Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

8.sinif matematik harfli ifadeler videolu konu anlatimi

Ekol hoca ilköğretim matematik dersleri nde yine birlikteyiz. Ekol hoca sitemize hoş geldiniz sevgili öğrenciler. Şimdi sizlere ekolhoca ilköğretim sbs 8.sınıf matematik harfli ifadeler videolu konu anlatımı yapacağız. Harfli ifadelerde toplama çıkarma çarpma ve bölme kavramları tanımları ve birçok örnek soru çözümleri vidyomuzdadır.

19 yorum:

  1. berbat bi site böle 130k dan bi site görmedim

    YanıtlaSil
  2. bi türlü açılmad!!!ı

    YanıtlaSil
  3. bi kere bn adsız deilimm tamamm mı!!!

    YanıtlaSil
  4. çok saçma açılmıo yaaaaa

    YanıtlaSil
  5. yoo bence çok güzel olmuş emeği geçen herkese teşekkürler hocam çok güzel anlatıosunuz dillerinize sağlık :):)


    siz açamıosanız biz ne yapalım :):)

    YanıtlaSil
  6. 10 üzerinden -10

    YanıtlaSil
  7. ne biçim anlatıyonuz anlamıyom be

    YanıtlaSil
  8. böyle anlatarak daha açamadık anca konuşuyosunuz açamadım ki biri yardım etsin

    YanıtlaSil
  9. üfffffffff anca babanızın hayrına konuşuyonuz tövbe tövbe açamıyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm yardım edin şurada sbsye 6 gün kalmış hadi ya yardım edinsenizeeeeeeeeeeeeeee

    YanıtlaSil
  10. ben açtım arkadaşlar ama inanın hiç anlaşılmıyooooooooooooooooo ne biçim iş ya buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    YanıtlaSil
  11. sory diyo yaaaaaaa neden açılmıyo hocaaam

    YanıtlaSil
  12. ArkadaşLar Yarın Yazılımm wwaarrr açaamadım Sorry diyo çok saçma Ekol Hocam NE Yaptınız yaf ...:D

    YanıtlaSil
  13. yaaaaaaaa biz çok şanslıyız hocam bizim için okadar dil döküyorsunuz ama bazıları için yaptıklarınız anlamsız benim için anlamlı

    YanıtlaSil
  14. iğrenç bir site yani iğrenç ötesi başkada birşey demiyorum

    YanıtlaSil
  15. ama babanın hayrına anlatıyor sanki töv be tövbe saçma sapan bir site boşuna uğraşmayın

    YanıtlaSil
  16. nieee açılmıooooooo...... offffffffffffff yavvv insan düzgün bir site kurar

    YanıtlaSil
  17. bu video yok dio izleyenler bnce yalan atmasın sabahtandır bekliom.ingilizce bu video yok dio ne saçmalık ya bnce bu sitei kaldırsınlar.övüneceğimize hmn kapatıoz site i yaaa offffffffffffffffffffff

    YanıtlaSil
  18. bide saatlari yanlış şuna bak 09.42 şuan saat 18.42 daha bişi bilmiolar bide site açmışlarr..

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS