çözdüğünüz parelelkenar ile ilgili soruda doğru seçimi yapıyorsunuz..burada matematiksel olarak hataya düşmüş olmaz mıyız? çünkü paralelkenar kavramsal olarak 4 nokta sayesinde oluşrulur..saygılar..

    YanıtlaSil
  2. lise 2 ogrencisiyim. cok guzel anlatmissiniz ama keske su evli cift problemlerinden de cozseymissiniz..

    YanıtlaSil
  3. hocam bizim okulda gördüğümüz konulara göre 17dk 18sn de işlediğiniz soruda dikdörtgenleri sormaktadır fakat orada gördüğüme göre siz kareleride almışsınız orada 18 tane kare tüm dörtgenlerden çıkarılması gerekmezmiydi veya ben mi yanlış biliyorum saygılar :D bu arada yarın sınavım var :D ses tonunuz tam beyne hitap ediyor kendimi sınıf ortamında sanıyorum fakat diğerlerine nazaran bu biraz daha terimsel olmuş sanki fakat bizlerle paylaştığınız bu videolar için teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. bu siteyi çok beğendim elinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. valla cok güzel site ama ben bu konuları anlayamadım ağır geliyor

    YanıtlaSil
  6. ben bu konuları anlıyamıyorum ya çok ağır geliyor:(

    YanıtlaSil
  7. bende bir öğretmen adyıyım çok güzel olmuş konuların anlatımı herkesiin kafasına yerleşek şekilde ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. arkadaslar aslında cok zor bisi deil bende anlamıyordum ama baslarda sımdı anlamaya basladım unutmayınkı eğer ben bunu yapamam dersek gerçekten olmuyor buna ınanmıyordum ama kendımde oldu yanı kendı basıma geldı umutsuz olmayın ekol hoca yanı bu sıte cok ıyı anlatıyor sızeb asarılar k.g hersey ıcın saolun ekolhocadersleri.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. bende bir matamatik ögretmeniyim güzel anlatmışsızınız.

    YanıtlaSil
  10. çok güzel olmuş yapanların ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  11. valla nasıl anlatıyor hoca zaten hoca yaparken ben süreyi durdurom kendşm şıkkı bulyorum sonrada hocanın bulduğu yöntemi diniliyotum öyle daha güzel arkadaşlar sizde öle yapım...

    YanıtlaSil
  12. birde burada olasılık warmı yarın sınaww war...

    YanıtlaSil
  13. cok saolun ellerınıze saglık bakalım sınavdan kac alacam derslerde cok zor soruyor hoca ama

    YanıtlaSil
  14. BEN ZARİFE YAAA BU 8. SINIFA DESTEK VERİN BEN OKUL BİRİNCİSİ OLARAK OKUL ADINA KONUŞUYORUM BAŞARISIZ ARKADAŞLARIMA YARDIM EDİN!BEN BU BAŞARIMLA BİLE BÖYLE SİTELERİ DİNLİYORUM VE DERSANEYE GİTMİYORUM...

    YanıtlaSil
  15. Hocam Allah razı olsun çok yardımcı oluyorsunuz her konuda.

    YanıtlaSil
  16. hocam teşekkür ederim artık matematiği seviyorummmmm

    YanıtlaSil
  17. iki aynı soru var ama cevapları farklı(3 mendil 6 öğrenciye en fazla 1 mendil şartıyla kaç farklı şekilde verilir)

    YanıtlaSil
  18. çok sağolun çok yardımcı oldu

    YanıtlaSil
  19. selam ben murat, abi video için çok teşekkür edrim yeni videoları bekliyoruz....

    YanıtlaSil
  20. çok güzel yaa ilk defa soru çözmekin ne kadar güzel olduğunu öğrendim ekol hocaya teşekkürler ve siz bu bgüzel bilgiyi bizimle paylaşan kişiler çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  21. Sayın Hocam,
    Şiir gibi anlatıyor ve tam öğretiyorsunuz. Allah ilminizi sonsuz, ömrünüzü uzun, sağlığınızı mükemmel eylesin.

    YanıtlaSil
  22. anlatım güzel ama çok hızlı gidiyor bi soruyu dinledikten sonra kapatim ben çözim diyorum hemen diğer soru çıkıyor sonra tekrar diğer soruyu bulmaya çalışıyorum ama eşitsizlikler konusunda çok işime yaradı video kitaptan çalışmaak gibi değil yani sanki hiçbirşey bilmiyormuşum gibi çok şey öğretiyor

    YanıtlaSil
  23. Video çalışmıyor yardım edermisiniz ?

    YanıtlaSil
  24. Video açılmıyor.

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS