Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Matematik Hareket Problemleri Konusu

Ekol hoca matematik dersleri ne hoş geldiniz. Şimdi sizlere ilköğretim ve ortaöğretim 6.sınıf orta bir 1 7.sınıf orta iki 2 8.sınıf orta üç 3 lise 1 9.sınıf için hazırlanmış matematik hareket problemleri videolu konu anlatımı nı yapacağız. Hareket problemleri ilköğretim ortaöğretim lise yazılı sınavları soruları cevaplar ında çokça çıkan dikkat gerektiren bir konudur. Hareket problemlerinde alınan yol = Hız x Zaman olarak alabilirsiniz formülü özü budur.

7 yorum:

  1. güzel olmuş ama bunu almak isteyen öğrenciler için zor olur yani...:)

    YanıtlaSil
  2. bundan proje odevı almıştım ve tüm soruları kağıda geçirdim üstelik anlayarak :) Teşekkürler ..

    YanıtlaSil
  3. allah razı olsun ekol hocadan sınava hazırlanmama çok yardımcı oluyor hoca anlattığında birşey anlamıyordum burda anladım çok tşk.

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkürler hocam..

    YanıtlaSil
  5. süpersiniz hocam HOCAM YA FİZİK DE ANLATIYOMUSUNUZ LÜTFEN ANLATIYOSANIZ Bİ ADRES VERİN ORDAN GİREYİM HOCAM LÜTFEEEEEEEENNNNN ÇOK İYİ OLUR

    YanıtlaSil
  6. güsel anlatmışssınız tşk hocam mrv66mtk :D

    YanıtlaSil
  7. hocam harikuledesiniz

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS